[Center Parcs De Kempervennen] Cottage foto's

Plaats hier in het topic alle foto's van de parken of cottages van Center Parcs

Re: [Center Parcs De Kempervennen] Cottage foto's

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor sanne79 » Di 21 Okt 2014, 21:18

Een ieder die nog naar de KV gaat en foto's van de 243 kan maken...graag!
sanne79
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor TinekeMaaike » Di 21 Okt 2014, 21:38

Ja ik ben ook benieuwd naar de 243. Hoe meer je ziet hoe meer je kunt vergelijken. Wij zijn naar de Eden gegaan omdat het inderdaad wel eens opgeknapt mag worden. Er is weinig ruimte. Eden is lekkker groter. Ik ben benieuwd hoe groot die 243 is en wat daar in zit
TinekeMaaike
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor sanne79 » Wo 22 Okt 2014, 10:48

Het klopt Mariëtte dat dat een oud Jan de Bouvrie huisje was, een andere bank zou al fijn zijn!
sanne79
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor TinekeMaaike » Wo 22 Okt 2014, 15:49

Hoi Mariëtte
We zijn al een paar keer geweest. Toen wij vorig jaar nov/dec er waren stond er een andere bank en die ene stoel was weg. Er was alleen een poef nog. Verder was alles hetzelfde. De foto's zijn van vorig jaar juni. De tuin heb je haast voor jezelf want aan 1 kant is de voorraadcottage voor de schoonmaakdienst, lakens etc. zijn daar. De andere kant heeft een nauwe doorgang naar de andere cottage maar als je daar wat plaatst zit je echt prive. Jammer dat de ene slaapkamer wat klein is door de hoekkast. Die zie je daar niet op. Maar je hebt niet echt veel ruimte. De douche is geen stoomkabine maar meer iets met massage stralen, heel eenvoudig want ik heb ze bij de winkels wel luxer gezien. Dat is wel lekker maar zo glad als een spiegel. Had misschien beter een regendouche kunnen zijn. Het is wel handig als je niet zo lenig bent dat je in en uit het ligbad kan komen, want dat kan ik wel maar dan mag je eerst wel strooien want dat bad is ook echt glad, maar dat zijn alle baden. Ook in de Eden dat bubbelbad is glad, daar moeten ze nog eens wat op vinden hoor. Die van 801 ben ik mee bezig. Ik had niet zoveel tijd maar ik wil ze vandaag nog plaatsen. Er vroegen mensen om vandaar. En dan ben ik weer bij tenminste. We waren ook aan het kijken voor een vip cottage (geen eden hoor die zijn alleen 6 persoons of je moet mee willen hihihi) dat is niks. Dus een gewone vip maar we willen wel een fatsoenlijk tuintje dus zal het een ander eden premium worden. We hebben daar eentje gezien met een leuk tuintje achter, bomen dat wel maar ik mag niet of nauwelijks in de zon dus ik kan lekker zitten. Nou dat is een heel verhaal. Je ziet die van 801 wel verschijnen. Trouwens van mij mogen ze die wifi wel van kpn afschaffen want dat is een en al ellende. Laat ze alsjeblieft overgaan op upc/ziggo!
TinekeMaaike
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor TinekeMaaike » Wo 22 Okt 2014, 18:30

Zal ik alleen de binnenkant van de cottage er op zetten Mariëtte? Jij had eigenlijk de buitenkant er al op gezet toch? Het is alleen jammer dat het niet bijelkaar staat. Je zou apart een fotoserie ergens moeten hebben. Ik geloof dat ik hem ook maar op mijn site zet. Daar ben ik nog mee bezig maar misschien wel leuk een heel overzicht? Of is hier alleen beter?
TinekeMaaike
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Peter » Wo 22 Okt 2014, 20:00

wacht met spanning de foto's van Eden premium 801 af. Wij gaan binnenkort naar Eden Premium 804. Ben erg benieuwd naar de binnenkant.
Jij kunt mij vast ook wel vertellen of deze huisjes ver van het plaza afliggen of niet.

