Aqua Mundo Les Bois Francs vernieuwd!

Praat hier over de #AquaMundo van #CenterParcs die in Frankrijk liggen "Le Lac d'Ailette", "Les Hauts de Bruyères", "Les Bois-Francs", "Les Tois Forêts". "Le Bois aux Daims"

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor grotefan » Za 23 Jul 2011, 20:54

Ik zat wat rond te zoeken naar virtuele rondleidingen van verscheidende parken, en vond opeens op de franse site van Centerparcs wel een zeer merkwaardige virtuele rondleiding.
Ze hebben namelijk bij het Aqua Mundo van het Franse park Les bois Francs een deel aangebouwd!
In het nieuwe gedeelte zijn een waterplayhouse, een kinderbad en een glijbaan toren met twee glijbanen te vinden.
Er is zelfs een extra buitenbad erbij gekomen met een familieglijbaan/waterpiste en een jacuzzi.
Dit alles was volgens mij nog nergens bekend hier op het forum.
De nieuwe virtuele rondleiding van het park en aqua mundo met nieuw kindergedeelte en buitenbad is via de volgende link te bekijken:
http://www.centerparcs.fr/FR/FR/infos_pratiques/visites_virtuelles_boisfrancs
grotefan
Koraalbad
Koraalbad

Re:Aqua Mundo Les Bois Francs vernieuwd!

Berichtdoor centerparcs » Zo 24 Jul 2011, 15:04

Volgends mij is dit er al 2 jaar :)
Like Friday Beatz op Facebook! www.facebook.com/fridaybeatz (Voor Jongeren, door Jongeren!)
centerparcs
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Re:Aqua Mundo Les Bois Francs vernieuwd!

Berichtdoor Bram » Zo 24 Jul 2011, 17:48

Klopt en dat was ook al eerder bekend is in dit topic te lezen. Maar alsnog bedankt voor het melden! ;D
Heb je een vraag, wil je een foto op origineel formaat, of heb je een nieuwtje of foto voor de site.
Stuur mij dan een pm, of stuur een E-Mailtje naar bram@aquamundoforum.nl.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Terug naar [Center Parcs] #AquaMundo's Frankrijk

© 2009-2021 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.

google-site-verification=aBfHFftLUl69Q93icIxAqnoZHQ3k4jAWE5G3oQv8NyA