[Ervaringen, Vragen & Ideeën] Parc Sandur

Praat hier over de #AquaMundo van #CenterParcs die in Nederland liggen bv "De Huttenheugte", "Het Heijderbos", "De Eemhof", etc...

Re: [Ervaringen, Vragen & Ideeën] Parc Sandur

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 24 Feb 2016, 10:19

op papier is het inderdaad Sunparks. Ja dat leest inderdaad bijna niemand haha
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor PE1PQX » Di 29 Mrt 2016, 14:05

waterpretinfo schreef:Ik ben hier een jaar of tien geleden geweest (uit de tijd dat mijn site nog waterpret.info heete, nu is het tuberides.nl) voor mijn website destijds. Maar nu zie ik op "nieuwe" foto's dat het zwembad na tien jaar nog precies het zelfde is met die groene boer glijbaan zonder lichteffecten. Als ze gaan opknappen dan mogen ze de glijbaan zowiezo donker maken met lichteffecten. Een Aquamundo zal het nooit worden. Het was toen een gemeentelijk zwembad, was niet van Landal. Is het bad nu wel eigendom van Center Parcs?

Parc Sandur zwembad is nooit een gemeentebad geweest, was altijd in beheer van het vakantiepark/eigenaar zelf, de gemeente Emmen heeft hier totaal geen invloed gehad behoudens de vergunningen enz.

Emmen heeft 3 gemeentebaden: Aquarena in Emmen zelf, De Slagen in Schoonebeek en Neptunus in Klazinaveen.
PE1PQX
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Cp Rogier » Di 29 Mrt 2016, 17:21

Het is nog steeds in eigen beheer, alleen doet Center Parcs nu meedenken. Uitbreiden nee dat gebeurd niet kost kapitalen en of het loont weet niemand daarbij ligt er een mooie Aqua Mundo op 15 min afstand.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Vorige

Terug naar [Center Parcs] #AquaMundo's Nederland

© 2009-2020 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.