Center Parcs Ardennen

Hier vind je alle informatie over nieuwe Parken en #AquaMundo's in aanbouw of die net klaar zijn.

Moderator: Moderator

Re: [Center Parcs] Ardennen

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Cinderella » Wo 30 Jul 2014, 17:07

Wij zijn hier in 2009 geweest. Mooi park en superomgeving maar niks te doen, restaurants slecht en cottages niet vergelijkbaar met de kwaliteit die CP biedt. Wat ik me nog herinner was dat de pizzaria echt slecht was, bediening heel traag en dan kregen we een zwartgeblakkerde, kleine pizza die kleiner was dan de gemiddelde Ristorante pizza.

Ik ben wel zeer benieuwd wat ze met de Aquafun/Aqua Mundo van plan zijn; Blijft de huidige dome en krijgt deze gewoon natuurtegels opgeplakt of word er ook nog meer gedaan? Want als ik het me goed herinner dan was hier maar 1 glijbaan en geen wildwaterbaan of solarium of iets dergelijks. Wel golfslagbad en superleuke 2 persoons bubbelbadjes.
Gebruikers-avatar
Cinderella
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 30 Jul 2014, 19:36

Er komen wel 1 of een paar super glijbanen, maar een wild Waterbaan gaat er helaas voor zover we weten niet komen.
De Aqua Mundo wordt wel een stuk groter want het deel van de sauna komt er volledig bij.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Re: Center Parcs Ardennen

Berichtdoor Pim1984 » Wo 30 Jul 2014, 21:54

Leuk dat jullie een rondleiding krijgen! Ik ben benieuwd in hoeverre alle bewegwijzering, borden, lantaarns, huisnummers etc vervangen worden in de CP-stijl! Toen De Haan tijdelijk CP was, bleef alles in Sunparks stijl, ik hoop dat ze nu alles in 1 keer de CP-look gaan geven!
Pim1984
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Re: Center Parcs Ardennen

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 30 Jul 2014, 22:33

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar dat zien we snel genoeg.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor apirama » Za 02 Aug 2014, 16:25

Dat deel van de sauna is toch niet zo erg groot. Benieuwd hoe ze de Aqua Fun groter zullen maken. Ik ben alvast benieuwd naar het vernieuwde park. Ik ga altijd met plezier naar Sunparks Ardenne.
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Cp Rogier » Za 02 Aug 2014, 17:25

Denk niet dat ze het echt veel groter gaan maken, op een glijbaan toren na dan en het sauna gedeelte. Maar ik ben ook erg benieuwd naar het totaal plaatje.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor apirama » Zo 03 Aug 2014, 11:09

Als ze het niet veel groter zullen maken zal het toch een erg klein bad blijven voor een viervogelpark. Sunparks Ardenne heeft ten slotte de kleinste Aqua Fun van alle Sunparksen.
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Tom... » Za 09 Aug 2014, 09:57

Wat een interessante ontwikkeling. Wat ik me afvraag is hoe een park met 350 cottages een 4 vogelpark kan worden? Zijn dat niet wat weinig cottages? Bovendien hebben alle 4 vogelparken toch wel een mooiere Aqua Mundo dan de 3 vogelparken, zouden ze de Aquafun zo goed kunnen aanpakken, dat het 4 vogels rechtvaardigt?

28 miljoen klinkt als veel, maar als ze alle cottages aan pakken, alle faciliteiten en de AM nog eens grondig willen verbouwen, is 28 miljoen volgens mij geen astronomisch hoog bedrag. Of vergis ik me daar misschien in?
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Za 09 Aug 2014, 17:05

Er komen ook wat cottages bij zo ver ik weet, en inderdaad 28 miljoen lijkt veel maar is het in dit opzicht weer niet, maar wat ik begrepen had is het wel ingrijpend. Na volgend weekend weten we misschien wat meer.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Tom... » Za 09 Aug 2014, 17:09

Cp Rogier schreef: Na volgend weekend weten we misschien wat meer.

