[Sunparks Ardennen] Nieuws & Vragen

Ondanks dat Sunparks geminimaliseerd is door een aantal parken onder de Center Parcs-vlag te plaatsen, kun je hier nog steeds je ervaringen, foto's, plaatsen van de overige parken die onder de Sunparks vlag blijven wapperen. En nu ook weer "Sunparks De Haan aan Zee"

Re: [Sunparks Ardennen] Nieuws & Vragen

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Pim1984 » Ma 28 Jul 2014, 14:53

centerparcs schreef:Ben benieuwd of ze ook wat aan het centrum en zwembad gaan doen, de cottages zien er in ieder geval mooi uit! Snap niet waarom ze dat bij bij de Haan hiet hadden gedaan...

Ik heb ooit ergens gelezen dat ze in ieder geval een soort spa wilden gaan bouwen en de centrumvoorzieningen gaan renoveren... klinkt goed dus! Ben benieuwd hoeveel vogeltjes dit park krijgt na de verbouwingen.
Pim1984
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Natas79 » Ma 28 Jul 2014, 20:52

Ik ben benieuwd!
Natas79
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Pim1984 » Di 29 Jul 2014, 11:41

Mariëtte schreef:Tel daarbij op dat je terecht komt op een Center Parcs zoals alle Center Parcs gasten dit gewend zijn, dan kan succes niet uitblijven

Ik denk dat we juist terecht gaan komen in een CP-park met een kwaliteit waar we in NL en BE juist niet aan gewend zijn.... en dat maakt me nog nieuwsgieriger naar hoe groot deze verbouwing gaat worden :D
Pim1984
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Di 29 Jul 2014, 12:01

Het wordt zeer groots aangepakt, sauna uit aqua fun verdwijnt en dat gedeelte komt ook bij de nieuwe Aqua Mundo en tel daar bij nog wat spectaculaire glijbanen en het wordt echt een serieuze Aqua Mundo. Helaas komt er geen Wild Waterbaan, dit is wel geprobeerd te realiseren, maar helaas gaat dat niet lukken.

Het Centrum ken je na de verbouwing niet meer terug alles wordt geheel vernieuwd, behalve de receptie want die heeft nu ook al een bijzondere mooie uitstraling.

Het kasteel is nu niet meer in gebruik en wordt een Well nes Center en ziet er momenteel zo uit.

ard64.JPG
ard64.JPG (241.68 KiB) 5953 keer bekeken

Foto is wel van 2011

Dus het wordt ingrijpend maar erg mooi allemaal.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Natas79 » Di 29 Jul 2014, 13:48

Nou dat is een duidelijk verhaal. Dan gaan we nog wel een keer als het helemaal af is, ben erg benieuwd naar het eind resultaat. Gaan in ieder geval volgend jaar dan effe kijken hoever ze zij .
Natas79
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor centerparcs » Wo 30 Jul 2014, 01:05

Hier een Facebook status van SP Ardennen:

Le Sunparks Ardenne dispose de plusieurs restaurants pour toutes vos envies:
- Le Burger Aqua: snack bar dans l'enceinte de la piscine. Vous pourrez y déguster hamburgers et autres snacks sur le bord de l'eau.
- La Pizzeria Paolo's Pasta and Pizza: pizzeria dans le Park Center. Vous pourrez y commander parmis un large choix de pizzas et pâtes à déguster sur place ou à emporter.
- L'Ardennais: restaurant buffet dans le Park Center. Chaque jour, un buffet à volonté (sans les boissons) différent y est proposé: ardennais, famille, latin, méditerranéen ou grill.
- La Cabane: brasserie située dans le Park Center. Cette brasserie propose un large choix de plats du jour sur le temps de midi et des snacks le soir. Vous pourrez y boire un verre en ayant une vue sur vos enfants jouant dans le Kids World. La Brasserie dispose également d'une belle vue sur l'Aquafun.
Les ouvertures des restaurants se font selon la saison. Merci de vous adresser à la réception pour plus d'informations.

Sunparks Ardennen heeft verschillende restaurants voor alle smaken:-de Aqua Burger: snackbar aan het zwembad behuizing. U kunt genieten van hamburgers en andere snacks aan de rand van het water.
-La Pizzeria Paolo Pasta en Pizza: pizzeria in het midden van het Park. U kunt bestellen onder een ruime keuze aan pizza's en pasta te eten of weg te nemen.
-De Ardennen: restaurant buffet in het midden van het Park. Iedere dag een ontbijtbuffet (exclusief dranken) verschillende wordt voorgesteld: Ardennen, familie, Latijn, Middellandse-Zeegebied of barbecue.
-Cabine: brouwerij in Park Center. Deze brasserie biedt een keur aan gerechten van de dag op de tijd om te lunch en snacks in de nacht. U kunt er drinken door het hebben van uw kinderen spelen in de visies op de wereld van kinderen. De brouwerij biedt een prachtig uitzicht op de Aquafun.

