Center Parcs Erperheide Het Aqua Mundo Fotospecial!

Praat hier over de #AquaMundo van #CenterParcs, die in België en liggen "Erperheide", "De Vossemeren", "Ter Hills", "Les Ardennes"

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Cp Rogier » Di 16 Jun 2015, 10:56

Aqua Mundo @Center Parcs Erperheide 1.jpg
Aqua Mundo @Center Parcs Erperheide 1.jpg (183.97 KiB) 3401 keer bekeken

Het Aqua Mundo van Center Parcs Erperheide.

In het weekend van het pers event met opening Pony Vakantie en PlayMais wereldrecord, mochten wij van Aqua Mundo Forum foto's maken van het Aqua Mundo zonder gasten wat weer hele mooie plaatjes heeft opgeleverd die we graag met jullie delen. Ook zie je het Aziatisch Vissersdorp en foto's van achter de schermen van het Aziatisch Vissersdorp. Per uitzondering mochten we namelijk ook de Piranha's voeren, dat maakt een bezoek weer erg uniek en speciaal. We hebben dit keer geen foto's van de machinekamer, waarom niet? Nou die waren ze tijdens ons bezoek aan het verbouwen, daarvoor zullen we nog een keer terug moeten, maar we moeten toch wel terug, want deze Aqua Mundo krijgt iets moois in het bad, daar later meer over.

In deze fotospecial zie je de hele Aqua Mundo in beeld, zie hoe mooi de planten erbij staan, zie hoe mooi het bad is voorzien van natuursteen, oftewel zie een mooi fotoverslag op onze website.

Conclusie: Een ideale Aqua Mundo met een heerlijke temperatuur met perfecte luchtvochtigheid. Volgens ons zeker een bezoek waard! Spetter plezier voor jong en oud gegarandeerd!

Dit alles is mogelijk gemaakt door Frank Van Ouytsel, General Manager van Center Parcs Erperheide, waarvoor we hem bedanken.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Re: Center Parcs Erperheide Het Aqua Mundo Fotospecial!

Berichtdoor Debbaut » Di 16 Jun 2015, 12:20

Is het niet De Aqua Mundo?

Voor de rest is het idd een mooi bad!
Natuur en plezier voor iedereen, daar gaat Center Parcs over.
Gebruikers-avatar
Debbaut
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor verena » Di 16 Jun 2015, 13:18

Prachtig :)
verena
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Di 16 Jun 2015, 14:10

Het is inderdaad een prachtig mooi en groene Aqua Mundo
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor apirama » Do 18 Jun 2015, 19:25

Cp Rogier schreef:Nou die waren ze tijdens ons bezoek aan het verbouwen, daarvoor zullen we nog een keer terug moeten, maar we moeten toch wel terug, want deze Aqua Mundo krijgt iets moois in het bad, daar later meer over.

Wat is later want je maakt me nu wel erg nieuwsgierig?! ;D
Edit: Ah, een olifant. Sorry, nu pas het andere bericht gezien.
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Cp Rogier » Do 18 Jun 2015, 21:36

Het stond er vandaag inderdaad pas op, had eerder gemoeten, het is inderdaad de olifant.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Dave » Za 11 Jul 2015, 15:58

Zeer interessante fotospecial. Toch enkele opmerkingen:
- Foto 75 zie je een overzicht van alle baden en temperaturen. Helemaal rechtsbovenaan staat het 'saunabad' met een temperatuur van 30,3°C. Bij mijn weten is daar helemaal geen bad meer en dat al enkele jaren lang...
Overigens is dat menu wel erg interessant. Als ik daar toch eens mijn 'goesting' mee mocht doen... haha
- Is er wat vermeld over inhalen van achterstallig onderhoud? Zo lang ik er kom weet ik dat de vloer van de stroomversnelling defect is. Het gaat dan niet over hier en daar, maar echt grote delen. Op een foto door jullie genomen is dat (onderwater) ook goed zichtbaar. Dat is foto nummer 46.
- Foto 4 roept ook weer enkele vragen op. Waarom staan temperaturen van verschillende baden niet vermeld. Twee interessante zijn bijvoorbeeld de Jaccuzi's en het afkoelbad buiten. Ook de luchtvochtigheid is daar sterk onder de 'streefnorm'. Maar dat is mogelijk omdat er geen of weinig wateractiviteit was.

Stoer dat jullie de piranha's hebben mogen voeren. Lijkt me een unieke en leuke ervaring. Ik kom er geregeld undercover, verkleed als badgast en vind het ondanks het achterstallig onderhoud, een prima aqua mundo. Fijne (onbekende en verborgen) toevoeging is dat je in de sauna zoveel water en thee mag drinken als je wil.
Dave
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Cp Rogier » Za 11 Jul 2015, 21:37

Ja Dave het is een bijzonder bad, is ons zeker ook goed bevallen het sauna bad mag dan wel dicht zijn maar het water zit er nog in wat nu als douche dient. Luchtvochtigheid is eigenlijk bijzonder goed, was het maar zo in elk AM 56 % lijkt weinig maar is heerlijk 65% is ook nog goed te doen maar er boven is het minder. Onze mening liever eronder dan erboven.

Het is een standaard bord wat je in elke AM tegen komt, en mss wordt het tijd om eens te kijken naar wat meer vermelde info.
Piranha's voeren was heel speciaal en leuk zo hebben we op De Kempervennen ook al koraal in de handen gehad.

Het onderhoud verdient een puntje, mss met de komende parksluit. Maar dat weten we helaas niet.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor verena » Za 11 Jul 2015, 23:18

Wanneer is het parksluiting zou het jammer vinden als ons vakantie hierdoor geannuleerd word
verena
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Dave » Za 11 Jul 2015, 23:27

Ahzo, ik wist niet dat het bad er eigenlijk nog was. Ik dacht achteraf, misschien bedoelen ze wel het voetbad met het fonteintje, maar dan is de kaart fout weergegeven. Maar als ik het goed begrijp is het water dat buiten continu uit de douches stroomt het gefilterde zwembadwater?

Volgens mij heeft AM Erperheide de laatste drie jaar geen parksluit meer gehad.
Dave
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Cp Rogier » Zo 12 Jul 2015, 11:49

Ja dat bad inderdaad, gefilterd warm water. Maar wanneer de park sluit precies is weet ik niet en misschien komt die niet eens.
Uit ervaring weten we dat een parksluit in de rustige periodes zijn meestal november of januari.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Terug naar [Center Parcs] #AquaMundo's België

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.