[Sunparks Kempense Meren] Nieuws & Vragen

Ondanks dat Sunparks geminimaliseerd is door een aantal parken onder de Center Parcs-vlag te plaatsen, kun je hier nog steeds je ervaringen, foto's, plaatsen van de overige parken die onder de Sunparks vlag blijven wapperen. En nu ook weer "Sunparks De Haan aan Zee"

Re: [Sunparks Kempense Meren] Nieuws & Vragen

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Bram » Zo 09 Feb 2014, 19:29

StukTV op Sunparks De Kempense Meren:
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor centerparcs » Ma 24 Feb 2014, 20:07

Ik ben erg benieuwd! Ik moet zeggen dat Kemperse Meren de laatste paar jaar goed vooruit gegaan is! Als ze het hotel nou ook eens een likje verf aan de buitenkant geven zou dat er ook gelijk een stuk beter uit zien! :)
centerparcs
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor apirama » Ma 24 Feb 2014, 21:40

Waar zou dat nieuwe restaurant zich bevinden? Is dat in het oude Beach house?
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor centerparcs » Di 25 Feb 2014, 17:46

apirama schreef:Waar zou dat nieuwe restaurant zich bevinden? Is dat in het oude Beach house?
Zou goed een kunnen! Of misschien het Airport Buffet ?
centerparcs
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor apirama » Di 25 Feb 2014, 20:53

centerparcs schreef: Zou goed een kunnen! Of misschien het Airport Buffet ?

Dat zou ik gek vinden omdat ze dit vorig jaar nog maar hebben omgevormd naar hun nieuwe breakfast corner.
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 26 Feb 2014, 15:13

Dat zou dan deze moeten zijn.

IMG_4241.JPG
IMG_4241.JPG (3.18 MiB) 4814 keer bekeken
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor apirama » Wo 26 Feb 2014, 21:02

Gek dat ze niet gekozen hebben voor het oude Beach House. Deze wordt toch niet meer gebruikt? Of heb ik het verkeerd voor? Ik ben in ieder geval wel benieuwd wat ze er van gaan maken. Hopelijk volgen er snel nieuwe foto's!
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Cp Rogier » Do 27 Feb 2014, 00:46

Kan ook zijn dat ik mis heb maar als ik zo naar de tegels kijk op de vloer kan het best die locatie zijn.
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor apirama » Vr 28 Feb 2014, 18:45

Erg leuk dat er opnieuw animatie komt in Kempense Meren. Hopelijk volgen de andere Sunparksen ook!
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor centerparcs » Zo 09 Mrt 2014, 19:44

Erg leuk!
centerparcs
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Di 11 Mrt 2014, 00:47

Dat is zeker leuk.
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor centerparcs » Zo 23 Mrt 2014, 23:43

Woow, flinke verbetering daar! :)
centerparcs
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 30 Apr 2014, 15:02

Dat is heel leuk om te doen.
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor apirama » Wo 30 Apr 2014, 22:06

Dit vind ik gek. Ik heb altijd gehoord dat alle watersportactiviteiten op het meer afgeschaft waren omdat het park aan een natuurreservaat grenst en dit niet meer mocht. Zijn de regels soepeler geworden? Of was voorgaande reden een broodje aap verhaal? Iemand die meer weet?
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 30 Apr 2014, 22:19

Het zou heel goed kunnen dat ze nu een vergunning hebben gekregen en een waterfiets richt niet zoveel schade aan.
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor apirama » Ma 05 Mei 2014, 20:15

Goede investering want SPKM had al jaren geen buitenspeelplein meer. En dat was toch voor veel mensen een punt van kritiek. Nu doen ze hier eindelijk wat aan. Hopelijk blijft het wel niet bij dit ene toestel.
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor apirama » Vr 04 Jul 2014, 09:19

