Aqua Mundo in Longleat Forest

Praat hier mee over de #AquaMundo van #CenterParcs in England, "Sherwood Forest", "Elveden Forest", "Longleat Forest", "Whinfell Forest" en "Warren Wood".

Re:Aqua Mundo in Longleat Forest

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Cp Rogier » Do 07 Jul 2011, 20:18

Lars daar heb je helemaal gelijk in vooral de jongeren, want zo heb ik ze ook al door de jaren heen meegemaakt.
Zelfs toen ik in een pretpark heb gewerkt, waren dat de mensen die je liever niet binnen had.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Bverwaal » Do 07 Jul 2011, 20:39

[quote="CpFan"]
Lars daar heb je helemaal gelijk in vooral de jongeren, want zo heb ik ze ook al door de jaren heen meegemaakt.
Zelfs toen ik in een pretpark heb gewerkt, waren dat de mensen die je liever niet binnen had.
[/quote]
Onzin, mensen zijn mensen en jongeren zijn jongeren, er zijn altijd mensen die zich niet gedragen ongeacht de afkomst.

Maar goed weer ontopic zo te zien zijn ze in de UK juist door gegaan waar ze hier zijn gestopt, en ik vind het juist meer in de lijn van wat CP ooit bedoelt was.Vroeger ging je er naar toe om dat het er luxer was dan thuis dat was ook de visie van Piet Derksen, en in de UK is dat duidelijk nog steeds zo ;D.

Bedankt Bram :D
Gebruikers-avatar
Bverwaal
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Berichtdoor Cp Rogier » Do 07 Jul 2011, 21:29

Klopt niet helemaal, maargoed ben zeker benieuwd naar de rest van de foto's.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Bram » Vr 08 Jul 2011, 00:14

Ik moet Lars toch echt wel gelijk geven, en Rogier toch ook. Want h46 klopt, jullie hebben gelijk, het zijn inderdaad de meest asociale mensen die er zijn op vakantie enzo. Want mijn ouders viel het ook al op... Ik denk dat ze zich hier gewoon inhouden en dat ze in het buitenland helemaal los gaan. Het klinkt misschien wat raar, maar dat is de enige link die ik kan leggen. Want hier zijn ze echt overdreven vriendelijk en netjes ;D.

En Biem, dit is voor mij ook hoe een CP park moet zijn. Veel natuur en veel activiteiten, verder heb je dan ook nog een mooi zwembad en goede horeca tot je beschikking. En ik vind het daarom ook echt een gigantisch goed park, wat ook nog eens supergoed onderhouden is :D.

Foto's volgen trouwens zo snel mogelijk ;D
Heb je een vraag, wil je een foto op origineel formaat, of heb je een nieuwtje of foto voor de site.
Stuur mij dan een pm, of stuur een E-Mailtje naar bram@aquamundoforum.nl.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor Bverwaal » Vr 08 Jul 2011, 07:38

[quote="Bram"]
Ik moet Lars toch echt wel gelijk geven, en Rogier toch ook. Want h46 klopt, jullie hebben gelijk, het zijn inderdaad de meest asociale mensen die er zijn op vakantie enzo. Want mijn ouders viel het ook al op... Ik denk dat ze zich hier gewoon inhouden en dat ze in het buitenland helemaal los gaan. Het klinkt misschien wat raar, maar dat is de enige link die ik kan leggen. Want hier zijn ze echt overdreven vriendelijk en netjes ;D.

En Biem, dit is voor mij ook hoe een CP park moet zijn. Veel natuur en veel activiteiten, verder heb je dan ook nog een mooi zwembad en goede horeca tot je beschikking. En ik vind het daarom ook echt een gigantisch goed park, wat ook nog eens supergoed onderhouden is :D.

[/quote]

Goed om te horen dat je het naar je zin hebt, en ik zie de foto's wel verschijnen :)
Gebruikers-avatar
Bverwaal

Berichtdoor Pim1984 » Vr 08 Jul 2011, 09:02

[quote="Bram"]

[/quote]

Misschien trekt CP in engeland ook een ander soort publiek dan in Nederland? Ik bedoel, als ik die foto's zie en verhalen hoor over ultra-luxe huisjes, enorme spa-centra en hoge rpijzen, kan ik mij voorstellen dat in Engeland vooral mensen bij CP komen die in Nederland naar bijvoorbeeld Hof van Saksen zouden gaan (ja ik weet het, dat is veelm inder uitgebreid dan CP maar wel meer een 'yuppenpark'), terwijl bij CP in Nederland iedereen komt...
Pim1984
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Bram » Vr 08 Jul 2011, 09:38

Mwa volgens mij is de doelgroep hier toch wel hetzelfde als in Nederland, savonds waren er bv jongeren in de AM en smorgens ouders metbhun baby'tje ;D
Heb je een vraag, wil je een foto op origineel formaat, of heb je een nieuwtje of foto voor de site.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor Hexx » Vr 08 Jul 2011, 22:39

Ik krijg bij de Engelse Parken meer het idee dat het exclusiever is dan voor de doorsnee mensen, zoals Center Parcs in de Piet Derksen tijd ook bedoeld was.
Gebruikers-avatar
Hexx

