Center Parcs Terhills Er komt een derde park in België

Hier vind je alle informatie over nieuwe Parken en #AquaMundo's in aanbouw of die net klaar zijn.

Moderator: Moderator

Re: Center Parcs Terhills Er komt een derde park in België

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Tom... » Vr 19 Feb 2016, 10:06

Wat ik bedacht had: als ze geen grote AM bouwen, waarom maken ze dan niet zoiets als Aquariaz?
Dat zou een leuk alternatief zijn toch?!

Afbeelding

Afbeelding

Dat is klein, maar volgens mij heel fijn en helemaal in moderne CP stijl!
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Vr 19 Feb 2016, 21:35

Ja klopt is zeker een fijn bad. Mogen ze er direct neer zetten
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Tom... » Wo 27 Apr 2016, 09:29

Het park komt er ÉCHT!!!

http://eigencenterparcs.nl/akkoord-voor ... -terhills/

Dat is wel super, na al die jaren en jaren speculeren erover.
Als ik het bericht goed lees, wordt het een klein parkje, met luxe cottages.
Maar wel met CP faciliteiten, zij het in kleinere vorm:

Het vakantiepark zal haar gasten daarenboven een exclusieve beleving bieden met luxueuze accommodaties geïntegreerd in de natuur, een hoge servicegraad, een kwalitatief ontspanningsaanbod en een uitgebreid scala van activiteiten op de Terhills site.

Center Parcs zal het nodige advies geven met betrekking tot het ontwikkelen en opzetten van het project. Center Parcs zal ook, op basis van een managementcontract, de Sales & Marketing activiteiten (zoals de website, het call center, de mailings, de segmentatie in de markt, de prijs strategie, etc.) én de operationele uitbating van de 200 bungalows met centrale faciliteiten opnemen. De centrale faciliteiten zijn een Aqua Mundo alike pool, een Country Club met een Restaurant & Grand Café, een Reception/Welcome Desk, een superette met bakkerij, entertainment en diverse outdoor activiteiten, etc.

Dus er komt een "Aqua Mundo alike pool"... Het zou me werkelijk niks verbazen als het echt zoiets als Aquariaz wordt?!
Maar heel fijn dat er wel een zwembad komt, want anders slaat het nergens op.

Er worden dus 50 van de 250 cottages verkocht en CP-PV geeft advies bij de bouw. CP gaat de marketing verzorgen etc. Het blijft natuurlijk een curieus project.

De hamvraag: wordt dit wel een Center Parcs park of wordt het een soort van samenwerkingsproject, waarbij het park een andere naam krijgt. Ik ben benieuwd!!!
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 27 Apr 2016, 17:09

Op onze website staat het ook al beschreven, maar we wisten al dat het er zou komen. Of het een echte CP wordt zal afwachten zijn, ik vermoed dat CP het advies geeft, hoe en wat en de looks eraan geeft en daarna de verhuur. Dan kom je al snel op een zelfde principe als Sandur uit.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Tom... » Wo 27 Apr 2016, 20:48

Cp Rogier schreef:Op onze website staat het ook al beschreven, maar we wisten al dat het er zou komen. Of het een echte CP wordt zal afwachten zijn, ik vermoed dat CP het advies geeft, hoe en wat en de looks eraan geeft en daarna de verhuur. Dan kom je al snel op een zelfde principe als Sandur uit.

Nou, Sandur was natuurlijk nooit bedoeld als CP park, dus dat zou dan het verschil maken.
Bovendien heeft Sandur geen "Aqua Mundo like" pool, dus hopelijk hebben ze hier iets anders voor ogen.
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 27 Apr 2016, 21:25

We zullen moeten afwachten, een look al like kan ook een 25 meterbad zijn in jungle thema!
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Vorige

Terug naar [Center Parcs[ Toekomst Parken & #AquaMundo's

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.