Aqua Mundo Port Zélande

Plaats hier in het topic alle foto's van de Aqua Mundo's van Center Parcs

Re:Aqua Mundo Port Zélande

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Xtremerides.nl » Ma 21 Feb 2011, 15:23

Vooruit dan hier een paar foto's van onze vakantie

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
www.Xtremerides.nl - Dat is een dagje uit op het web! Kermis, Pretparken, Zwembaden, Rodelbanen, Vuurwerk en nog veel meer!
Xtremerides.nl
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor fvh » Ma 21 Feb 2011, 15:25

Op een of ander manier wordt het bad steeds mooier, maar trekt het me net niet...

Wat vond jij Ruben van de AM dan? Wwb enzo?
Gebruikers-avatar
fvh
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Pim1984 » Ma 21 Feb 2011, 16:21

Wow, het buitenbad is echt prachtig geworden! Op sommige foto's spreekt deze AM mij erg aan, maar bijvoorbeeld het glazen gedeelte waar het uitloopbad van de turbotunnel is, totaal niet. Veel te steriel met die wit/blauwe tegels en er staan nauwelijks planten. Desondanks maakt CP wel werk van dit zwembad, wat een compliment waard is!
Pim1984
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Hexx » Ma 21 Feb 2011, 17:31

Mooie foto's Ruben. Vooral die van 's avonds. Men doet inderdaad een hele hoop in de AM om het CP-gevoel enigzins te krijgen, wat ze steeds beter lukt met de investeringen in het bad. Bij de wildwaterbaan begint nu ook al de beplanting aardig te groeien, ziet er ook niet verkeerd uit.

Bedankt voor het plaatsen!
Gebruikers-avatar
Hexx
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Berichtdoor Bram » Ma 21 Feb 2011, 18:16

Mooie foto's Ruben. Ik vind dat ze het bij PZ allemaal erg goed voor mekaar hebben. Ook bij die wwb bijvoorbeeld, PZ straalt nou eenmaal zomer en strand uit, en dat doet de wwb ook en met name de beplanting e.d. :).
Heb je een vraag, wil je een foto op origineel formaat, of heb je een nieuwtje of foto voor de site.
Stuur mij dan een pm, of stuur een E-Mailtje naar bram@aquamundoforum.nl.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor tuberides » Ma 21 Feb 2011, 18:59

Komen er de onslide's ook nog bij?
http://www.tuberides.de - most waterslide vids in the world
Gebruikers-avatar
tuberides
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor fvh » Di 22 Feb 2011, 12:06

[quote="Bram"]
Mooie foto's Ruben. Ik vind dat ze het bij PZ allemaal erg goed voor mekaar hebben. Ook bij die wwb bijvoorbeeld, PZ straalt nou eenmaal zomer en strand uit, en dat doet de wwb ook en met name de beplanting e.d. :).
[/quote]
De wildwaterbaan is inderdaad mooi aangekleed, maar toch kan ik niet aan het 2e generatie aan wennen en is dus ook alweer door CP gescharpt bij de nieuwe parken (LTF/Cambanan). Blijkbaar toch houden mensen er niet van om meerdere parcoursen te kiezen. Uiteraard is het wel mooi hoe het weggewerkt is met de planten enzo, zeker als je bedenkt dat het allemaal op palen staat...
Ze hebben er ook van de geleerd denk ik, die verlichting is erg slim maar bij de beton wildwaterbanen werkt dat geloof ik niet. De wildwaterbaan van PZ is toch van plastic?
Gebruikers-avatar
fvh
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Cp Rogier » Di 22 Feb 2011, 12:12

Hoe bedoel je dat de verlichting erg slim is, is toch gewoon hetzelfde als alle andere.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Hexx » Di 22 Feb 2011, 17:49

Dit denk ik:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Hexx

Berichtdoor Cp Rogier » Di 22 Feb 2011, 18:27

Daar is eigenlijk niks slims aan maar practisch
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Xtremerides.nl » Di 22 Feb 2011, 18:58

[quote="CpFan"]
Daar is eigenlijk niks slims aan maar practisch
[/quote]

Ja dus slim ;)

De gehele baan is van hoogwaardig polyester. Maar ik vind de oude banen ook beter. Dit zijn echt stukken en er zitten geen echte heftige stukken in.

