Babbel topic over van alles en nog wat.

Praat hier over van alles en nog wat wat niet met zwembaden te maken heeft!

Re: Babbel topic over van alles en nog wat.

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor peer » Di 30 Sep 2014, 20:23

Dank je

pa ligt nog in het ziekenhuis maar gaat langzaam weer vooruit ,koorts is wat gezakt en hij eet ook alweer .
Gebruikers-avatar
peer
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Berichtdoor peer » Zo 05 Okt 2014, 12:33

Afbeelding

Mijn grote vriendin is van morgen overleden ,de hond van mijn zusje ,ben vanmorgen daar geweest om haar mee naar beneden te dragen
Ze laag in de badkamer boven waar ze ook is overleden ze was al bijna 10jaar oud (normaal wordt zo,n hond maar 7of 8 jaar oud)
Zal haar erg missen ,was altijd leuk om op haar te passen in de vakantie ...
Roxy het was een mooie tijd samen ,zal je erg missen...... :'( :'(
Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor markieanta » Zo 05 Okt 2014, 17:43

Gecondoleerd Peter, jammer om te horen, want ik ken jou haast niet anders dan samen met die grote Bordeaux op de foto.
markieanta
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor verena » Zo 05 Okt 2014, 23:07

o wat erg peer veel sterkte
verena
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor peer » Wo 08 Okt 2014, 20:02

Ja Mariëtte ,Roxy was plotseling overleden was niet ziek of zo ,maar wel al oud (bijna 10 jaar) dit ras wordt normaal maar 7a 8 jaar oud.

En nu ook nog wat beter nieuws Mijn vader is weer thuis uit het ziekenhuis ,had een longontsteking met zeer hoge koorts ,maar met mediecijnen gaat het nu de goede kant op, koorts is weg
Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor verena » Do 09 Okt 2014, 17:39

blij dat alles goed gaat nu met je vader peer

heb vandaag een toffe ontdekking gedaan op de website van CP belgie
je kan daar je vraag stellen en hierdoor chatten met een medewerker dan is je vraag 1 2 3 opgelost handig wel :)
verena
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Di 14 Okt 2014, 13:40

ohh Peer wat erg lees dit nu pas, pfff ja het is gewoon een maatje die je erg mist. sterkte.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor peer » Zo 26 Okt 2014, 20:46

Bedankt allemaal voor de steun... :)
Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor peer » Di 09 Dec 2014, 00:20

Gaat weer lekker ,vorige week auto weg gebracht voor kl beurt en APK was die afgekeurd .zat spelling in de aandrijfas voor (rechts),moest een nieuwe as onder (maar het is er ééntje van de sloop geworden ,die as koste nieuw bijna 1000euro en nu heb ik er ééntje voor minder dan de helft) maar met de beurt en de apk en winterwielen wisselen was het toch weer een hoge rekening geworden waar niet echt op was gerekend Maar ja auto rijden is nu eenmaal duur...... ;)
Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor verena » Di 09 Dec 2014, 00:49

onvoorziene kosten zijn idd niet leuk gelukkig bestaan er nog wisselstukken en als je idd een beetje rond kijkt kan je nog wel wat uitsparen
wij hebben meestal onvoorziene kosten als we net een feest of een vakantie hebben gepland :-\ dus laat ons hopen dat het nu even ophoud
hebben net toen we naar erperheide gingen ook redelijk wat kosten gehad maar de vakantie heeft ons ze goed gedaan dat we het snel waren vergeten
Nog even aftellen en we zijn terug naar Erperheide we kijken al uit naar Maart :D
verena
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Bram » Di 09 Dec 2014, 23:48

peer schreef:Gaat weer lekker ,vorige week auto weg gebracht voor kl beurt en APK was die afgekeurd .zat spelling in de aandrijfas voor (rechts),moest een nieuwe as onder (maar het is er ééntje van de sloop geworden ,die as koste nieuw bijna 1000euro en nu heb ik er ééntje voor minder dan de helft) maar met de beurt en de apk en winterwielen wisselen was het toch weer een hoge rekening geworden waar niet echt op was gerekend Maar ja auto rijden is nu eenmaal duur...... ;)

