[Ervaringen, Vragen & Ideeën] Aqua Mundo Port Zélande (Update met Water Playhouse)

Praat hier over de #AquaMundo van #CenterParcs die in Nederland liggen bv "De Huttenheugte", "Het Heijderbos", "De Eemhof", etc...

Re: [Ervaringen, Vragen & Ideeën] Aqua Mundo Port Zélande

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Bianca » Vr 01 Feb 2013, 16:34

Mijn dochter zit naast mij en vond hem ook erg klein en "weinig water"zegt ze  8)
Vakantieparkadvies.nl
Bianca
Vaste Aqua Mundo bezoeker
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Berichtdoor Anita » Vr 01 Feb 2013, 17:18

ik heb een foto waarbij je de randen van het badje ook ziet en het is echt niet groot!

Afbeelding
Anita
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Attief » Za 02 Feb 2013, 21:38

Dank voor alle snelle reactie. Dan gaat dit park hem niet worden. Zie mijn kids zich hier niet 4 dagen vermaken. Zullen snel uitgekeken zijn.
Attief
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Michel Henrichs » Di 11 Jun 2013, 17:18

In de meivakantie ben ik met mijn gezin een dagje naar Port Zelande geweest (en jaren terug een keer een weekendje). Wij vinden dit een heerlijk park en het zwembad helemaal te gek. De bandenglijbaan waar je alleen of met z'n tweeen tegelijk vanaf kunt is een echte aanrader. Ook de wildwaterbaan is geweldig, alleen moet je uitkijken dat je niet te hard terecht komt (je kunt wat blauwe plekken eraan overhouden, maar dat is wel de moeite waard). Het zwembad is keurig schoon en de kleedhokjes werden ook keurig schoon bijgehouden. Wij gaan hier in ieder geval snel weer naar terug!
Michel Henrichs
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Cp Rogier » Di 11 Jun 2013, 18:16

Dat is altijd leuk om te horen, van de banden glijbaan staat in Les Trois Forets de grote broer. Die is ook erg leuk om te doen. Maar die in Port Zelande is ook erg leuk. De Wild waterbaan vindt ik er ook erg leuk vooral omdat je kan kiezen welke route je neemt.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beppie » Ma 10 Mrt 2014, 14:29

Wat een minderwaardig gebaar naar de boeker van een cottage op dit park,bah.
Beppie
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor apirama » Ma 10 Mrt 2014, 20:03

Ik vrees dat het niet enkel bij Port Zélande is. Alle parken knibbelen aan de openingstijden van hun Aqua mundo's in de rustigere midweken. Erg jammer want de prijs blijft gelijk maar je krijgt er steeds minder voor. Eerst viel de animatie op dinsdag al weg, nu ook nog kortere openingstijden voor de Aqua mundo. Alles draait tegenwoordig helaas om zoveel mogelijk winst...
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor denlyd » Za 15 Mrt 2014, 18:03

ik vind dit erg jammer je zal maar geboekt hebben op dit park mag wel aannemen dat je een bepaalde compesatie mag eisen
denlyd
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor apirama » Za 15 Mrt 2014, 22:38

denlyd schreef:ik vind dit erg jammer je zal maar geboekt hebben op dit park mag wel aannemen dat je een bepaalde compesatie mag eisen

Waarom zou je een bepaalde compensatie kunnen eisen? Ze zeggen toch nergens dat het zwembad gegarandeerd open is tot 21 uur? Je kunt daar dus helaas vrij weinig aan doen...
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Hmn » Zo 16 Mrt 2014, 15:35

Dit speelt al een hele tijd. Drie jaar geleden een weekend in november weggeweest. Toen was het zwembad ook al zo vroeg dicht. De wildwaterbaan en de turbo tunnel openden ook een stuk later en gingen ook eerder dicht.

Ergens is het ook niet zo vreemd, aangezien het op Port Zélande juist in de lente- en zomermaanden druk is. Ik moet ook heel eerlijk zeggen, dat ik er toen niet zo'n moeite mee had.

@ Mariëtte: volgens mij hanteren ze in mei weer ruimere openingstijden. Ook omdat je dan de weken met diverse feestdagen krijgt en het over het algemeen mooier weer is. Anders even een belletje met het park wagen :)
Hmn
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor markieanta » Zo 19 Okt 2014, 10:30

Die AM gaat wel heel erg vroeg dicht zeg.
markieanta
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Cinderella » Zo 19 Okt 2014, 14:05

Wildwaterbaan elke maandag gesloten vind ik toch ook alles behalve klantvriendelijkheid schreeuwen hoor! Heel leuk voor de mensen die op hun laatste dagje van het weekend nog lekker willen zwemmen of degene die bij aankomst meteen een gesloten baan voor de neus krijgen. Je betaald toch zeker voor de hele AM bij in de prijs van je cottage hé!
Gebruikers-avatar
Cinderella
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Bram » Zo 19 Okt 2014, 20:27

Ik ben het helemaal eens met Cinderella. Ik vind niet dat je een hele dag een wildwaterbaan kan sluiten... Ze besparen er natuurlijk genoeg kosten mee, maar je kunt dit niet maken richting de gast toe.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor apirama » Zo 19 Okt 2014, 21:01

Cinderella schreef:Wildwaterbaan elke maandag gesloten vind ik toch ook alles behalve klantvriendelijkheid schreeuwen hoor! Heel leuk voor de mensen die op hun laatste dagje van het weekend nog lekker willen zwemmen of degene die bij aankomst meteen een gesloten baan voor de neus krijgen. Je betaald toch zeker voor de hele AM bij in de prijs van je cottage hé!