Berichtdoor Rafie » Za 09 Jul 2011, 13:17

Deze parken hebben iets speciaals rond zich hangen, vind ik zelf.
Foto's vormen dan ook het enige middel om er een beeld van te krijgen maar een compleet overzicht ben ik nog niet tegengekomen.
  ;)
Laatst gewijzigd door Rafie op Zo 10 Jul 2011, 12:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
2011:
Vossemeren X2
Erperheide
Park de Haan
Les Trois Forêts
Gebruikers-avatar
Rafie
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Pim1984 » Za 09 Jul 2011, 16:23

[quote="Hexx"]
Ik krijg bij de Engelse Parken meer het idee dat het exclusiever is dan voor de doorsnee mensen, zoals Center Parcs in de Piet Derksen tijd ook bedoeld was.
[/quote]

Ja, precies, dat bedoel ik  :)
Pim1984
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Bram » Za 09 Jul 2011, 16:26

Mwa mwa exclusiver, ja op sommige dingen wel ja. Het faciliteiten aanbod is echt gigantisch ;D. En wat bedoel je met een compleet overzicht Rafie? Want er komen nog meer foto's en ook nog een uitgebreid filmpje ;D
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor Rafie » Zo 10 Jul 2011, 12:23

@Bram : Het is moeilijk die Engelse parken goed in beeld te brengen vind ik. Meerdere malen heb ik getwijfeld om eens naar daar te trekken, maar de onhandige website van Center Parcs UK en de weinige beelden van de AM vormen iedere keer de doorslag om NIET te gaan. Wat extra beeldmateriaal is daarom altijd welkom!

PS: Ik heb trouwens besloten sowieso naar een Engels park te trekken, moet enkel nog uitmaken welk. (suggesties?)

Rafie
2011:
Vossemeren X2
Erperheide
Park de Haan
Les Trois Forêts
Gebruikers-avatar
Rafie
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Bram » Zo 10 Jul 2011, 12:30

Meer foto's volgen uiteraard nog, en dan moet je wel een goed beeld hebben, ook van het filmpje wat volgende week komt ;D.

En ik raad je natuurlijk Longleat Forest aan, aangezien dat het park is met de mooiste natuur omdat het in een natuur reservaat is gebouwd. En ook omdat je er ook heerlijk kan lopen/fietsen (ik raad fietsen aan), want zoiets is natuurlijk schitterend en dat heeft geen 1 ander park uit de gehele CP reeks :D.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Bovendien is het zwembad een gespiegelde kopie van Les Hauts des Bruyères  (die je denk ik nog niet kent) en de andere parken van De Vossemeren en Het Heijderbos, en 1tje is een overgekocht park, dus geen Original (Whinfell Forest)
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor Rafie » Zo 10 Jul 2011, 12:35

wow ! Ik wist niet dat het park zo "heuvelig" was. Fietsen lijkt me dan ook de beste oplosing  ;D (niet dat ik iets tegen fietsen heb). Als ik het zo bekijk dan neem ik inderdaad best dit park. De andere 2 parken zijn kopieën van parken die ik reeds gedaan zal hebben en dat is dan weer minder prettig als je wat nieuws verwacht van CP UK.

Bedankt voor de foto's Bram ! ;)
2011:
Vossemeren X2
Erperheide
Park de Haan
Les Trois Forêts
Gebruikers-avatar
Rafie
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Bram » Zo 10 Jul 2011, 12:37

Heb je al m'n foto's die hier staan dan al wel bekeken? Haha ::)

Klik hier!
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor Rafie » Zo 10 Jul 2011, 12:38

oeps, dat zou ik beter eens doen... :-\

bedankt voor de link  :)
2011:
Vossemeren X2
Erperheide
Park de Haan
Les Trois Forêts
Gebruikers-avatar
Rafie
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Bram » Zo 10 Jul 2011, 12:39

;D En er komt nog veel meer aan haha
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor rickieboy31 » Zo 10 Jul 2011, 15:02

Spannend! :D
Gebruikers-avatar
rickieboy31

Berichtdoor Rafie » Zo 10 Jul 2011, 15:22

zeg dat wel !  :o
Het lijkt me een erg charmant parkje... Vooral de AM spreekt me aan.
Vallen de glijbanen eigenlijk mee ?
2011:
Vossemeren X2
Erperheide
Park de Haan
Les Trois Forêts
Gebruikers-avatar
Rafie
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Bram » Zo 10 Jul 2011, 15:36

AM is redelijk aan de kleine kant. Maar het heeft wel veel faciliteiten, stroomversnelling, wildwaterbaan, 2 glijbanen en 2 familieglijbanen ;D. Maar die 2 glijbanen stellen opzich niet heel erg veel voor, maar zijn gewoon leuk om te doen. Familieglijbanen zijn daarintegen wel heel leuk, helemaal omdat de ene een hobbeltje heeft en de andere niet ;D.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

VorigeVolgende

Terug naar [Center Parcs] #AquaMundo United Kingdom

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.