Center Parcs Terhills Er komt een derde park in België

Hier vind je alle informatie over nieuwe Parken en #AquaMundo's in aanbouw of die net klaar zijn.

Moderator: Moderator

Re: [Center Parcs Terhills] Er komt een derde park in België

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Sanni » Wo 20 Jan 2016, 19:04

Tom... schreef:Maar hoe kan er dan wel al een wellness centrum gebouwd worden? Want dat heeft dan, mocht CP er komen, toch niks met CP te maken en zou dan eerder concurrentie zijn dan dat het toevoegt aan de CP ervaring?

Dat wellness centrum is niet van Center Parcs, als Center Parcs daar gaat bouwen zullen ze 'samen (moeten) werken' zodat de gasten van CP daar kunnen zwemmen enzovoort. Hoe het daadwerkelijk in elkaar gaat steken is (nog) niet bekend aangezien ze nog steeds in onderhandeling zijn. Zoals al eerder vermeldt is wordt het heel anders dan dat we gewend zijn de cottages worden veel luxer. Dus het is echt niet het Center Parcs wat wij kennen nu
Sanni
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Tom... » Wo 20 Jan 2016, 19:08

Oh, ha, dank je voor de info!

Dat klinkt meteen een stuk minder interessant. CP is voor mij grotendeels een prachtig parkcentrum, als CP gasten zouden gaan zwemmen in een eerder gebouwd centrum, zou ik dat al suf vinden.

Maar goed, we houden het in de gaten, ik ben erg benieuwd!
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Sanni » Wo 20 Jan 2016, 20:39

Tom... schreef:Oh, ha, dank je voor de info!

Dat klinkt meteen een stuk minder interessant. CP is voor mij grotendeels een prachtig parkcentrum, als CP gasten zouden gaan zwemmen in een eerder gebouwd centrum, zou ik dat al suf vinden.

Maar goed, we houden het in de gaten, ik ben erg benieuwd!

Naar wat ik weet is de doelgroep ook niet echt op gezinnen met kinderen gericht voor daar, dus echt de mensen zonder kinderen die van hun rust willen genieten en van de natuur en omgeving natuurlijk.

Gezinnen kunnen daar natuurlijk ook wel komen, maar idd het is anders dan we gewend zijn...
Sanni
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Cp Rogier » Zo 24 Jan 2016, 15:06

Ik ga het vergelijken met Sandur, klein maar dan met luxe cottages luxer dan we gewend zijn.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Sanni » Zo 24 Jan 2016, 20:15

Cp Rogier schreef:Ik ga het vergelijken met Sandur, klein maar dan met luxe cottages luxer dan we gewend zijn.

Ook daar is het 'waarschijnlijk' niet mee te vergelijken :-)
Sanni
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Tom... » Zo 24 Jan 2016, 21:00

Nee, dat mag ik toch hopen, dat CP niet een nieuw park gaat bouwen, dat te vergelijken is met Sandur ;)
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Debbaut » Zo 24 Jan 2016, 21:02

Ik denk dat we net iets meer bos en zwembad gaan mogen verwachten. ;D
Natuur en plezier voor iedereen, daar gaat Center Parcs over.
Gebruikers-avatar
Debbaut
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Sanni » Zo 24 Jan 2016, 21:12

Debbaut schreef:Ik denk dat we net iets meer bos en zwembad gaan mogen verwachten. ;D

Zoals het er nu uit ziet komt er gewoon weg geen AM meer aangezien er al een wellness centrum is en die pas open mag als er huisjes/cottages gebouwd zijn.
Sanni
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Cp Rogier » Zo 24 Jan 2016, 23:42

Tom... schreef:Nee, dat mag ik toch hopen, dat CP niet een nieuw park gaat bouwen, dat te vergelijken is met Sandur ;)

Ik denk het wel, er zitten al 2 grote Belgische parken relatief dichtbij.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beppie » Ma 25 Jan 2016, 17:18

Even dit hele topic gelezen en het lijkt me wel een park naar mijn hart. Ik geen thuiswonende kinderen meer,dus ga ik de laatste tijd op zoek naar wat rustiger parken.
Wat k hier over de eventuele cottage's zag lijken die veel op de 4L op Landgoed Aerwinkel van Landal,is geen verkeed type.
Maar begrijp ik nu goed dat er geen zwembad komt?

Sandur is voor mij ook een ideaal park,wel gaan we ff het echte CP gevoel snuiven door een bezoek te brengen aan de Huttenheugte.
Tevens woon ik dichtbij de Eemhof dus met CPgevoel zit het wel goed.
Beppie
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Sanni » Ma 25 Jan 2016, 17:21

Beppie schreef:Even dit hele topic gelezen en het lijkt me wel een park naar mijn hart. Ik geen thuiswonende kinderen meer,dus ga k de laatste tijd op zoek naar wat rustiger parken.
Wat k hier over de eventuele cottage's zag lijken die veel op de 4L op Landgoed Aerwinkel van Landal,is geen verkeed type.
Maar begrijp ik nu goed dat er geen zwembad komt?