Onrides zijn onderweg. Ik heb me provider opgezegd en ben bezig met kabel want dat ADSL komt me de strot uithangen. 2x vast gelopen in de 90% En dat is frustrerend als je 4 uur gemiddeld wacht op een filmpje
www.Xtremerides.nl - Dat is een dagje uit op het web! Kermis, Pretparken, Zwembaden, Rodelbanen, Vuurwerk en nog veel meer!
Xtremerides.nl
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Di 22 Feb 2011, 19:03

Je kunt ook uploden via een app op youtube dan gaat er niks van de upload verloren en gaat die weer verder waar die gebleven is.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor tuberides » Di 22 Feb 2011, 19:04

Ok, dat is jammer met de provider, deze Youtube probleem ken ik ook. Bijna alles compleet, dan loopt het vast. Gelukkig heb ik VDSL 50000 en kan dus zo'n 3 min filmpje in 4 min uploaden.  ;)
Gebruikers-avatar
tuberides
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Bram » Di 22 Feb 2011, 22:28

[quote="fvh"]
De wildwaterbaan is inderdaad mooi aangekleed, maar toch kan ik niet aan het 2e generatie aan wennen en is dus ook alweer door CP gescharpt bij de nieuwe parken (LTF/Cambanan). Blijkbaar toch houden mensen er niet van om meerdere parcoursen te kiezen. Uiteraard is het wel mooi hoe het weggewerkt is met de planten enzo, zeker als je bedenkt dat het allemaal op palen staat...
Ze hebben er ook van de geleerd denk ik, die verlichting is erg slim maar bij de beton wildwaterbanen werkt dat geloof ik niet. De wildwaterbaan van PZ is toch van plastic?
[/quote]

Mensen houden er zeker wel van om meerdere parcoersen te kiezen. Dat is namelijk goed te zien, en het is ook super handig als het links druk is. Pak je gewoon rechts ;D. Of als je het ene deel iets te wild vind pak je het andere deel. En inderdaad de wwb van PZ is geen racebaan, maar wel een lekkere all rounder. Bovendien kan je hem eigenlijk onbeperkt doen aangezien je geen last kan krijgen van je knieën ofzo :). Waarom de nieuwe parken niet z'n PZ type doen weet ik niet precies. Misschien willen ze hem uniek houden, maar het is iniedergeval niet omdat het concept CP niet bevalt. Maar ze hebben hem in PZ van polyester gemaakt om geld te besparen en om gewicht te besparen, omdat de wwb maar op een paar paaltjes staat te wiebelen ;D.
Laatst gewijzigd door Bram op Di 22 Feb 2011, 22:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
Heb je een vraag, wil je een foto op origineel formaat, of heb je een nieuwtje of foto voor de site.
Stuur mij dan een pm, of stuur een E-Mailtje naar bram@aquamundoforum.nl.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor Pim1984 » Wo 23 Feb 2011, 09:49

Ik denk inderdaad ook dat het aan de specifieke omstandigheden op PZ heeft gelegen dat ze voor een polyester baan kozen. Een betonnen baan kun je niet op palen zetten door het hoge gewicht een de breekbaarheid. Dit type is misschien vanaf het begin ook alleen gepland op PZ.
Pim1984
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Xtremerides.nl » Wo 23 Feb 2011, 09:52

[quote="tuberides"]
Ok, dat is jammer met de provider, deze Youtube probleem ken ik ook. Bijna alles compleet, dan loopt het vast. Gelukkig heb ik VDSL 50000 en kan dus zo'n 3 min filmpje in 4 min uploaden.  ;)
[/quote]

Ja, ik heb nu kabel besteld maar je zegt dus dat het aan Youtube ligt?

Ik denk trouwens wat betreft die wildwaterbaan dat die speciaal voor die plaats gekozen is. Er zitten namelijk 3 "Bruggen" in en met beton kan je niet over elkaar heen. Ik heb ooit ergens gelezen new style wildwaterbanen maar ik hoop het niet. De oude vind ik zelf mooier
Xtremerides.nl
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Hexx » Wo 23 Feb 2011, 18:33

Het is natuurlijk wel een speciale wildwaterbaan, hij staat immers op palen en denk dat het ook voor CP een goeie test was om met "een 2e generatie" wildwaterbaan te gaan ontwerpen en ook in de werkelijkheid te gaan testen of het aanslaat bij gasten.
Gebruikers-avatar
Hexx

Berichtdoor Xtremerides.nl » Wo 23 Feb 2011, 19:11

[quote="Hexx"]
Het is natuurlijk wel een speciale wildwaterbaan, hij staat immers op palen en denk dat het ook voor CP een goeie test was om met "een 2e generatie" wildwaterbaan te gaan ontwerpen en ook in de werkelijkheid te gaan testen of het aanslaat bij gasten.
[/quote]

Maar wat houdt dat 2de generatie nu in?

Dat ze van Polyester zijn of dat je meerdere wegen kan kiezen.

Wie heeft eigenlijk al die betonnen wildwaterbanen gebouwd dan bij Huttenheugte, Kempervennen enz?
Xtremerides.nl
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor tuberides » Wo 23 Feb 2011, 19:15

Zover ik weet, zijn de WWB's van CP van API waterfun of Kanab.
Gebruikers-avatar
tuberides
Glijbaan
Glijbaan

Re: Aqua Mundo Port Zélande

Berichtdoor Cp Rogier » Zo 14 Okt 2012, 18:20

Hadden we deze al?

[img]http://www.engineersonline.nl/wosimages/nieuws_19167_21956_item_original.jpg[/img]

Bron: engineersonline
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

VorigeVolgende

Terug naar Foto's Aqua Mundo's

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.