Ik stop als moderator-redacteur!

Hier vindt je alle info en mededelingen over het Aqua Mundo Forum, zowel van onze website als forum.

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Debbaut » Di 29 Mrt 2016, 11:17

Beste users

De afgelopen maanden was mijn naam donkergroen. Ik heb zowel de functie van redacteur als die van moderator op mij genomen en ik vond dit een geweldige ervaring. Toch is mijn interesse de afgelopen weken sterk afgenomen. Ik kon me er niet meer toe brengen om vijf minuutjes tijd vrij te maken om leuke nieuwtjes te zoeken voor jullie. En dat was het teken voor mij om te stoppen. Is mijn Center Parcs interesse afgezwakt? Integendeel! Die zal nooit verdwijnen! Was er onenigheid met het beheer/andere teamleden? Nee, we hebben hier een geweldig team en ik ben blij dat ik daarmee mocht samenwerken. Ik wil Rogier, Lars en Bram nogmaals voor alles bedanken.
Het is puur mijn interesse voor de functie die weg is.

Wel zal ik de stellingen blijven plaatsen omdat het team het erg druk heeft en dat niet per se op hun schouders moet komen.
Ook blijf ik voor de rest nog actief op AMF.

Ook jullie bedankt!

Groetjes,
Debbaut // Jarne
Natuur en plezier voor iedereen, daar gaat Center Parcs over.
Gebruikers-avatar
Debbaut
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Re: Ik stop als moderator-redacteur!

Berichtdoor Lars » Di 29 Mrt 2016, 13:49

Bedankt voor alles wat je hebt betekend voor ons en je bent en blijft altijd welkom!!
Met vriendelijke groet,

Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
Gebruikers-avatar
Lars
Moderator
Moderator

Re: Ik stop als moderator-redacteur!

Berichtdoor Cp Rogier » Di 29 Mrt 2016, 17:31

Jarne bedankt! Ja zeker ben je altijd welkom weer en je hebt veel voor ons gedaan.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Terug naar Mededelingen van Aqua Mundo Forum

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.