[Ervaringen, vragen en ideeen] Landal Het Vennenbos

Een aantal oude Center Parcs-parken zijn nu onder het beheer van Landal GreenParks, praat hier over alle zwembaden die Landal heeft gebouwd en heeft overgenomen van Center Parcs.

Re: [Ervaringen, vragen en ideeen] Landal Het Vennenbos

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Bram » Wo 29 Jan 2014, 19:51

Leuk Peer, ik ben benieuwd hoe het je bevalt. ;)

In ieder geval alvast heel veel plezier! :)
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor sanne79 » Wo 29 Jan 2014, 21:57

Jeetje je herkent het zeker nog terug als een oud CP park! Ben benieuwd hoe je het gaat hebben daar! Veel plezier!
sanne79
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor peer » Ma 17 Feb 2014, 14:20

Wij zijn net terug van een weekendje Vennenbos en het was een fijn weekend ,mooi huisje ,mooi park ,alleen wel een tegenslag op donnderdag ,zoontje van mijn zusje had zijn arm weer gebroken en moest op Vrijdag worden geholpen doormiddel van plaatjes en schroeven .Dus die zijn s,avonds laat toch nog gekomen Wel een mooi gebaar van Landal die gaven ons kaartjes om te komen zwemmen als zijn arm weer beter was (dit weekend zijn wij niet in het zwembad geweest )zal als ik tijd heb wat foto's plaatsen van het 8pers, huisje.
Gebruikers-avatar
peer
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Berichtdoor centerparcs » Ma 17 Feb 2014, 16:51

peer schreef:Wij zijn net terug van een weekendje Vennenbos en het was een fijn weekend ,mooi huisje ,mooi park ,alleen wel een tegenslag op donnderdag ,zoontje van mijn zusje had zijn arm weer gebroken en moest op Vrijdag worden geholpen doormiddel van plaatjes en schroeven .Dus die zijn s,avonds laat toch nog gekomen Wel een mooi gebaar van Landal die gaven ons kaartjes om te komen zwemmen als zijn arm weer beter was (dit weekend zijn wij niet in het zwembad geweest )zal als ik tijd heb wat foto's plaatsen van het 8pers, huisje.

Oh, dat is niet leuk voor je zoontje! Hopen dat het snel weer beter gaat. Wel fijn dat je verder een leuk verblijf had :)
centerparcs
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor peer » Di 18 Feb 2014, 22:12

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit waren foto's van het huisje 865 (8pers type 8c) in het Vennenbos Landal
Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor peer » Wo 19 Feb 2014, 22:40

Klopt dit huisje lijkt op dat van Centerparcs ,maar persoonlijk vindt ik deze (Landal) toch wat mooier ingericht en hier staat wel een Senseo standaard in het huisje plus heb je een tweede koelkast in het berghok staan en in dit huisje had je ook een DVD speler plus een radio/cd speler staan en de tweede tv op de slaapkamer was van een groter formaat als die van op CP,maar van bouw zijn het de zelfde 8 persoons als op CenterParcs
En in dit huisje werkte alles ,lagen de bedden erg goed ,maar op de kleine slaapkamers was weinig licht en miste ik een leeslampje bij het bed (wat CP dan weer wel heeft)en in de huiskamer lagen geen extra kleine kussen op de bank (is bij CP wel)
PLus achter het huisje hadden ze boomen omgedaan waardoor het best wel moderig was ,maar dat is over een paar weken wel weer begroeidt met gras en zo
Wat ook opviel was dat er een lijstje bij de papieren zat wat het kosten als je bv een glas of kopje braak(heb ik nog nooit bij CP gezien)
Maar dit is een leuk park en het huisje was echt helemaal OK
Ook de restaurants zijn goed Vrijdag zijn we bij Gusto Pasta en Pizza geweest ,waar de borden pasta goed vol worden geschept (had echt moeite om het leeg te eten) maar het was wel erg lekker en de prijs valt ook wel mee vind ik wel was het Vrijdag avond erg druk daar
Zaterdag zijn wij bij Woods gaan eten en ook hier was het erg lekker ook hier was het druk maar hier hadden wij een mooie tafel met wat meer ruimte .
Zondag zijn we in hetFamily Buffet Restaurant geweesten ook hier was het erg lekker en de keus was volop (hier nog wel thema's ,zondag was dat noord Amerikans ) lekkere steak, spareribs ,hamburgers, raps ,speklappen ,volop groente ,diverse aardappels en frietjes ,twee soorten soepen ,en heel veel toetjes en fruit na .
wij hadden de Dinnertoer geboekt ,zodat je dan in alle restaurants kunt gaan eten en dit is echt wel een aanrader en lekker makelijk plus is het nog goedkoper als je drie keer los gaat eten je moet alleen nog wel de drank bij betalen
Maar wij gaan zeker nog eens een keer terug naar Landal het Vennenbos ondanks de tegenslag die wij hadden met het zoontje van mijn zusje zijn arm zodat wij niet zijn gaan zwemmen maar voor de rest is het wel goed bevallen . ;)
Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor Lars » Do 20 Feb 2014, 03:14