Het voorbije weekend zijn we met 12 mensen naar Kempense Meren getrokken. We kwamen omstreeks 19u20 aan op het park. Er stond niemand voor ons, dus we konden direct inchecken vanuit de auto. We werden snel en vriendelijk geholpen en de bewegwijzering naar de villa's was duidelijk.
Villa
We hadden twee 6 persoons select villa's. (nr. 831 en 833) Beide villa's waren mooi gelegen tussen het groen maar met toch nog voldoende open ruimte en dicht bij het parkcentrum. Daarmee is echter al het positieve van de villa's gezegd. Beiden mogen direct uit verhuur gehaald worden. Behalve de slechte zetels en de veel te kleine tv's (die ze in zowat alle villa's nog hebben staan) hingen in beide huisjes kastdeuren maar half meer aan de kast, waren in beide villa's de bedden doorlegen, werkte in de ene villa de koffiezet niet en miste wat deuren klinken, in de andere was het de wc die stuk was. Villa 833 was in renovatie en was net geschilderd. Akkoord dat de verfgeur niet onmiddellijk volledig weg te krijgen is, maar dat het stof van te schilderen (en boren van gaten voor de schilderijen) mag toch wel opgepoetst worden. Dit was niet gebeurd. Onmiddellijk melding van gemaakt. Niemand langsgekomen. Bovendien is de verfrommel drie dragen bij het pad blijven staan tot er een verfpot was omgevallen en er een enorme verfplas lag bij ons toegangspad. Daarna zijn ze het pas komen ophalen en hebben ze aarde op de verfplas gesmeten zodanig dat hij gecamoufleerd was. Konden we er nog eens lekker inlopen ook.
Aqua Fun
Het zwembad was netjes. De lockers werkten allemaal, de omgeving en de watertemperatuur was goed net als het toezicht. Leuk dat er nu ook elke dag Aqua gym gegeven wordt in het zwembad. Er deden heel wat mensen aan mee.
Centrum
Het buffetrestaurant is tegenwoordig in het vroegere 'airport buffet'. De inrichting is nog steeds niet waw. Men heeft vooral gewerkt met grote fotoprints op de muren. Meubilair zijn dezelfde tafels en stoelen als in de villa's. Het eten was oké, maar de keuze vond ik eerder beperkt. BIj de desserts stond er onder meer gesneden meloen. Maar als deze vol (maar dan ook echt vol) met fruitvliegjes zitten, is dit niet echt smakelijk.
Verder hebben we ook gegeten in de pizzeria (Gezellig restaurant, het eten was best lekker, maar de kaart is beperkt), het burgerrestaurant (snelle bediening) en de brasserie.
Er werkten veel mensen in de horeca en het merendeel was erg vriendelijk maar jammer genoeg werkte men ook erg traag. Zelfs wanneer er weinig volk zat was het bijzonder lang wachten op de bestelling. Dit moet echt wel beter.
Ondanks eerste weekend van de grote vakantie zeer beperkte keuze in restaurants. Openingsuren per restaurant waren oké (17u30 tot 21u). Maar elke dag was er slechts één restaurant open (behalve op zaterdag). Vorig jaar kon je nog elke avond terecht in de brasserie. Dit jaar sloot de keuken daar al om 17 uur.
Leuk dat het sportcafé terug helemaal gebruikt wordt, maar nu mag men de bovenverdieping wel nog eens onder handen nemen. Het zou fijn zijn moesten er daar terug pooltafels komen zoals vroeger.
Sporthal
Wij hebben gebruik gemaakt van de tafeltennistafels en de badmintonpleinen. De gehuurde rackets waren oké, maar ik blijf het jammer vinden dat er hier voor betaald moet worden. In LP gaf men deze bv. gewoon gratis mee. Waarom kan dit niet in alle parken?
Daarnaast ook fietsen gehuurd. Er kan prachtig gefietst worden in de omgeving. Een aantal van de fietsen mocht wel eens nagekeken worden.
Conclusie
Ik ga al naar Kempense Meren sinds het openingsjaar en dit is eigenlijk de eerste keer dat ik niet bijster tevreden ben over mijn verblijf. Het heeft vooral te maken met de staat van de villa's en de beperktere opening van de horeca.
Toch zijn er ook positieve punten te vermelden. Er wordt opnieuw geïnvesteerd in het park (nieuwe waterfietsten, terras, speeltuintje,...) en er is eindelijk terug een animatieprogramma. Hopelijk worden de villa's in de eerstkomende maanden grondig onder handen genomen en slaagt men er ook in om de horeca terug op peil te brengen.
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor rickieboy31 » Zo 06 Jul 2014, 12:29

Leuk om je review te lezen!
Toch jammer dat Sunparks vaak zoveel steken laat vallen wat betreft het onderhoud van de villa's..
Gebruikers-avatar
rickieboy31
Vaste Aqua Mundo bezoeker
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Berichtdoor apirama » Zo 06 Jul 2014, 15:42

rickieboy31 schreef:Leuk om je review te lezen!
Toch jammer dat Sunparks vaak zoveel steken laat vallen wat betreft het onderhoud van de villa's..

Tja, ik ga al sinds het begin van de jaren '90 naar Sunparks en heb eigenlijk nooit te klagen gehad over de villa's. Dit was de eerste keer dat het zo tegengevallen is.
Ik heb in ieder geval ook contact opgenomen met Sunparks en ik heb een deftig antwoord teruggekregen en een mooie compensatie. Ze vertelden onder meer dat er momenteel een renovatieproject loopt voor de villa's en dat deze eind augustus afgewerkt moet zijn. We gaan het park volgend jaar dus een nieuwe kans geven.
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 09 Jul 2014, 13:25

Leuke review om te lezen, maar inderdaad jammer van de villa. Gelukkig is het opgelost en krijgen ze volgend jaar weer een herkansing hopelijk is het dan een heel stuk beter, maar daar gaan we dan wel van uit.
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

VorigeVolgende

Terug naar Sunparks Algemeen

© 2009-2020 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.