Groetjes,
Peter 8)
Peter
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor TinekeMaaike » Wo 22 Okt 2014, 22:06

Eden Premium 801 - vlakbij Parkeerplaats C
De foto's van buiten zijn door Mariëtte gemaakt en staan hier ook, dit is dus Deel 2
Niet alle foto's zijn mooi, ik ben een echt sukkel wat dat betreft, volgende keer meteen beginnen en kijken of ze goed zijn. :)

De hal bij binnenkomst
Afbeelding

Deze is vanuit de kamer genomen
Afbeelding

De kamer
Afbeelding

Het is jammer dat ze geen ander bankstel neerzetten, is een rotbankstel en oude kussens erg slordig helaas :(
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Audio/DVD/Televisie
Afbeelding

Open haard
Afbeelding

De eethoek
Afbeelding

De keuken vanuit de kamer gezien
Afbeelding

Koelkast, gastel en magnetron. De gootsteen en aanrecht zit achter het bar gedeelte, had ik geen foto van genomen, stom... :)
Afbeelding

als je de keuken in komt zit meteen rechts om de hoek de afwasmachine, ook geen foto genomen. hihihi, foto's zijn wat donker helaas
Afbeelding

De slaapkamer zonder de televisie, daar sliepen wij want die zat dicht bij de badkamer en die vond ik leuker dan de tv hahahaha
Afbeelding

De hang/leg kast
Afbeelding

De slaapkamer 2 waar de televisie stond eh hangt....
Afbeelding

Het kinderbedje
Afbeelding

Televisie, spiegel, kaptafeltje en fohn
Afbeelding

De hang/legkast met kluisje
Afbeelding

Het kluisje kan je zo niet gebruiken, daar moet je een slot voor huren, precies weet ik het niet
Afbeelding

Het raam vanuit de slaapkamer(met tv) te zien
Afbeelding

Het toilet rechts vlak naast de voordeur
Afbeelding

Voor de kleintjes
Afbeelding

De deur naar de badkamer (rechts de deuropening naar de slaapkamer zonder tv)
Afbeelding

Het bubbelbad met lichtjes
Afbeelding

Het toilet (makkelijk zo'n tweede toilet)
Afbeelding

De wastafel, spiegel er boven en onder kan je je handdoeken kwijt. afvalemmertje hoort op de grond maar daar waren we even aan het stofzuigen. Onder de wastafel staat een opstapje voor de kinderen
Afbeelding

De regendouche met aparte sproeier, je kan niet beide gebruiken helaas
Afbeelding

Het berghok, jammer genoeg heel klein
Afbeelding

Mooie tuinset, staan 4 stoelen bij de tafel maar de ene is niet te zien op de foto, nog wel gebruik van gemaakt, lekker weer hoor.
Afbeelding

Dat was het. Ik weet niet of hier ook foto's staan ergens van een 6 persoons eden vip? Of een ander park waar de 4 persoon vip eden zijn. Die moeten er zijn maar weet even niet welk park.

Bericht aangepast door Debbaut: Niet werkende foto's verwijdert.
TinekeMaaike
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor TinekeMaaike » Wo 22 Okt 2014, 22:09

O kan je de foto's nu nog wel samenvoegen? Laat even weten anders zal ik ze toch moeten mailen of zo. Bij facebook ook al gekeken. Staan ook mooie foto's op. Die in Frankrijk ook vlakbij eurodisney. Dat is handig voor de zoon van Tineke. Kan hij ook eens gaan want anders past hij altijd op onze hond als wij naar eurodisney gingen. Nu kunnen we dan allemaal.

Mijn website:
http://www.queenarachniaweb.nl/
TinekeMaaike
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor TinekeMaaike » Do 23 Okt 2014, 14:30

Ik denk dat je jouw foto's wel aan mijn rapportage kan toevoegen want die komen op hetzelfde neer.
Ik ga eens kijken bij die 6 persoons vip maar ik denk dat je dan met meer personen moet zijn, wij zijn maar met zijn drietjes
TinekeMaaike
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor TinekeMaaike » Do 23 Okt 2014, 14:33

Peter schreef:wacht met spanning de foto's van Eden premium 801 af. Wij gaan binnenkort naar Eden Premium 804. Ben erg benieuwd naar de binnenkant.
Jij kunt mij vast ook wel vertellen of deze huisjes ver van het plaza afliggen of niet.