Die lijst van wat de inventaris kost als je iets sloopt krijg je bij CP ook, alleen dan alleen als je met een groep (jongeren/jong-volwassenen) gaat. Misschien ligt hij er bij Landal standaard, of heeft een groep hem laten liggen. Overigens denk ik dat CP die ook uitdeelt tijdens die evenementen in De Eemhof zoals Bungalup en Where the wild things are.
Met vriendelijke groet,

Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
Gebruikers-avatar
Lars
Moderator
Moderator

Berichtdoor peer » Zo 23 Feb 2014, 16:58

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor centerparcs » Zo 23 Feb 2014, 17:00

Alles wordt netjes onderhouden zo te zien! Mooi :)
centerparcs
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 05 Mrt 2014, 16:45

Mooie foto's en je kan nog goed zien wie het allemaal gebouwd heeft.

De lijst met de kosten van een glas had CP vroeger ook daar kreeg je een envelop mee en als je een glas had kapot gemaakt deed je er 50 cent in en bij het inleveren van de sleutels gaf je ook de envelop af. Vroeger moest je ook zelf de openhaard leeg maken voordat je wegging anders brachten ze dat in rekening en kreeg je die nog nagestuurd.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor NaMiSe » Zo 12 Okt 2014, 20:27

Peer, ( of iemand anders) weet jij het verschil tussen de cottage 8em en 8c? Het zijn twee types die te boeken zijn, maar ik kan online het verschil niet vinden....Welk type had jij?
NaMiSe
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor peer » Zo 12 Okt 2014, 22:50

NaMiSe schreef:Peer, ( of iemand anders) weet jij het verschil tussen de cottage 8em en 8c? Het zijn twee types die te boeken zijn, maar ik kan online het verschil niet vinden....Welk type had jij?

Wij hadden een 8c huisje die schijnen luxer te zijn.Maar op de side van Landal kun je onder accommodaties gewoon zien wat de specificaties zijn van een 8c of een 8em (moet je een proefboeking maken en dan kun je de accommodaties gewoon zien) ;)
Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor NaMiSe » Ma 13 Okt 2014, 19:55

Ja, maar dat is nou juist het rare op de website....er lijkt geen verschil te zijn tussen die twee, behalve een flatscreen tv? Misschien inderdaad bij een proefboeking, ga het proberen!
NaMiSe
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor peer » Wo 05 Aug 2015, 19:07

Landal het Vennenbos heeft nu een leuke actie,als je morgen(6-aug 2015 ) een zak chips afgeeft bij de receptie mag je komen zwemmen voor een dag voor maar 5.50 euro en een paar dagen geleden was het een pakje stroopwafels dit staat steeds op de Facebook pagina van het Vennenbos je moet nog wel steeds eerst even bellen om te reserveren en zeggen van de actie.
Voor meer info kijk op de facebook pagina van het Vennnenbos...
Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor Natas79 » Zo 06 Sep 2015, 19:38

Wie weet waarom er bijna geen water meer in de vennen staat?
Het is een beetje troosteloos om te zien. Prachtige vissteigers op het droge.
Natas79
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Cp Rogier » Ma 07 Sep 2015, 08:56

Zelf denk ik aan te weinig neerslag.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Debbaut » Vr 11 Dec 2015, 09:51

Brandoefening!

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Jeffrey Stultjes
Natuur en plezier voor iedereen, daar gaat Center Parcs over.
Gebruikers-avatar
Debbaut
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Vorige

Terug naar Landal GreenParks

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.