[Center Parcs Les Trois Forêts] Nieuws & Vragen

Wil je alles weten over een Frans park van #CenterParcs ?
Stel die vragen dan hier en ons team en leden geven je snel antwoord, waar het kan.

Moderator: Moderator

Re: [Center Parcs Les Trois Forêts] Nieuws & Vragen

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Tom... » Vr 19 Feb 2016, 09:49

Pfff, dat is echt niet te doen.

Ik vind dat als je een attractie of faciliteit aanbiedt, je die gewoon open moet houden en niet iets beperkt open moet doen.
Ook al komt er maar 1 mens, die heeft er toch voor betaald en verwacht gewoon waarvoor hij betaald heeft.

Ik heb mijn klachten over de vakantie in LTF overigens bij Center Parcs neergelegd en kreeg een heel net antwoord, dat moet wel even gezegd worden! We gaan niet snel meer terug naar LTF, maar hadden wel even zoiets van "Center Parcs begint echt slechter en slechter te worden in het algemeen" en waren voor volgend jaar serieus een andere vakantie aan het overwegen. Maar gelukkig kunnen ze wel nog netjes klachten afhandelen, valt me alweer mee.
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Vr 19 Feb 2016, 21:33

Goed dat ze het netjes hebben afgehandeld zo hoort het ook.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Sandrake » Wo 30 Mrt 2016, 16:16

Vreselijk zeg... We gaan deze week nog een keer nadat we de laatste keer net te vroeg waren voor de opening van de Masterblaster en nu lees ik dat hij al geruime tijd toe is.
Inderdaad niets te vinden over sluiting op de website van Centerparcs terwijl dit wel één van de redenen is waarom we naar Les 3 Forets gaan...
Heb maar eens een e-mail naar Centerparcs gestuurd om te informeren.

Waarom kunnen die nu niets op hun website plaatsen hierover? Als ik naar Disneyland ga, krijg ik bij boeking te horen welke attracties er zullen gesloten zijn, ook op de website van de Efteling kan ik dit op voorhand nalezen, maar bij Centerparcs geldt dat dan blijkbaar niet...
Ik kan in ieder geval al enkele kinderen die teleurgesteld zullen zijn als ze dit te weten komen >:(
Sandrake
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 30 Mrt 2016, 16:30

Goede vraag, Het Aqua Mundo zelf is wel open en waarschijnlijk is de Master Blaster weer open. Hoop dat Center Parcs je vraag beantwoord.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Master Blaster nog steeds dicht

Berichtdoor Sandrake » Zo 10 Apr 2016, 16:24

Net terug van een week Centerparcs Les 3 Forêts....
Onze cottage was nog goed in orde. Er is altijd wel iets van schade in die huisjes maar dat viel dus heel goed mee. De lampen werkten allemaal en ze hadden in de toiletten de spaarlampen vervangen door led-lampjes. Je moest dus niet 5 minuten wachten alvorens je licht had op het toilet ;)
De AquaMundo viel wel tegen. In 2012 waren we op dit park net voor de Master Blaster open ging en we hadden dus gehoopt nu wel eens te kunnen afdalen, maar dat was dus jammer genoeg niet het geval. Aan de ingang van de Aqua Mundo stond al aangeduid "fermeture momantanée" en aan de glijbaan zelf stond er "fermée aujourd'hui" wat dus wel een understatement is. Aan de uitgang van de baan kon je zien dat de buis dichtgemaakt was met een ronde plaat (vermoedelijk tegen de koude) en als ik dan lees dat hij vermoedelijk al sinds september 2015 buiten dienst is, lijkt me dat wel te kloppen. Heel jammer!!
Zeker als je merkt dat ze dan nog aan het bouwen zijn aan extra huisjes (tot nummer 1075) en de Aquamundo eigenlijk ondergedimensioneerd is voor de hoeveelheid volk in het park. We hadden enkele dagen met wat minder weer waardoor het heel druk en onaangenaam werd in de Aquamundo (alhoewel lang niet alle huisjes bezet waren).
Een andere favoriet van ons in een Aquamundo is de wildwaterbaan. Soms gaan we er op 1 bezoekje wel 20 keer vanaf. Niet deze keer dus. Het ondergedimensioneerde aankomstbad zorgt nog steeds voor heel veel onderstroming waardoor zelfs kinderen met reddingsvest worden ondergetrokken. Daar valt natuurlijk weinig aan te veranderen en was bij opening al zo. Wel is de staat van de baan ondermaats. Op verschillende plekken waren er ruwe plekken te voelen en aan het laatste deel van de baan was zo'n ruw stuk dat het gewoon schadelijk was voor je zwemkleding of je huid.... De eerste dag ging ik al zittend het laatste stuk naar beneden en viel ik gewoon stil in deze zone omdat mijn zwempak erop stropte. Mijn dochter is er de voorlaatste dag nog een keertje mee afgegaan en schreeuwde het even uit als ze erover ging. Echt niet Centerparcs-waardig.
In vergelijking met de luxe in onze bungalow, waren we dus wel teleurgesteld over de Aquamundo. Wij gaan er pas terug heen als we garanties krijgen over de staat van de Aquamundo....
Sandrake
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Cp Rogier » Zo 10 Apr 2016, 20:40

Bedankt voor je review, het klinkt niet best en vindt het ook niet kunnen. Een glijbaan kan kapot gaan, maar dat kan ook gemaakt worden en niet na een half jaar. Een wildwaterbaan wordt na mate ruw door de waterkracht. Er zou een nieuwe coating op moeten om het probleem te verhelpen.