Oh, spannend! Gaan jullie dan een kijkje nemen? Lijkt me erg gaaf om zo op een park te kunnen kijken wat verbouwd gaat worden! :)
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Za 09 Aug 2014, 17:18

Klopt een teamlid heeft een uitnodiging gekregen om te komen kijken. Er volgt dan vast heel veel info.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Bverwaal » Ma 11 Aug 2014, 09:25

Mooi zeg, het interieur lijkt wel erg op de style die ze nu in BAD gaan gebruiken :)
Gebruikers-avatar
Bverwaal
Vaste Aqua Mundo bezoeker
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Berichtdoor Cinderella » Ma 11 Aug 2014, 14:24

Het enige wat ik nou echt zonde vind is dat ze in de comfort die mozaïek tegeltjes in de badkamer niet hebben doorgetrokken tot in de douche. Nu hangen daar van die (in mijn ogen) lelijke witte tegels, terwijl ze de rest van de badkamer zo mooi betegeld hebben. ::)
De comfort was vroeger een select huisje, zie ik aan de indeling (hebben wij toen ingezeten). Zie ik het nou goed dat ze die vaatwasser daar laten zitten hebben, dus comforts met vaatwasser? Zou wel super zijn!

Het ziet er allemaal heel fris en vrolijk uit, zeker dat kookeiland vind ik wel wow voor in een vakantiepark. Alleen wel minder handig met kleine kindjes erbij, ik zou mocht ik ouder zijn niet gerust zijn daar ze met hun handjes tijdens het eten dus vrij makkelijk aan een mogelijk nog warm kookvuur kunnen komen. Maar mooi is het zeker wel! Moet je geen gourmetstel meenemen, je kan zo je stukjes vlees in de grillpan leggen LOL. ;)
Gebruikers-avatar
Cinderella
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Pim1984 » Ma 11 Aug 2014, 14:35

Het enige wat ik nou echt zonde vind is dat ze in de comfort die mozaïek tegeltjes in de badkamer niet hebben doorgetrokken tot in de douche. Nu hangen daar van die (in mijn ogen) lelijke witte tegels, terwijl ze de rest van de badkamer zo mooi betegeld hebben.

Dat ben ik met je eens, maar Comfort huisjes moeten er natuurlijk wel minder luxe uitzien als de Premium's en VIP's. Ik vind dat ze het mooi opgelost hebben, want de badkamer ziet er fris en modern uit, maar tegelijkertijd niet heel luxe.

Zie ik het nou goed dat ze die vaatwasser daar laten zitten hebben, dus comforts met vaatwasser? Zou wel super zijn!

Volgens mij is het beleid dat CP bij renovatie en nieuwbouw in alle Comforts een vaatwasser plaatst. Gelukkig :)
Pim1984
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Ma 11 Aug 2014, 18:37

Vaatwasser hoort bij deze tijd.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Tom... » Ma 11 Aug 2014, 18:41

Maar zie ik het goed, zit er in de VIP cottage geen normale tafel?

Een kookeiland met zitplek is leuk, maar alleen als er ook nog een normale tafel is. Als dit de enige eergelegenheid is, vind ik dat niet erg "vip". Of gaan ze ervan uit dat mensen die genoeg geld hebben voor een vip cottage, elke dag gaan uit eten? ;)
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Ma 11 Aug 2014, 19:30

Zelfde als op de Huttenheugte in de VIP ook alleen kook eiland met zit plaatsen erbij en dat is een groot succes.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Pim1984 » Di 12 Aug 2014, 08:29

Hebben jullie nog meer vragen? Of fotoverzoekjes?

Ja, ik ben wel benieuwd of ze met dit park een nieuwe doelgroep willen aanspreken. Ardennen + luxe huisjes + groot wellness center klinkt mij als een park waar je eerder als stel of met vriendinnen naartoe gaat dan met kinderen.
Pim1984
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Di 12 Aug 2014, 10:14

Bostalsee is wel aangepast na CP termen, want anders was het nog veel kaler allemaal. Bostalsee heeft 4 birdies omdat ze net meer aanbieden dan een 3 birdie.

Ardennen krijgt om diezelfde reden waarschijnlijk 4 birdies. Om 5 te krijgen moet je heel veel activiteiten kunnen aanbieden.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor apirama » Di 12 Aug 2014, 10:32

Kun je eens navragen wat de plannen met de sporthal zijn? Vroeger zat er onderaan een kidsclub en bovenaan had je een leuk sportcafé. Gaat er hier iets mee gedaan worden? Gaan deze zaken terug open? En wat met de sporthal zelf? Blijft deze een sporthal of wordt het een soort van adventure factory of nog iets anders?
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Volgende

Terug naar [Center Parcs[ Toekomst Parken & #AquaMundo's

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.