Ervaringen, Vragen & Ideeën topic's, hoe en wat?

Heb jij een probleempje met het forum? Ook geven we hier handige tips voor het gebruik van dit forum!

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Bram » Za 06 Nov 2010, 13:52

Jullie hebben het vast allemaal al wel gezien, want sinds kort hebben wij Ervaringen, Vragen & Ideeën topic's. Maar wat houd dat nou precies in?

Ervaringen
Als je naar een Center Parcs park bent geweest, dan kan je vanaf nu die ervaring met ons delen. Je kan die ervaringen dan vanaf nu plaatsen in het Ervaringen, Vragen & Ideeën topic. Graag willen wij dan een onderbouwde ervaring. Dus hoe de Aqua Mundo was (en eventueel het huisje en park). Zeer korte ervaringen van een paar regels worden niet geaccepteerd!

Vraag
Als je een vraag of opmerking hebt over een Aqua Mundo, of een Center Parcs park. Bijvoorbeeld wanneer men voor het laatst onderhoud heeft gepleegd. Dan kan je die plaatsen in het Ervaringen, Vragen & Ideeën topic.

Idee
Als je een idee hebt over een Aqua Mundo, of misschien over een park. Dan kan je die plaatsen in de Ervaringen, Vragen & Ideeën topic's. Je kan bijvoorbeeld een idee hebben over een nieuwe glijbaan in een Aqua Mundo, en misschien leest Center Parcs jouw ideeën wel, en worden ze werkelijkheid!

Waar kan ik de Ervaringen, Vragen & Ideeën topic's vinden?
De Ervaringen, Vragen & Ideeën topic's zijn te vinden in de boards:
  • Center Parcs aQuaMundo's Nederland
  • Center Parcs aQuaMundo's België & Duitsland
  • Center Parcs aQuaMundo's Frankrijk

We hopen hiermee, meer duidelijkheid te geven in de ervaringentopics. En we wensen jullie veel plezier met het gebruiken ervan!

De moderators en beheerders van aQua Mundo Forum.
Heb je een vraag, wil je een foto op origineel formaat, of heb je een nieuwtje of foto voor de site.
Stuur mij dan een pm, of stuur een E-Mailtje naar bram@aquamundoforum.nl.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Re:Ervaringen, Vragen & Ideeën topic's, hoe en wat?

Berichtdoor Ruyter93 » Za 25 Dec 2010, 17:57

Ik heb nog een vraagje, waar kun je je foto's van je cottage kwijt?
Gebruikers-avatar
Ruyter93
Golfslagbad
Golfslagbad

Re:Ervaringen, Vragen & Ideeën topic's, hoe en wat?

Berichtdoor Bverwaal » Zo 26 Dec 2010, 00:22

Ruyter93 schreef:Ik heb nog een vraagje, waar kun je je foto's van je cottage kwijt?

In het desbetreffende ervaring vraag idee topic van het park,
Wel zeg ik er even bij dat dit forum hoofdzakelijk gericht is op de Aquamundo's dus we zien het liefst daar ook foto's van ;)
Laatst gewijzigd door Cédric op Vr 10 Mrt 2017, 17:50, in totaal 2 keer gewijzigd.
Reden: quote weer zichtbaar gemaakt
Gebruikers-avatar
Bverwaal
Vaste Aqua Mundo bezoeker
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Terug naar Badmeesterpost

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.