[Center Parcs De Kempervennen] Cottage foto's

Plaats hier in het topic alle foto's van de parken of cottages van Center Parcs

Re: [Center Parcs De Kempervennen] Cottage foto's

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Cp Rogier » Do 30 Apr 2015, 13:00

maar wil je wel op elke hoek een andere uitbater in een cp park, de 1 wel de ander niet. Ze weten hier echt wat ze doen heeft alleen wat meer tijd nodig.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Pim1984 » Do 30 Apr 2015, 14:28

Cp Rogier schreef:maar wil je wel op elke hoek een andere uitbater in een cp park, de 1 wel de ander niet. Ze weten hier echt wat ze doen heeft alleen wat meer tijd nodig.

Ik weet het niet... ben nog nooit in Engeland bij CP geweest maar het komt op mij altijd heel doordacht en goed ontworpen over, zelfs met ketens als Starbucks erin. In NL en BE zijn er de laatste jaren ook steeds meer externe partijen gekomen die ervoor zorgen dat het concept van CP een beetje verrommelt zoals die fotobalies en massagestoelen in de MD's. Maar zoals gezegd ik ken CP UK alleen van foto's. Zolang CP maar niet van die reclameborden op de parken gaat plaatsen als Sunparks >:D
Pim1984
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Do 30 Apr 2015, 15:02

de stoelen zijn van alrecrea wat de house off games runt op alle parken, maar ik bedoel meer je merkt dat niet zo er staat niet groot bij ik ben daar en daar van. Ik ken CPUK ook alleen nog maar van de foto's, maar het ziet er zeker goed uit. CP France gaat ook die kant op met een Mac op het park ben je ook al die kant op aan gaan van CP UK niet erg maar dan krijg je wel de indruk dat je in een stad loopt in plaats van een oase. Dan doet NL en BE het niet zo slecht ze vernieuwen de horeca maar het past bij het geheel. Er staat niet groot op ik ben van Albron Food Service.

En ja de cottages mogen allemaal wel opgeknapt worden niet 1 eenmalig maar om de zoveel tijd weer opnieuw, dan ben je goed bezig.
Dan heb ik het nog niet over de Aqua Mundo's want dan blijven we typen haha.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Tom... » Do 30 Apr 2015, 19:59

Cp Rogier schreef:maar wil je wel op elke hoek een andere uitbater in een cp park

Nou, ik had dus geen idee dat op Woburn Forest verschillende uitbaters waren. Starbucks wist ik natuurlijk, maar dat de restaurants van ketens zijn, ik had geen idee. Ik kwam er pas achter, toen ik Coca Cola ipv Pepsi op een menukaart zag staan ;)

Ook de activiteiten, als bezoeker heb je totaal geen idee dat dit niet CP is, maar dat het een extern bedrijf is. Ik was hevig onder de indruk van het nieuwste Engelse CP park, als ze dat niveau op alle gebieden in NL ooit weten te halen, ben ik een zeer gelukkige CP liefhebber :)

En ja, ik weet het, Woburn Forest is een nieuw park, van een bedrijf dat vette winst maakt etc etc. Maar toch hè... ;)
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Do 30 Apr 2015, 21:17

Nou Tom heb je groot gelijk want het zijn ook mooie parken in UK, maar een starbucks of een mac en nog meer van zoiets dat zoek ik niet op CP, het is wel lekker maar toch.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Tom... » Do 30 Apr 2015, 21:20

Cp Rogier schreef:Nou Tom heb je groot gelijk want het zijn ook mooie parken in UK, maar een starbucks of een mac en nog meer van zoiets dat zoek ik niet op CP, het is wel lekker maar toch.

Nou, dan vind ik weer dat er een groot verschil zit tussen Starbucks en Mc Donalds. Met de eerste heb ik totaal geen probleem, de tweede vind ik helemaal niks voor op CP. Maar ik moet zeggen, nu ik er nog eens over nadenk, het is wel allemaal eenheidsworst met die ketens. Eigenlijk is het bij ons in CP leuker, dat je niet in een keten restaurant gaat eten, maar in een op CP manier gethematiseerd restaurant! Nonna's bijvoorbeeld vond ik geweldig, dat zou ik nooit voor een keten willen inruilen.
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Do 30 Apr 2015, 21:48

Dat bedoel ik eigenlijk, het is anders maar ook weer niet, goed gedaan van Albron.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Lars » Di 05 Mei 2015, 12:58

