Houdt de Engelse CP-parken ook onderhoud aan hun AD's?

Praat hier mee over de #AquaMundo van #CenterParcs in England, "Sherwood Forest", "Elveden Forest", "Longleat Forest", "Whinfell Forest" en "Warren Wood".

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Hexx » Vr 11 Jun 2010, 14:50

In mijn ogen heeft in feite nog geen enkel bad van de Engelse CP-parken het onderhoud / uitbreidingen gehad die alle CP op het vaste deel van Europa wel gehad hebben (het zgn Milleniumproject); valt het nu te zien dat het men ook in de Engelse CP-parken en in de AD's (Ja dat zijn het; alle AD's zijn daar nog steeds volgens oud concept ontwikkeld en aangepast, maar niet de onderhoud uitbreidingen van Europa) ook aan uitbreiden / opknappen gaan?

Ik kwam namelijk dit filmpje tegen van Winfell Forest:

Terwijl het jaar ervoor er nog zo uitzag (voorjaar 2007):
Gebruikers-avatar
Hexx
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Re:Houdt de Engelse CP-parken ook onderhoud aan hun AD's?

Berichtdoor RickD » Vr 11 Jun 2010, 15:09

Ik vind het daar al een stuk beter ogen dan eerst in iedergeval ;D
[sub]Komende verblijven jaar 2010
Zomervakantie: Eerste twee weken van juli: Turkije
Eerste twee weken van augustus: Vossemeren!

Afbeelding
Gebruikers-avatar
RickD

Berichtdoor Bverwaal » Za 12 Jun 2010, 10:59

Dat is wel moeilijk te zeggen , maar als je naar sherwood kijkt is dat bad wel goed onderhouden,
Het bad waar je hier de filmpjes van hebt geplaatst is geen CP original  dus dat is een beetje moeilijk vergelijken ;)
ik denk inderdaad dat ze in de UK geen milleniumproject hadden maar dat wil niet zeggen dat ze de baden niet goed onderhouden of uit gebreid hebben.

Foto buitenbad sherwood : (ik vind dit een goed voorbeeld van hoe strak en nettjes het onderhoud in de UK is )
Afbeelding

Kijk maar eens naar het zusterbad het heijderbos:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bverwaal op Za 12 Jun 2010, 11:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Bverwaal

Berichtdoor RickD » Za 12 Jun 2010, 11:16

Klopt Windwell Forest is geen orginele CP-park, maar ze hebben het wel goed opgeknapt als je de foto's in het topic van dat bad ziet... Zeker in het eerste filmpje wordt dat goed duidelijk in mijn ogen... Vergelijken hoef je ook niet maar het geeft wel een indicatie dat men daar ook bezig is met op knappen (zeg maar wat men ook met PZ/HS doet; zijn ook geen orginele CP parken van CP gebouwd).

@Bverwaal: Hexx doelt hier op het milleniumconcept en die heeft Sherwood ook nog niet gehad...

Afbeelding
Gebruikers-avatar
RickD

Berichtdoor Bverwaal » Za 12 Jun 2010, 12:04

Misschien dat ik het niet zo goed zie maar wat is er dan anders ?? in het eerste filmpje zie ik het golfslag bad en het twee de filmpje het volledige zwembad en ook het golfslagbad alleen van uit een ander stand punt .

[quote="RickD"]
@Bverwaal: Hexx doelt hier op het milleniumconcept en die heeft Sherwood ook nog niet gehad...
[/quote]
@RickD dat bedoelde ik juist bijde baden hebben dat nog niet/ niet gehad maar je ziet wel het verschil ;D ;D
Gebruikers-avatar
Bverwaal

Berichtdoor RickD » Za 12 Jun 2010, 12:08

Aankleding is beter en er zit meer structuur in het bad.

Bverwaal: Je moet ook rekening mee houden dat Sherwood een verbetering is op HB; zeker met het buitenbad in combinatie met de wwb, het was de eerste en heeft men eigenlijk zonder echt onderzoek naar de wildheid gebouwd, in Sherwood heeft men dit dus wel gedaan als verbetering op HB en je ziet het resultaat.

Sherwood heeft geen koraalbad en heeft ook nog overal witte tegels, dus Sherwood loopt achter, enkel het basisontwerp bij wwb is wel doorgerekend kwa wildheid bij de wwb en ook een betere aankleding.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
RickD

Berichtdoor Bverwaal » Za 12 Jun 2010, 18:45

Sherwood heeft bijna overal natuursteen net als HB alleen hebben ze het golfslagbad niet gedaan net als bij HB en ook hebben ze de randen ook niet overal gedaan net al bij HB.
Sherwood heeft in plaats van een koraal bad als extra wel een hele lange meerpersoons banden glijbaan  :D
Zie foto Sherwood
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bverwaal op Zo 13 Jun 2010, 12:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Bverwaal

Berichtdoor Hycopop » Za 12 Jun 2010, 18:56

Dus daar hebben ze toch ook al het milleniumconcept doorgevoerd :). Goed bezig dan.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Hycopop
Glijbaan
Glijbaan

Terug naar [Center Parcs] #AquaMundo United Kingdom

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.