1000 euro voor een aandrijfas? Is dat ex of inc. montage. 1000 euro is namelijk best veel... ;)
Je kunt overigens ook alleen je homokineet vervangen, is goedkoper maar kost wel meer arbeid.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor peer » Wo 10 Dec 2014, 01:01

Zijn twee assen Bram één die in de versnellingsbak/tussenbak zit en één die naar het wiel loopt deze zitten aan elkaar vast doormiddel van een montageplaat met een lager(deze lager zat de spelling in/op) de lager zat vast op de assen en kreeg men niet meer los (of er was één van de assen zeker kapot gegaan ) daarom is alles maar vervangen en ja nieuw was het dan 1000 euro zonder montage dus heb ik er maar eentje van de sloop erin laten zetten auto is ook al weer 11 jaar oud en wordt misschien volgend jaar ingeruild voor een nieuwe of een jong gebruikte
p.s auto is een 4x4 aandrijving ;)
Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor peer » Vr 16 Jan 2015, 16:42

Sorry ben laaste week niet veel online geweest .ook ik lag deze week met zware griep verschijnselen in bed alles deed zeer armen ,benen enz Nu gaat het wel weer de goede kant op en ben ook weer van tijd tot tijd uit bed en denk dat ik Maandag wel weer kan gaan werken (hoop ik)
Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor Bram » Vr 16 Jan 2015, 18:32

Beterschap Peer. ;)
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor sjorstukker2 » Vr 23 Jan 2015, 21:05

Ik ga vanaf 2 februari, 5 maandan stage lopen bij Jean Henkens! Het is nu helemaal rond, en ga dus een tijdje logeren op de Erperheide! Ik heb daarvoor ook een auto aangeschaft, en mogen jullie raden welke kleur... ;) Centerparcs groen natuurlijk! Ik moet namelijk naar verschillende parken toe voor m'n stage, dus een auto was wel nodig. Ik heb er echt zoveel zin in, is eigenlijk een droom die uitkomt om met Jean en collega's te mogen werken!

Afbeelding
Werkzaam op Park Zandvoort
sjorstukker2
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Bram » Vr 23 Jan 2015, 23:28

Wat leuks Sjors. Is toch wel bijzonder dat je dit waar kan maken. Heel erg veel plezier en ons wel op de hoogte houden he. ;)
Erg leuke auto trouwens, vooral die kleur spreekt mij erg aan. Past er erg goed bij. Goede keus van je. :)
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor Cp Rogier » Ma 26 Jan 2015, 02:13

Ja das erg leuk en daar leer je ook zo veel van, goed geregeld. En ik raad nu ook al dat je binnenkort op het nieuwe park zit haha. En een auto ja dat is zo handig. en misschien tot de 8ste.

Goede keus die auto, die van van ons is blauw geworden haha.
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor sjorstukker2 » Di 27 Jan 2015, 23:33

Bedankt voor de leuke reacties! Misschien tot de 8e, maar ik weet het nog niet ;)
Werkzaam op Park Zandvoort
sjorstukker2
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Cp Rogier » Di 27 Jan 2015, 23:41

We zien of horen het vanzelf wel, het programma is dit wel erg uniek.
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor peer » Za 30 Mei 2015, 19:43

Gaat weer lekker .... vanmiddag een aanrijding gehad (mijn schuld) reed achteruit ,keek links maar rechts stond een auto gepakeert die ik niet zag staan en heb hem geraakt met mijn bumper (waar nu dus weer een scheur in zit ) andere auto had alleen wat krasen op het eerste gezicht ,maar toch een schadeformelier ingevult met de eigenaar van de auto .Maandag maar eest naar de gagrage gaan wat ze willen ,omdat deze al was ingeruilt voor een andere auto die al klaar staat ,alleen moet er nog een kenteken op omdat die uit het buitenland komt ,maar nog niet compleet is kwa papieren voor de keuring voor het kenteken...baal er weer goed van omdat ik het zelf weer heb gedaan.. :( :( >:(
Gebruikers-avatar
peer

VorigeVolgende

Terug naar Grabber Joe's & Grand Café

© 2009-2021 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.

google-site-verification=aBfHFftLUl69Q93icIxAqnoZHQ3k4jAWE5G3oQv8NyA