Zouden jullie ook hier ontopic willen gaan? Dit topic gaat over cottage foto's van Center Parcs De Kempervennen en niet over het verschil t.o.v. Engeland en Europe ;).
Met vriendelijke groet,

Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
Gebruikers-avatar
Lars
Moderator
Moderator

Berichtdoor me1anie » Di 26 Mei 2015, 09:03

Even een vraagje over de comfort huisjes. Ik lees namelijk veel over de vip en eden huisjes, maar hoe zijn de 4 persoons comfort huisjes?
Als ik het goed begrijp hebben ze gelukkig wel de nieuwe banken. Als wij gaan zitten we nu ingedeeld in huisje 17.
me1anie
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor jeroom » Di 26 Mei 2015, 17:29

Wij hebben destijds nog in nr 9 gezeten en 1 week geleden in 32 - alle comforthuisjes hebben een nieuwe bank.
Vanaf nr. 32 is het ongeveer 10 minuten te voet (je moet wel al een beetje doorstappen hiervoor)
jeroom
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor me1anie » Wo 27 Mei 2015, 16:25

Gelukkig nieuwe banken! En 10 min. lopen is goed tedoen. Ben ook wel benieuwd naar foto's. Heb ook gelezen dat zone 0 erg donker is door de bomen, of viel dat mee.
me1anie
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor jeroom » Wo 27 Mei 2015, 20:39

Hier is een foto van de bank die erin staat

Afbeelding

Hier heb je een foto van het uitzicht op het terras. Zoals je kan zien heb je in de voormiddag en smiddags en een beetje in de namiddag zon.
Er zijn echter niet veel cottages in de zone 0 die veel zon hebben savonds vermits er overal bomen staan.

Afbeelding
jeroom
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor me1anie » Vr 29 Mei 2015, 20:29

Ziet er heel netjes uit. Het zelfde als vorig jaar in de hutteheugte, alleen andere bekleding en een extra poef. Dat is wel fijn!
En voor de zon gaan we dan maar naar het strandje, blijft het in het huisje misschien ook wel lekker koel zo ;)
me1anie
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor cp-rick » Ma 06 Jul 2015, 16:49

Is er bij iemand bekend of alle comfort cottages in zone 9 hetzelfde zijn? Dus vergelijkbaar met de comfort cottages op Eemhof? Niet met de lime-groene inrichting.

Daarnaast vroeg ik me af of de Premium cottages al gerenoveerd zijn, of nog steeds zo'n oude blauw bank hebben? (Dat kan namelijk echt niet meer :))

Bedankt!
cp-rick
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Cp Rogier » Di 07 Jul 2015, 12:57

De premiums zijn op alle parken opgeknapt, of de comfort vergelijkbaar zijn met De Eemhof hangt af van het type cottage. Maar ik denk dat ze niet vergelijkbaar zijn met die van De Eemhof,
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Lars » Do 09 Jul 2015, 15:35

Volgensmij zijn de comforts op KV nog niet zo groot gerenoveerd als op EH dus ik schat dat die op KV er wat ouder uitzien dan op EH.
Met vriendelijke groet,

Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
Gebruikers-avatar
Lars
Moderator
Moderator

Berichtdoor TinekeMaaike » Do 10 Sep 2015, 18:59

Nou Mariette het schiet al op. Nog een dikke week, ik heb er nu al zin in :D
Ik ga op jacht naar foto's van 260. Ik kan wel antwoorden in de Kempervennen want de laptop gaat mee.
Dus kijk af en toe op het forum. Zal ook foto's van Nonna's maken. Daar ben ik echt nieuwsgierig naar.
Of stonden die al op het forum?

Waar zijn nou al die foto's gebleven van 801?

Groetjes Maaike
TinekeMaaike
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Cp Rogier » Vr 11 Sep 2015, 08:42

Ze zijn er momenteel ook het Grand Café aan het verbouwen ook leuk om te zien hoe het wordt.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor jeroom » Vr 11 Sep 2015, 14:19

Cp Rogier schreef:Ze zijn er momenteel ook het Grand Café aan het verbouwen ook leuk om te zien hoe het wordt.

Heb je veel hinder van de verbouwingen of valt het nog mee ?
jeroom
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Cp Rogier » Za 12 Sep 2015, 09:04

Er is nagenoeg geen hinder, daar houden ze wel rekening mee. Het gebied zetten ze af met hekken
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

VorigeVolgende

Terug naar Foto's Center Parcs Parken & Cottages

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.