De Master Blaster is een verlengde van die van Port Zelande en daar is die vroeger ook een tijdje stuk geweest maar geen half jaar. De Master blaster is een top atractie en zou gemaakt moeten worden of duidelijk op de website moeten staan dat die dicht is.

Jammer echt jammer, want het is een geweldige glijbaan.

Bekijk hier het filmpje.

Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Tom... » Zo 10 Apr 2016, 21:38

Wat vreselijk slecht! Wil je alsjeblieft een klacht mailen naar guestrelations@groupepvcp.com ? Dat kan gewoon in het Nederlands! Laat het hen maar horen, want hoe meer mensen klagen, hoe meer ze zich ervan bewust zijn dat dit echt belachelijk is.

Toen wij er waren, was de wildwaterbaan ook al zo slecht, maar die was dus ook de laatste ochtend dicht, omdat ze hem moesten "repareren". Wij dachten dat ze die ruwe stukken aan gingen pakken, maar dat was dus niet zo.

Deed de draaideur-ingang van de Market Dome het wel alweer? ;)
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Zo 10 Apr 2016, 22:26

plekken repareren is maar tijdelijk er zou toch nieuwe coating op moeten zoals op elke wild Waterbaan na een aantal jaar.
Klacht indienen is mogelijk, hoop ook dat ze er wat aan doen.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor EvelienDB » Di 12 Apr 2016, 19:22

Toen wij er in december 2015 waren was de Master Blaster wel open trouwens.
EvelienDB
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Cp Rogier » Di 12 Apr 2016, 20:22

Dan is die misschien recent weer defect gegaan.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Tom... » Wo 13 Apr 2016, 18:02

Nee, niet recent, wij waren er begin februari, het is nu april, die is dus nog steeds kapot... Neem ik aan...
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Sandrake » Wo 13 Apr 2016, 18:29

Van 1 tot 8 april stond er fermeture momantanée en was de uitgang van de baan gebarricadeerd met een grote plaat tegen de koude denk ik...
Sandrake
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Tom... » Wo 13 Apr 2016, 18:40

Sandrake schreef:fermeture momantanée

Dat is dus "fermeture trop long" ;)
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor markieanta » Wo 13 Apr 2016, 19:26

Iets met Franse slag...
markieanta
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Sandrake » Wo 13 Apr 2016, 19:39

Bovenaan de glijbaan stond zelfs fermée aujourd'hui. Dat is nog meer overdreven ;-)
Sandrake
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Cp Rogier » Do 14 Apr 2016, 17:57

Hoop dat die weer snel open gaat
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor De Sam » Zo 22 Mei 2016, 11:52

Sandrake schreef:...
Een andere favoriet van ons in een Aquamundo is de wildwaterbaan. Soms gaan we er op 1 bezoekje wel 20 keer vanaf. Niet deze keer dus. Het ondergedimensioneerde aankomstbad zorgt nog steeds voor heel veel onderstroming waardoor zelfs kinderen met reddingsvest worden ondergetrokken. Daar valt natuurlijk weinig aan te veranderen en was bij opening al zo. Wel is de staat van de baan ondermaats. Op verschillende plekken waren er ruwe plekken te voelen en aan het laatste deel van de baan was zo'n ruw stuk dat het gewoon schadelijk was voor je zwemkleding of je huid.... De eerste dag ging ik al zittend het laatste stuk naar beneden en viel ik gewoon stil in deze zone omdat mijn zwempak erop stropte. Mijn dochter is er de voorlaatste dag nog een keertje mee afgegaan en schreeuwde het even uit als ze erover ging. Echt niet Centerparcs-waardig.
...
Wij gaan er pas terug heen als we garanties krijgen over de staat van de Aquamundo....

Tom... schreef:Wat vreselijk slecht! Wil je alsjeblieft een klacht mailen naar guestrelations@groupepvcp.com ? Dat kan gewoon in het Nederlands! Laat het hen maar horen, want hoe meer mensen klagen, hoe meer ze zich ervan bewust zijn dat dit echt belachelijk is.

Toen wij er waren, was de wildwaterbaan ook al zo slecht, maar die was dus ook de laatste ochtend dicht, omdat ze hem moesten "repareren". Wij dachten dat ze die ruwe stukken aan gingen pakken, maar dat was dus niet zo.

Cp Rogier schreef:plekken repareren is maar tijdelijk er zou toch nieuwe coating op moeten zoals op elke wild Waterbaan na een aantal jaar.
Klacht indienen is mogelijk, hoop ook dat ze er wat aan doen.

Goed nieuws!

Ik lees net dat de wildwaterbaan gesloten is voor renovatie van 6 juni 2016 tot 26 juni 2016.
Dat is 3 weken! Dat zal wel zijn voor een nieuwe coating te plaatsen.

Vanwege de vele klachten zullen ze toch wel eindelijk ingezien hebben dat ze deze dringend moesten aanpakken!
Klacht indienen heeft dus wel degelijk zin!
De Sam
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Cp Rogier » Zo 22 Mei 2016, 12:27

Dat is zeker goed nieuws, en een melding maken van een klacht heeft zeker zin. Fijn dat er nieuwe coating op komt maar dat is ook wel weer normaal naar 6 jaar. Vernieuwen is dan wel wenselijk.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor jejah » Ma 23 Mei 2016, 13:25

Mmm mooi dat het zaakje wordt opgeknapt,maar laten wij nou net daar zijn van 17-6 t/m 24 -6 .
Hopelijk is de master blaster dan wel open,anders heb ik een probleem met de kids :-\
Waar vind ik die info over die sluiting ?.
jejah
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Cp Rogier » Ma 23 Mei 2016, 17:52

Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

VorigeVolgende

Terug naar [Center Parcs] Vragen & Cottages Frankrijk

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.