Er zit al een wellness centrum dus daar kan gebruik van gemaakt gaan worden ( voor zoals het nu duidelijk is bij ons ) maar geen aparte Aqua Mundo. Idd een rustiger park, meer op de wat 'oudere doelgroep' gericht en veelal zonder kinderen. Maar ook voor gezinnen die alle andere dingen van Center Parcs er niet bij hoeven te hebben die dus ook van de natuur en de rust willen genieten
Sanni
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor apirama » Ma 25 Jan 2016, 19:40

Sanni schreef:Er zit al een wellness centrum dus daar kan gebruik van gemaakt gaan worden ( voor zoals het nu duidelijk is bij ons ) maar geen aparte Aqua Mundo. Idd een rustiger park, meer op de wat 'oudere doelgroep' gericht en veelal zonder kinderen. Maar ook voor gezinnen die alle andere dingen van Center Parcs er niet bij hoeven te hebben die dus ook van de natuur en de rust willen genieten

Dat vind ik dus onbegrijpelijk!! Hiervoor heb je toch ketens als Landal al?! Centerparcs vervreemdt steeds meer van zichzelf...
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Sanni » Ma 25 Jan 2016, 19:43

apirama schreef:
Sanni schreef:Er zit al een wellness centrum dus daar kan gebruik van gemaakt gaan worden ( voor zoals het nu duidelijk is bij ons ) maar geen aparte Aqua Mundo. Idd een rustiger park, meer op de wat 'oudere doelgroep' gericht en veelal zonder kinderen. Maar ook voor gezinnen die alle andere dingen van Center Parcs er niet bij hoeven te hebben die dus ook van de natuur en de rust willen genieten

Dat vind ik dus onbegrijpelijk!! Hiervoor heb je toch ketens als Landal al?! Centerparcs vervreemdt steeds meer van zichzelf...

Dit centrum is volgens mij al een eind klaar en mag pas open als er een park(je) bij komt. Aangezien Cp eerst daar geen interesse meer in had zijn ze uiteraard verder gegaan met ontwikkelen. En zo is dat ontstaan
Sanni
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Tom... » Ma 25 Jan 2016, 21:00

apirama schreef:

Helemaal mee eens. Als dit verhaal klopt, vind ik het een zeer vreemde gang van zaken. Sandur is nu eenmaal zo gelopen, omdat Sunparks in Nederland niet aansloeg en ook Bostalsee is nog aardig goed "omgebogen" van Sunparks naar CP, maar bewust een Center Parcs zonder AM opzetten, is echt heel erg vreemd...
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Ma 25 Jan 2016, 21:35

We weten nog niet wat de toekomst doet, maar de bouw is daar gewoon doorgegaan en Center Parcs is later ingestapt. En een CP zonder AM kan eigenlijk ook niet geef ik je gelijk in.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Debbaut » Wo 03 Feb 2016, 18:36

Gebruikers-avatar
Debbaut
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Sanni » Wo 03 Feb 2016, 21:45

Debbaut schreef:Artikel + filmpje

Bericht is van 15 januari.. En nog steeds is het nog niet zeker of het echt doorgaat..
Sanni
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Debbaut » Do 04 Feb 2016, 07:18

Sanni schreef:
Debbaut schreef:Artikel + filmpje

Bericht is van 15 januari.. En nog steeds is het nog niet zeker of het echt doorgaat..

Ik weet het. Ik kwam het toevallig tegen en door het filmpje vond ik het nog wel interessant om te posten.
Gebruikers-avatar
Debbaut
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Re: Center Parcs Terhills Er komt een derde park in België

Berichtdoor Tom... » Do 04 Feb 2016, 18:56

Ja, dank je, alle info over dit project is welkom hoor!

Ik ben zo enorm benieuwd of dit er eindelijk komen gaat en zo ja, in welke vorm.

Het is in ieder geval een spannend project!
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Re: Center Parcs Terhills Er komt een derde park in België

Berichtdoor Cp Rogier » Do 04 Feb 2016, 19:34

Spannend is het zeker, maar zoals ook al te zien was in het filmpje is er toch al redelijk wat bouw werkzaamheden en denk daardoor dat de faciliteiten wat wij aan Center Parcs binden toch anders zullen zijn.We wachten af.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

VorigeVolgende

Terug naar [Center Parcs[ Toekomst Parken & #AquaMundo's

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.