Website maken
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Website maken
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje
Ik organiseer al een tijdje samen met een vriendin verschillende jongeren evenementen. (14+, 17+ en 21+).
Dit doen wij bij verschillende evenementen hallen en discotheken. Het organiseren van evenementen sluit ook goed aan bij mijn opleiding (Marketing, Communicatie & Evenementenorganisatie).
Een van mijn (examen) schoolopdrachten was het ontwerpen van een website Lay-out van een van onze concepten. Ik heb gekozen voor ons concept Friday Beatz. Friday Beatz is een evenement voor jongeren vanaf 14 jaar met als doel de jongeren te leren dat alcohol niet het belangrijkste is tijdens het uitgaan.
Nu heb ik een 8 voor mijn lay-out gekregen
en wil ik heb ook graag online hebben! Dit omdat we ons concept bij meerdere locaties willen organiseren.
Onze evenementen lopen erg goed (gemiddeld 2 duizend bezoekers per evenement) maar het is niet zo dat we er bakken met geld mee verdienen. We komen ook rond door als onze sponsors en vrijwilligers.
Doordat we geen budget hebben willen we de site in eerste instantie via webklik uploaden daar heb je de mogelijk om een eigen CSS te uploaden.
Nu heb ik totaal geen verstand van HTML of CSS en vroeg ik mij af of er iemand is die mij advies wil geven of wil helpen?
Alvsat bedankt!
Ik heb een vraagje

Ik organiseer al een tijdje samen met een vriendin verschillende jongeren evenementen. (14+, 17+ en 21+).
Dit doen wij bij verschillende evenementen hallen en discotheken. Het organiseren van evenementen sluit ook goed aan bij mijn opleiding (Marketing, Communicatie & Evenementenorganisatie).
Een van mijn (examen) schoolopdrachten was het ontwerpen van een website Lay-out van een van onze concepten. Ik heb gekozen voor ons concept Friday Beatz. Friday Beatz is een evenement voor jongeren vanaf 14 jaar met als doel de jongeren te leren dat alcohol niet het belangrijkste is tijdens het uitgaan.
Nu heb ik een 8 voor mijn lay-out gekregen

Onze evenementen lopen erg goed (gemiddeld 2 duizend bezoekers per evenement) maar het is niet zo dat we er bakken met geld mee verdienen. We komen ook rond door als onze sponsors en vrijwilligers.
Doordat we geen budget hebben willen we de site in eerste instantie via webklik uploaden daar heb je de mogelijk om een eigen CSS te uploaden.
Nu heb ik totaal geen verstand van HTML of CSS en vroeg ik mij af of er iemand is die mij advies wil geven of wil helpen?
Alvsat bedankt!

- centerparcs
- Wildwaterbaan
Re: Website maken

Hier mijn lay-out! De kwaliteit is slechter dan het origineel.
- centerparcs
- Wildwaterbaan
Zoals je heel misschien weet ben ik erin thuis. Ik heb er een bedrijf in en ik heb tevens de hele website van Aqua Mundo Forum zoals deze er nu bij ligt gemaakt. Vanuit mijn bedrijf kan ik je wel voor het eerste halfjaar een pakket sponsoren. Ik kan je er ook wel een klein beetje bij helpen, al zul je ook zelf moeten onderzoeken hoe en wat natuurlijk
. Normaal gesproken is dat pakket €6,60 per jaar incl. BTW maar het 1e halfjaar kun je dan kosteloos van mij krijgen omdat het een school project is. Daarna kan ik kijken of ik beslis of ik het verder sponsor of dat je zelf bereid bent ervoor een kleine bijdrage te doen.
Overigens zit daar nog geen .nl domeinnaam bij. Dat kost (nu hebben we toevallig een actie) €4,35 voor het 1e jaar en daarna €6,30 per jaar. Dit is niet verplicht maar wel mooier, anders kun je van mij een gratis domeinnaam krijgen, in de vorm van gewenstenaam.srv1.dataservers.nl.
Laat maar weten wat je ervan denkt
.

Overigens zit daar nog geen .nl domeinnaam bij. Dat kost (nu hebben we toevallig een actie) €4,35 voor het 1e jaar en daarna €6,30 per jaar. Dit is niet verplicht maar wel mooier, anders kun je van mij een gratis domeinnaam krijgen, in de vorm van gewenstenaam.srv1.dataservers.nl.
Laat maar weten wat je ervan denkt

Met vriendelijke groet,
Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
-
Lars - Moderator
Jazeker dat kan: lgroot@rapifia.eu
Met vriendelijke groet,
Lars Groot