Center Parcs Erperheide Cottage foto's

Plaats hier in het topic alle foto's van de parken of cottages van Center Parcs

Re: Center Parcs Erperheide Cottage foto's

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor NaMiSe » Do 02 Jan 2014, 23:26

Ik keek nog eens naar de foto's en zie ik nou dat ik je helemaal niet bedankt heb, Rogier? Sorry, ik dacht dat ik dat had gedaan......heel erg bedankt voor het maken van de foto's!
NaMiSe
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor lientje1972 » Za 25 Okt 2014, 13:49

comfort cottage 116

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geen foto's van binnen kunnen maken, was erg druk deze week op park en deze cottage was ook bezet
Gebruikers-avatar
lientje1972
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor lientje1972 » Za 25 Okt 2014, 13:52

Vip cottage 109

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wilde nog foto's maken van de keuken maar ben dit helemaal vergeten :)
Gebruikers-avatar
lientje1972
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor bieke34 » Za 25 Okt 2014, 19:27

Hoi Lientje

bedankt voor de foto's
Omgeving ziet er mooi uit.
leuk trouwens die pompoen op jullie tafel en dat eekhoorntje o zo schattig ;D
bieke34
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor lientje1972 » Za 25 Okt 2014, 19:35

Hoi Mariëtte,

Door het warme weer vorig weekend zaten de buren aan de waterkant dus dan heb je wat minder privé, voor de rest heb je altijd wel mensen die langslopen maar dat doe ik zelf ook als ik de hond ging uitlaten.

Weet niet of de cottage veel verschilt met die uit zone 5, vond ze erg mooi maar de slaapkamer weer erg klein, ben alleen de keuken en de sauna vergeten op de foto te zetten, maar was een finse sauna en de keuken is eigenlijk ook wel overal hetzelfde.

Vakantie was heerlijk, hebben echt wel paar dagen warm weer gehad en niks van de storm gemerkt, toen ik thuiskwam zag ik aan de tuin dat het hier aardig tekeer is gegaan :D

Hebben 1x in Evergreenz gegeten, voor de vleeseters was er die avond lekkere keus en we hebben 1x today gedaan daar stond aangegeven dat als je vegetariër bent je hier ook kunt eten dus maar uitgeprobeerd maar was gelijk de laatste keer zolang de koks zich niet wat gaan verdiepen in vegetarisch (lekker) eten, voorgerecht was nog wel goed maar het hoofdgerecht was rijst met kerriepoeder, gebakken uitje en champignons erdoor en klaar vond dit eigenlijk wel schandalig om hier nog 15 euro voor te moeten betalen was echt vies.
We hadden 1x friet gehaald bij zo'n frietkotte maar die was ook al niet te eten, zo vet als bagger, dus voortaan maar gewoon weer op park halen.

Die pompoen was van de familieworkshop pompoen uithollen, was erg leuk om te doen.

De "service" vonden wij wat minder op park, nou ja eigenlijk hadden we op zaterdag en op zondag aangegeven dat de senseo bij vorige bewoners bij de hittebron had gestaan en daardoor beetje was gesmolten en gescheurd, op zaterdag gaf die dame aan dat er geen beschikbaar was maar maakte ook geen notitie/melding hiervan dus op zondag ben ik terug naar de receptie gegaan en toen zei die man achter de receptie dat de TD er 1 zou brengen maar tot op dag van vertrek niemand gezien, hij werkte wel maar soms gaf hij een half bakkie en ging dan weer uit.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
lientje1972
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor lientje1972 » Za 25 Okt 2014, 19:39

bieke34 schreef:Hoi Lientje

bedankt voor de foto's
Omgeving ziet er mooi uit.
leuk trouwens die pompoen op jullie tafel en dat eekhoorntje o zo schattig ;D

Had foto's gemaakt met mijn telefoon, maakt soms beetje wazige foto's maar je zit best leuk in die hoek, tussen de cottage 115 en 116 zat een muurtje aan tuinkant dus best prive en de voordeur lag op dit moment helemaal beschut, je hebt daar best mooi uitzicht richting water, waren zat huisjes die daar niet op keken.
Gebruikers-avatar
lientje1972
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor lientje1972 » Za 25 Okt 2014, 21:13

Ja park zat helemaal vol op misschien wat 2 pers. cottages na, ze hadden wel zo netjes even kunnen langskomen om te vertellen dat er nog geen senseo was en op een maandag een nieuwe senseo kunnen halen/brengen, wij hadden ook geen zin meer om elke keer richting hun te gaan, 2x is meer dan genoeg.

Bij de tafel leeghalen vroeg de bediening of het gesmaakt had en heb dit aangegeven, ze reageerde wel met oh was dit niet lekker, vond de creativiteit ver te zoeken, je kan best iets lekkers zonder vlees op tafel zetten en ik had dit in de middag ook al aangegeven bij de reserverings balie waar je overigens niet kon reserveren voor today! dat wij in de avond zouden komen met 1 vegetariër.
Gebruikers-avatar
lientje1972
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor verena » Di 04 Nov 2014, 22:17

mooie fotos mariette dank je wel :) heb vandaag even naar de friendslijn gebeld om de datum om te boeken en deze hebben ze zonder probleem omgeboekt naar een weekje eerder gelukkig maar :) dus nu is het even genieten van de fotos en binnenkort nog eens live op erperheide aah wat kijken we er naar uit

Groetjes
verena
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Tammiepammie » Do 13 Nov 2014, 19:35

Hallo we gaan volgend jaar weer een weekje naar erperheide nu zag ik met het boeken dat we huisje nummer 359 premium hebben..
Is dit een mooie liging? Heeft iemand hier foto's van?

