[Sunparks Kempense Meren] Nieuws & Vragen

Ondanks dat Sunparks geminimaliseerd is door een aantal parken onder de Center Parcs-vlag te plaatsen, kun je hier nog steeds je ervaringen, foto's, plaatsen van de overige parken die onder de Sunparks vlag blijven wapperen. En nu ook weer "Sunparks De Haan aan Zee"

Re: [Sunparks Kempense Meren] Nieuws & Vragen

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Rdb » Do 09 Jan 2014, 22:20

Die zien er exact hetzelfde uit als in Sunparks Ardennen. Zo te zien (en mijn ervaring was toen ook in SA) praktische en ruime huisjes, ondanks veel centerparcsliefhebbers er wat op neer lijken te kijken als je de fora en recensies volgt . Misschien komen ze door hun 'openheid' en gebruik van witte kleuren iets minder gezellig over. Maar dat is een kwestie van smaak.

Het exacte huisje is volgens het boekingsformulier 327, maar dat kan nog veranderen. Foto's zijn niet nodig hoor, je hoeft niet speciaal voor mij naar dat park te gaan om een foto te trekken, zeker niet als ze er allemaal hetzelfde uitzien. ;) Maar toch erg bedankt voor het aanbod. 8) Zijn er ervaringen met dat huisje (zou wel heel toevallig zijn ;) ) of dat deel van het park?
Rdb
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor apirama » Do 09 Jan 2014, 23:28

Niet inzitten met de slechte recensies. Ik ben toch al behoorlijk vaak naar dit park geweest, (laatste keer was in augustus dit jaar) en hoewel het (helaas) veel van zijn pluimen verloren heeft in de loop der jaren is het een aangenaam park.
De villa's liggen fijn tussen het groen, de aquafun is leuk en het centrum is best oké.
Ik zou wel niet staan springen voor huisje 327 omdat het de buitenste rand van het park is. Ik heb er zelf nog nooit gezeten (dus zeker weet ik het niet), maar ik vrees dat je wel eens makkelijk de geluiden van de drukke weg er vlak naast zou kunnen horen.
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Rdb » Do 09 Jan 2014, 23:54

Een mens laat zich inderdaad nogal snel leiden door recensies hé. Dan zie je op zoover alleen maar foto's van schimmel en vochtplekken en heb je al bijna geen goesting meer om op vakantie te gaan. :'( Maar dat komt natuurlijk omdat een klagende mens zal ook zijn klachten rapper op zoover.nl zal neerschrijven dan iemand die positief of neutraal was.

Ik ben alleszins blij dat mensen die beter op de hoogte zijn (zoals jij) positiever zijn.
Rdb
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Cp Rogier » Vr 10 Jan 2014, 00:20

Kempense Meren is een heerlijk park laatste keer dat ik er was eind 2012 waren ze alles van binnen aan het verven in de gewoon standaard villa zodat het niet meer zo wit was en buiten werden alle gevels afgespoten. nu moet dat laatste wel elk jaar gebeuren wil je het bij houden.
Nu kan er altijd wel een slechte villa tussen zitten, maar dan gewoon even melden. Achteraf gezeur wat je op zoover leest is vaak 10 x omhooggetrokken en van een muis een olifant gemaakt. Maar ik vermaak me er zeker en vooral de markt die er tot savonds laat is als ik het goed heb op donderdag en zaterdag. heerlijk gewoon. Plaza en zwembad zijn top en eten beviel me prima.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Rdb » Za 11 Jan 2014, 13:08

Ik heb op YouTube een video gevonden van het parkcentrum: http://www.youtube.com/watch?v=6mFfiFRtX7U.

Toegegeven, heel levendig ziet het er niet uit. Maar wel 'tropischer' en groter dan ik dacht
Rdb
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor rickieboy31 » Za 11 Jan 2014, 19:17

Ik ben er zelf een keer geweest, het is best een mooi parkcentrum.
Het is wel kleiner en minder tropisch dan bij Center Parcs, maar zeker niet slecht.
Toen ik er was was het er ook verdacht rustig..
Gebruikers-avatar
rickieboy31
Vaste Aqua Mundo bezoeker
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Berichtdoor centerparcs » Za 11 Jan 2014, 23:41

rickieboy31 schreef:Ik ben er zelf een keer geweest, het is best een mooi parkcentrum.
Het is wel kleiner en minder tropisch dan bij Center Parcs, maar zeker niet slecht.
Toen ik er was was het er ook verdacht rustig..

Klopt erg raar, is bij de Lommerbergen ook, bij Het Vennenbos is het als wat drukker maar ook niet zoals bij Center Parcs
centerparcs
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Rdb » Zo 12 Jan 2014, 15:55

Ik heb gelezen dat er geen animatie gehouden wordt. Dan is het automatisch al wat minder levendiger lijkt me.
Rdb
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor apirama » Zo 12 Jan 2014, 19:43

Rdb schreef:Ik heb gelezen dat er geen animatie gehouden wordt. Dan is het automatisch al wat minder levendiger lijkt me.

