Pareyn gaat leidinggeven aan grootste toeristische project in Europa

Praat hier over de #AquaMundo van #CenterParcs die in Frankrijk liggen "Le Lac d'Ailette", "Les Hauts de Bruyères", "Les Bois-Francs", "Les Tois Forêts". "Le Bois aux Daims"

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 10 Mrt 2010, 15:27

- PERSBERICHT -

CENTER PARCS BENOEMT ANNE MARIE PAREYN TOT GENERAL MANAGER LES TROIS FORÊTS

Rotterdam, 12 maart 2010

Center Parcs Europe heeft Anne Marie Pareyn (49)
benoemd tot General Manager van Domaine des Trois Forêts in Frankrijk. In deze
hoedanigheid gaat de Belgische Pareyn leiding geven aan het grootste toeristische
project in Europa in 2010. Les Trois Forêts - dat in mei 2010 de deuren opent - moet
gaan gelden als dé benchmark voor toekomstige bouwactiviteiten van Center Parcs.
Pareyn heeft in de afgelopen jaren een lange staat van dienst opgebouwd om dit
prestigieuze project in goede banen te leiden.
Anne Marie Pareyn heeft verschillende topfuncties binnen Center Parcs vervuld. In 2001 werd
Pareyn benoemd tot General Manager van park Erperheide in België. Vervolgens gaf zij leiding
aan de Center Parcs parken Les Hauts de Bruyères en Les Bois-Francs in Frankrijk. Daarnaast
werkte Pareyn in 2006 als interim Operations Director voor Center Parcs in Frankrijk en was zij
verantwoordelijk voor de kwaliteitsbewaking van de Franse parken. Pareyn gaat nu leiding geven
aan één van de meest prestigieuze toeristische projecten in Europa. Met de opening van het
vierde park van Center Parcs in Frankrijk is de geboorte van een nieuwe generatie
vakantieparken een feit. In het state-of-the art park verrijzen 800 moderne eco-cottages die
harmonieus opgaan in het omringende uitgestrekte bosgebied van Moselle/Lorraine. Het is
bovendien het eerste park waar bij de bouw en exploitatie wordt gekozen voor duurzame
ontwikkeling met certificering volgens de Franse HQE-norm1.

Nieuwste ecologische inzichten

“Het is een grote eer dat ik aan het roer mag staan van dit bijzondere park, waarmee Center
Parcs concreet invulling geeft aan haar ambities op het gebied van duurzaam ondernemen. Dit
park voldoet echter niet alleen aan de hoogste milieustandaarden. Het levert óók een belangrijke
bijdrage aan de werkgelegenheid in de regio in de vorm van ruim 600 banen”, benadrukt Pareyn.
“Met dit nieuwe park is Frankrijk een prachtige bestemming rijker en ik verheug me erop om met
veel energie Les Trois Forêts in Europa op de kaart te zetten.”
“We zijn er trots op dat een topmanager als Anne Marie Pareyn leiding gaat geven aan Domaine
des Trois Forêts. Ik ben ervan overtuigd dat zij een zeer waardevolle bijdrage zal leveren aan de
ontwikkeling en positionering aan dit bijzondere project, dat in Europa een belangrijke standaard
zet voor ecologisch bouwen en duurzaam recreëren”, zegt James Mennekens, Managing Director
van Center Parcs Europe. “Pareyn heeft binnen onze organisatie een indrukwekkende staat van
dienst opgebouwd. Zij is dan ook de aangewezen persoon om leiding te geven aan dit
prestigieuze toeristische project.”

1 Très haure Performance Energétique (Zeer Hoge Energieprestatie)

Over Center Parcs Europe

Center Parcs Europe bestaat uit Center Parcs en Sunparks en is onderdeel van de Pierre &
Vacances Center Parcs Groep. De organisatie telt 21 parken (13 parken van Center Parcs en 8
parken van Sunparks) in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. In 2008 boekten ruim 3,7
miljoen gasten ruim vijftien miljoen overnachtingen. De omzet van Center Parcs Europe over het
boekjaar 2008-2009 bedroeg 611,2 miljoen euro.

- EINDE PERSBERICHT -
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Re:Pareyn gaat leidinggeven aan grootste toeristische project in Europa

Berichtdoor Hexx » Wo 10 Mrt 2010, 18:02

Een leuk persbericht... Ze hebben wel de juiste persoon met veel ervaring gekozen die het park moet gaan leiden! Iemand met oog voor kwaliteit en milieu, ik denk dat CP een goeie zet heeft gedaan, mede door haar werkervaring...

Gefeliciteerd Anne-Marie Pareyn! Enkel vraag ik me af of ze Nederlands kan of Frans spreekt...
Gebruikers-avatar
Hexx
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Berichtdoor Rene » Do 11 Mrt 2010, 20:56

Ik hoop beide aangezien je dan als je met problemen zit ook bij iemand terecht kan die Nederlands kan zoals ook het geval is bij LHB.

Ik wens Anne-Marie alle geluk toe !
Wil je me niet storen? Ik ben al gestoord genoeg ;D
Rene
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Do 11 Mrt 2010, 20:58

Ik wens er ook alle geluk toe en de Duitse taal moet ze zeer zeker kunnen, want die is verplicht gesteld.
Maar een goede manager die kent ook Nederlands net als op Le Lac.
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Rene » Do 11 Mrt 2010, 21:39

Le Lac en ook LHB kunnen ze Nederlands, dat heb ik zelf ondervonden....

Daarnaast is Duits inderdaad ook wel een vereiste simpel weg omdat het op het 3 landen punt ligt...
Rene
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Do 11 Mrt 2010, 21:50

Als ze allemaal Duits kunnen, dan red ik me eind juni wel. en voor echte problemen zoek ik wel een Nederlands talige medewerker.
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor T.essa... » Do 11 Mrt 2010, 22:04

Inderdaad, er zal vast wel een Nederlandse werknemer zijn daar, dat is in alle andere Franse Parken ook zo, maar daar is wel Anne-Marie dadelijk verantwoordelijk voor en ik vind het dus ook niet gek dat Hexx zich dat afvraagt...
Gebruikers-avatar
T.essa...
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Hexx » Do 11 Mrt 2010, 23:37

[quote="T.essa..."]
Inderdaad, er zal vast wel een Nederlandse werknemer zijn daar, dat is in alle andere Franse Parken ook zo, maar daar is wel Anne-Marie dadelijk verantwoordelijk voor en ik vind het dus ook niet gek dat Hexx zich dat afvraagt...
[/quote]
Inderdaad het park ligt wel dicht in de buurt van het "drielandenpunt" en ik vind dat je dan minstens Duits en Frans en af en toe een Nederlandse mederwerkers moet hebben :) ;D.
Gebruikers-avatar
Hexx

Berichtdoor Rene » Vr 12 Mrt 2010, 16:20

Ja dat vind ook Hexx ook is het dan wat makkelijker voor de mensen die uit Zwisterland en Oostenrijk komen...
Rene
Glijbaan
Glijbaan

Terug naar [Center Parcs] #AquaMundo's Frankrijk

© 2009-2021 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.

google-site-verification=aBfHFftLUl69Q93icIxAqnoZHQ3k4jAWE5G3oQv8NyA