Alvast bedankt groetjes
Tammiepammie
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Tammiepammie » Vr 14 Nov 2014, 14:33

Bedankt :) zo te zien zit tie lekker beschut ik zal even verder kijken..
Ja we hebben de bedden opelkaar gezet netjes, en toen kon het bedje er makkelijk naast. maar we konden volgend jaar de vip huisje niet met 50% korting krijgen vandaar premium. Het raam op de slaapkamer is nog het zelfde enkel glas maar dat vonden we niet erg ik vond het een mooi huisje en een goed plekje elke dag hadden we eenden opgezoek en zelfs 2 keer schapen hahaha denk dat de eenden hier niet zo gouw komen omdat het niet dicht bij het water is.. Groetjes
Tammiepammie
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor bouwman » Zo 28 Dec 2014, 20:39

Cottage 321 was heerlijk, het pad er naar toe was iets minder, smal en met de nodige scheve en missende klinkers. Met de kinderwagen een uitdaging.
Een heerlijke week gehad, baalden dat we naar huis moesten. Mooie lokatie, pony`s zie je voorbij rijden vanuit de woonkamer, ietwat gedateerd, volle prijs echt niet waard maar buiten seizoen acceptabel.
Gebruikers-avatar
bouwman
Glijbaan
Glijbaan

Re: [Center Parcs Erperheide] Cottage foto's

Berichtdoor daveke » Ma 29 Dec 2014, 13:43

[quote="Bianca"]Moet je hier nog extra voor betalen?[/

Dankzij dit forum ben ik te weten gekomen van cottage 429. Heb me dan direct maar lid gemaakt van dit goed forum. Je kan dit dus enkel via telefoon boeken. Even voor gebeld en heb voor weekend van 2jan geboekt 2015. Ze zegde direct dat het over een speciale cottage ging met sauna bubbelbad douche en veel ruimer. De prijs dat ze er eigenlijk voor bijrekenen is de toeslag van sauna . 40€ voor juist te zijn 42€ extra dan normaal vind ik zeker niet duur. Maar normaal is de friend reserverings lijn toch gratis voor friends of niet. Zie op mail boekings kosten 29€.

Zal van cottage 429 foto, s nemen kan misschien al iets vernieuwd zijn.

Erperheide: 2pers 63 keer of meer. En dag bezoekjes over de 100 keer.
Meerdal : 2pers vip 1 keer
Eemhof: 3keer met groep van 16 pers.
Heijderbos: 2 pers 1keer
daveke
Kleuterbad
Kleuterbad

Re: [Center Parcs Erperheide] Cottage foto's

Berichtdoor Cinderella » Ma 29 Dec 2014, 15:01

daveke schreef:
Bianca schreef:Moet je hier nog extra voor betalen?[/

Dankzij dit forum ben ik te weten gekomen van cottage 429. Heb me dan direct maar lid gemaakt van dit goed forum. Je kan dit dus enkel via telefoon boeken. Even voor gebeld en heb voor weekend van 2jan geboekt 2015. Ze zegde direct dat het over een speciale cottage ging met sauna bubbelbad douche en veel ruimer. De prijs dat ze er eigenlijk voor bijrekenen is de toeslag van sauna . 40€ voor juist te zijn 42€ extra dan normaal vind ik zeker niet duur. Maar normaal is de friend reserverings lijn toch gratis voor friends of niet. Zie op mail boekings kosten 29€.

Zal van cottage 429 foto, s nemen kan misschien al iets vernieuwd zijn.

Erperheide: 2pers 63 keer of meer. En dag bezoekjes over de 100 keer.
Meerdal : 2pers vip 1 keer
Eemhof: 3keer met groep van 16 pers.
Heijderbos: 2 pers 1keer

De telefoonkosten zijn gratis via de friendslijn, de reserveringskosten blijven gewoon ookal ben je friend.

Wij hebben zelf al meermaals in de 429 gezeten, 16 februari terug voor een midweekje. :) Supercottage, je hebt het gevoel in een VIP te zitten met al die extra luxe en het is echt vlakbij de market dome dus je kan gerust jassen en mutsen in de cottage laten, minder geprop in de lockers in de aqua mundo en niet zo'n gesleur.
Gebruikers-avatar
Cinderella
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Debbaut » Do 19 Mrt 2015, 18:33

Dat ziet er knus uit!
Natuur en plezier voor iedereen, daar gaat Center Parcs over.
Gebruikers-avatar
Debbaut
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor verena » Za 21 Mrt 2015, 21:49

Voor ons volgend verblijf hebben we de 321gekozen we vroegen ons af of deze van inrichting hetzelfde is of de 323 deze zijn we goed gewoon :-)
Is er in de 321 ook al een flat TV ? We heben deze nu gekozen omdat we merkte dat de zon veel langer op het terras aanwezig is
Alvast bedankt
verena
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor verena » Zo 22 Mrt 2015, 20:19

O neen ik ga morgen bellen wil de 323 terug bedankt voor de hulp :-)
verena
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor verena » Di 24 Mrt 2015, 00:07

verena schreef:O neen ik ga morgen bellen wil de 323 terug bedankt voor de hulp :-)

323 check
verena
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor verena » Di 05 Mei 2015, 15:14

Heel mooi
verena
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Zo 19 Jul 2015, 09:57

Dat is een mooie comfort bedankt voor het plaatsen.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

VorigeVolgende

Terug naar Foto's Center Parcs Parken & Cottages

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.