Af en toe wordt er wel animatie gehouden, maar je hebt er het raden naar wanneer. Maar ik weet dat er het afgelopen jaar al bingo - avonden geweest zijn in het sportcafé en ook al live muziek.
Toen wij er het laatste weekend van augustus waren, was er jammer genoeg niets.
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Rdb » Wo 15 Jan 2014, 00:32

Er is heel wat aan het bewegen bij Sunparks. Vorige week 'kloeg' ik er nog over dat de parkmap van Kempense Meren geen detaillering liet zien over de type huisjes. De kaart die sinds vandaag te zien is wel, en meteen valt op dat er geen Standard Villa's meer op de kaart staan. Die hele categorie is blijkbaar verdwenen want ook op de site praten ze er niet meer over. Je kan nu enkel nog kiezen tussen Exclusive, Select en Hotel. Alle Standards zullen dus als Select verhuurt worden. Dat moet toch betekenen dat ze een soort upgrade zullen krijgen of gehad hebben.
Afbeelding

Toch een opmerkelijke zet.
Rdb
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 15 Jan 2014, 10:52

Dat is zeker opvallend, Hoop dat ze die banken van staal nu eens eruit doen haha.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Remigidius » Wo 15 Jan 2014, 12:51

In de meeste villa's zijn de banken eruit en vervangen door de oude banken (=bommabanken) uit de comforts van o.a. Erperheide
Remigidius
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor apirama » Wo 15 Jan 2014, 14:14

Heel positief dat alle villa's nu minstens select geworden zijn. Dat betekent idd dat men heel wat villa's het afgelopen jaar een opknapbeurt gegeven heeft.
Ik denk trouwens dat dat van die bommabanken best meevalt. Ik heb deze nog maar in een beperkt aantal villa's zien staan en heb er zelf in ieder geval nog nooit in gezeten.
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 15 Jan 2014, 16:18

Hopelijk gaan ze allemaal weg want zitten erin was een ramp, de zitting glijd er gewoon uit.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Rdb » Wo 15 Jan 2014, 16:21

Wat waren sowieso de verschillen tussen een Standard en Select? De huisjes waren qua oppervlakte en indeling exact hetzelfde, dus de verschillen moeten in het interieur gezeten hebben.

Overigens: je kon al geruime tijd geen Standard meer boeken. Dus dat was een teken aan de wand dat de categorie zou verdwijnen :) .
Rdb
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Bram » Wo 29 Jan 2014, 10:50

Rdb schreef:Wat waren sowieso de verschillen tussen een Standard en Select? De huisjes waren qua oppervlakte en indeling exact hetzelfde, dus de verschillen moeten in het interieur gezeten hebben.

Overigens: je kon al geruime tijd geen Standard meer boeken. Dus dat was een teken aan de wand dat de categorie zou verdwijnen :) .

Waren die ook gelijk qua faciliteiten? Dus hadden ze beide een magnetron en zo? Volgens mij zat daar het verschil in. ;)
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor Hmn » Do 30 Jan 2014, 00:21

Het waren vooral de kleine, praktische zaken die misten: waterkoker, broodrooster, citruspers. Verder as er weinig anders.
Hmn
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor apirama » Do 30 Jan 2014, 00:45

Hmn schreef:Het waren vooral de kleine, praktische zaken die misten: waterkoker, broodrooster, citruspers. Verder as er weinig anders.

Dat zou ik toch niet durven zeggen. Bij de standard waren de oa de slaapkamers nog niet onder handen genomen. Die zagen er bij de selects toch een stuk beter uit.
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Rdb » Za 01 Feb 2014, 20:38

Hmn schreef:Het waren vooral de kleine, praktische zaken die misten: waterkoker, broodrooster, citruspers. Verder as er weinig anders.
Als er maar zo weinig verschil is kan ik me voorstellen waarom ze een categorie afgeschaft hebben. Als je een Select boekt ipv een Standard verwacht je meer dan enkel een extra broodrooster en een citruspers. Ook onderhoudsstaat zou eigenlijk niet mogen meespelen.

Desalniettemin denk ik dat er heus wel een markt is voor drie categorieën waarbij het 'middelste klasseniveau' het interieur van de huidige Exclusives heeft maar dan zonder sauna.
Rdb
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Hmn » Zo 02 Feb 2014, 01:00

Het blijft ook altijd moeilijk, om drie niveau's aan te bieden, waarin een groot verschil in luxe zit. Tegenwoordig behoren veel dingen namelijk tot de standaard levensbehoefte en heeft ook Center Parcs niet meer zo'n groot onderscheid.

Kijk naar Port Zélande, waar alle Premiums een sauna hebben en Park Zandvoort, waar alle Comforts een vaatwasser hebben. Ik denk dat beide ketens hun verschil zullen moeten gaan maken met services en niet meer met inrichting. Daar valt nog zo weinig uit te halen...
Hmn
Golfslagbad
Golfslagbad

VorigeVolgende

Terug naar Sunparks Algemeen

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.