De openingen van de restaurants zijn afhankelijk van het seizoen. Informeer bij de receptie voor meer informatie. (Vertaald door Bing)
centerparcs
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Haus01Claudia » Wo 08 Okt 2014, 22:28

Sind die 2 Pers. VIP Häuser schon renoviert?

Und in Kempsemeren?

Welche würden Sie empfehlen? :)

Lieben Gruß
Haus01Claudia
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Haus01Claudia » Do 09 Okt 2014, 16:14

Vielen Dank; wir haben uns jetzt ennnndlich entschieden und haben ein 2 Personen Hotel-Appartment Nr. 34 in HetHeijderbos genommen ;) Hoffentlich ist es schön !
Haus01Claudia
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Haus01Claudia » Do 29 Jan 2015, 11:46

Ich bin auf der Suche nach aktuellen Bildern der 2 Pers. Exclusive Häuschen in den Ardennen. Kann mir hier jemand weiterhelfen? Ich möchte gerne für Juni diesen Jahres buchen. :)
Haus01Claudia
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor denlyd83 » Di 24 Feb 2015, 20:19

ik vraag me inderdaad wel af wanneer en of het dus begin 2016 klaar is want dan zouden we naar de ardennen willen gaan dus zou graag meer willen weten wanneer ze gaan beginnen met bouwen o.a van de aqau mundo .
denlyd83
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Cp Rogier » Di 24 Feb 2015, 21:45

Begin 2016 gaat niet lukken de prognose nu is zomer 2016 voor de verbouwing Aqua Mundo en Market Dome gaat het hele park 3 maanden dicht.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor janger12 » Ma 14 Sep 2015, 12:17

Via het 'Zoek en Boek' systeem van Sunparks kun je inmiddels gewoon tot eind juni boeken... Dus het lijkt erop dat alle werkzaamheden pas later beginnen? Er lijkt wel een parksluiting van twee weken gepland te zijn, vanaf 30 mei t/m 12 juni 2016 kun je namelijk geen verblijf boeken bij Sunparks Ardennen. En in die tijd kunnen ze vast niet de hele Aquafun, Market Dome etc. ombouwen ;)
janger12
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Cp Rogier » Ma 14 Sep 2015, 15:40

Nee klopt dat lukt niet in 2 weken, het is uitgesteld maar alles gaat wel door, alleen is even de vraag wanneer het klaar is.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor janger12 » Ma 14 Sep 2015, 16:20

Cp Rogier schreef:Nee klopt dat lukt niet in 2 weken, het is uitgesteld maar alles gaat wel door, alleen is even de vraag wanneer het klaar is.

Dus ik kan er veilig vanuit gaan dat we in de zomer van 2016 nog niet naar Center Parcs Ardennen kunnen? :)
janger12
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Cp Rogier » Ma 14 Sep 2015, 22:31

Het kan uiteraard zomaar in eens in een stroom versnelling gaan, maar zoals het nu eruit ziet zou je dat kunnen aannemen.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor janger12 » Di 26 Apr 2016, 12:12

Is er nog nieuws rondom dit project? Ik lees, hoor en zie er helaas nog maar weinig van... :( (alhoewel ik net wel lees dat er 'binnenkort' gestart wordt met de bouw van 100 extra cottages?)

En ik meen me ook te herinneren dat ik ooit wat tekeningen heb gezien van de nieuwe Aqua Mundo. Iets met een soort wildwaterbaan die ze buiten wilden gaan bouwen... Zijn die plannen van de baan? (Ik kan de tekeningen nergens meer vinden.)
janger12
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Cp Rogier » Di 26 Apr 2016, 20:25

De plannen zijn er nog steeds en je bedoeld vast deze Wils Waterbaan?

Ledendag 2015 Center Parcs De Huttenheugte (68).jpg
Ledendag 2015 Center Parcs De Huttenheugte (68).jpg (342.61 KiB) 4695 keer bekeken

Komende week vraag ik meer info en zal ik verder bericht geven.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor janger12 » Di 26 Apr 2016, 22:28

Ja die bedoel ik ja! Ben benieuwd of je wat nieuws te horen krijgt.
janger12
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 27 Apr 2016, 17:10

Ligt eraan wat ze willen vertellen maar meestal komt het wel goed.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Cp Rogier » Di 03 Mei 2016, 09:52

De wild Waterbaan zoals die boven getekend is gaat waarschijnlijk niet door, ze zijn bezig om een nieuwe versie te tekenen omdat het om overlast van geluid ging. De start van alles is door verdere vergunningen nog niet bepaald.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

VorigeVolgende

Terug naar Sunparks Algemeen

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.