Groetjes,
Peter 8)

Wij liepen naar de plaza en het is ongeveer een kwartier tot twintig minuten lopen, hangt er vanaf hoe vlug je loopt maar ik vind het niet erg het is lekker door het bos en rustig. Tijd zat hihihihi
TinekeMaaike
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor TinekeMaaike » Do 23 Okt 2014, 14:56

Die ene gewone vip is ook wel mooi. Wij hebben in een premium gezeten die 236 dus maar daar op dat pad is ook een 4 persoons vip kennelijk nummer 221. Ik weet niet of iemand daar foto's van heeft, of foto's van kan maken. In ieder geval van de buitenkant. Ik heb ook wel eens gekeken als de schoonmaaksters er waren. Niet in die helaas maar wel een andere vip. Ergens in de 500 of zo maar die had me toch een klein tuintje en vlakbij water en niet erg vlakbij een stukje waar je je auto kan neerzetten om uit te laden. Bijzonder onhandig. Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen aan foto's van die 221, ben ik heel benieuwd naar. Ik zal eens vragen aan een collega van Tineke of die in de eemhof foto's wil maken van een cottage
TinekeMaaike
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor sjorstukker2 » Wo 12 Nov 2014, 15:22

Foto's van een 2 persoons premium, nr. 978:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
sjorstukker2
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor sjorstukker2 » Wo 12 Nov 2014, 15:28

De cottage beviel heel goed! Ik had deze maar voor 1 nachtje geboekt, maar alles was aanwezig, en het huisje was goed onderhouden en schoon! Het uitzicht was inderdaad erg mooi over het water, zeker een aanrader!

De foto's heb ik afgelopen donderdag 6 november gemaakt.
Laatst gewijzigd door sjorstukker2 op Wo 12 Nov 2014, 15:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
sjorstukker2
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor sanne79 » Ma 26 Jan 2015, 15:26

Kijk, dat is nou leuk om te zien! Wij zitten hier eind April! Maar wat een kleine huisjes! Of lijkt dat maar zo?
sanne79
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor sanne79 » Ma 26 Jan 2015, 16:49

Oh echt? Ik zeg dit omdat de eettafel zo midden in de woonkamer staat! Daarom lijkt het zo klein!
Meestal staat deze even net buiten het zit gedeelte! Wellicht zit de ruimte ook in de badkamer en douche?
We zullen het gaan zien!
sanne79
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor TinekeMaaike » Zo 12 Apr 2015, 22:05

Mariette kan jij nog het nummer van de cottage doorgeven wat je graag op de foto zou hebben in de kempervennen. Weet niet meer waar het stond hahahaha. Ik ga het in mijn agenda opschrijven. Dacht zet het maar hier bij de kempervennen dat lijkt me handiger

Groetjes van Maaike
TinekeMaaike
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Debbaut » Vr 17 Apr 2015, 16:44

Hallo

Weet iemand welke cottagenummers de Derksencottages zijn? De cottage waar Piet Derksen en zijn vrouw woonden en die nu twee VIP Cottages zijn.
En heeft iemand hier foto's van? :)
Natuur en plezier voor iedereen, daar gaat Center Parcs over.
Gebruikers-avatar
Debbaut
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Debbaut » Za 18 Apr 2015, 23:15

Bedankt Mariëtte! Ooit ga ik eens in één van die cottages verblijven. Gewoon om te zien waar Derksen ooit zijn laatste dagen doorbracht. :)
Natuur en plezier voor iedereen, daar gaat Center Parcs over.
Gebruikers-avatar
Debbaut
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor lientje1972 » Do 23 Apr 2015, 19:06

Vind het heel erg mooi, van mij mogen ze het op alle parken gaan toepassen
Gebruikers-avatar
lientje1972
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor peer » Do 23 Apr 2015, 23:15

Ziet er mooi uit en het is weer eens wat anders dan een kale muur ;)
Gebruikers-avatar
peer
Vaste Aqua Mundo bezoeker
Vaste Aqua Mundo bezoeker

VorigeVolgende

Terug naar Foto's Center Parcs Parken & Cottages

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.