Helemaal mee eens. De besparingen beginnen wel erg ver te gaan!
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Debbaut » Vr 09 Okt 2015, 17:36

En ook Port Zélande mag een Grabbers Joe verwelkomen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fotobron: Peter Den Butter
Natuur en plezier voor iedereen, daar gaat Center Parcs over.
Gebruikers-avatar
Debbaut
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor lientje1972 » Do 15 Okt 2015, 19:45

Gisteren een dagje wezen zwemmen voor zoon zijn kinderfeestje, mijn ogen hebben nu een dag later nog last van de chloor(lucht) we hebben niet gezwommen maar ik en mijn nicht hadden echt last van onze ogen door de chloor, we zaten vlakbij het peuterbad. De Grabbers Joe zag er goed uit en ik als vegetariër was helemaal in mijn nopjes want er staat zowaar een vegaburger op het menu, alleen toen ik hem bestelde was de vegaburger er nog niet??? Beetje vreemd als die al wel op menu staat en ook op het bord. Ze schijnen nog bezig te zijn hiermee maar dan moeten ze dit op het bord laten weten ofzo, de mevrouw achter de balie zei nog wel dat ze kaassouffle hebben maar ja die is ook niet vegetarisch. Morgen naar Vossemeren dus ben benieuwd hoe het daar is.
Gebruikers-avatar
lientje1972
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Za 12 Dec 2015, 13:09

Het Aqua Mundo van Center Parcs Port Zélande

Aqua Mundo Center Parcs Port Zelande 64.jpg
Aqua Mundo Center Parcs Port Zelande 64.jpg (321.89 KiB) 7106 keer bekeken

Een Aqua Mundo in Zeeland, maar toch nog Zuid-Holland. Tijd geleden is dit bad bij Center Parcs gekomen en heeft het de nodige uitbreidingen gehad en mocht het zich ook een Aqua Mundo noemen.

Wij waren er een kleine 3 weken geleden, tijdens het Back at SEA weekend, en onverwachts werden we uitgenodigd om deze mooie Aqua Mundo zonder gasten op de foto te zetten. Het kon niet direct, maar we zijn er de maandag extra vroeg voor opgestaan. Zeg zelf je kan er goed vertoeven zowel in de winter als in de zomer in het mooie buitenbad. Aanrader is de Turbo Tunnel. De Wild Waterbaan verveeld ook nooit want je kan 5 verschillende routes kiezen. En met de nieuwe Grabber Joe's kan je een lekkere gezonde snack nemen! We maken jullie zeker al heel benieuwd?

Kijk naar fotoreportage op onze website, we hebben ons best gedaan!

Reageren kan hieronder, moet niet mag wel!
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Tom... » Zo 13 Dec 2015, 19:27

Heel leuk, dank je wel voor de mooie foto's!

Zelf vind ik dat ze het bad mooi hebben opgeknapt, het is heel sfeervol.
De wildwaterbaan verveelt daarentegen wél snel, want het is een supersaaie WWB, de naam Center Parcs niet waardig.
Evenals de witte tegels, die toch niet zo mooi zijn. Maar ik snap dat ze niet een paar ton ertegenaan gooien, als de tegels nog goed zijn.

De turbotunnel vind ik dan wel weer erg leuk! Kort, maar krachtig, een leuke en creatieve toevoeging.
Al met al een mooi bad, dat de Gran Dorado-Center Parcs overgang het beste heeft doorstaan :)
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Zo 13 Dec 2015, 21:12

Ja ze hebben deze versie van Grandorado mooi aangepakt. Ik in tegen vindt de WWB wel weer leuk maar de favoriet is toch de turbotunnel die blijft leuk en vooral met 2 personen in de 2 persoons band ideaal, kort maar krachtig.
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Tom... » Zo 21 Feb 2016, 17:44

Wat me opvalt, als ik deze nieuwe foto's vergelijk met mijn foto's van zo'n 8 jaar geleden: bijna alles wat van het plafond naar beneden hing in de AM is weg. Ook in de koepel zelf is geen houten vogel of versiering meer te vinden.

Ik vond die hangende dingen juist veel sfeer in het bad brengen, heeft iemand een idee waarom dit allemaal weggehaald is? Dat is wel erg jammer.

Ook het golfslagbad is wel erg "wit". Op oude originele parken, hebben ze uiteindelijk ook de vloeren van de baden mooier gemaakt (met natuursteen), zouden ze dat eventueel bij de volgende grote opknapbeurt gaan doen? Dat is volgens de geruchten binnenkort, omdat de cottages verkocht worden, etc.

Het bad heeft iets, maar heeft ook nog genoeg potentieel om nóg beter te worden :)
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

VorigeVolgende

Terug naar [Center Parcs] #AquaMundo's Nederland

© 2009-2020 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.