Op zoek naar specifiek park

Heb je nou een topic, bv. beste #AquaMundo van #CenterParcs, of beste wildwaterbaan, dan kun je deze hier kwijt! Alleen als ze niet in de andere fora passen!

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor remco1977 » Vr 09 Jan 2015, 11:51

Goedemorgen,

Ik heb een vraag en hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Ik ben bezig een lang weekend center parcs te boeken en ben op zoek naar 1 park waar ik, toen ik zelf kind was, ben geweest (ben nu 37). Dus dat dateert van ongeveer 25 jaar terug. Ik weet niet meer welk park dat was. Het gaat mij vooral om de wildwaterbaan die ze daar hebben/hadden die was vrij specifiek dus hopelijk kunnen jullie door mijn beschrijving noemen welk park dat is, komt ie:

De wildwaterbaan was er 1 die in het midden splitste, je kon dus halverwege 2 kanten op. Als je de ene kant koos kwam je vrijwel direct in een soort grot terecht wat direct een heel brede soort glijbaan werd, een meter of 6 breed zeker in mijn herinnering. op die baan naar beneden zaten verschillende hobbels (gemaakt als rots) waar je dan overheen gleed.

Ik heb het al proberen uit te zoeken via de klantenservice maar die hadden geen idee wat ik bedoelde. Het is in ieder geval niet Heijderbos en niet de Eemhof en het moet een park zijn in Nederland.....

Dus met een wildwaterbaan die zich halverwege splitst en waarvan 1 kant direct een grot/brede glijbaan wordt......

Wie helpt me?
remco1977
Kleuterbad
Kleuterbad

Re: Op zoek naar specifiek park

Berichtdoor Beppie » Vr 09 Jan 2015, 13:20

Mijn gevoel zegt de Huttenheugte.
Beppie
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor sjorstukker2 » Vr 09 Jan 2015, 14:38

Er zijn 2 wildwaterbanen met een grot in Nederland, en dat zijn die van de Huttenheugte en de Kempervennen. Deze wildwaterbanen zijn elkaars spiegelbeeld en hebben geen van beide een splitsing... Wel hebben ze allebei een grote brede baan met hobbels aan het eind. Het Meerdal heeft wel een splitsing in de vorm van een glijbaan die je halverwege kan nemen, maar hier is weer geen grot.
Werkzaam op Park Zandvoort
sjorstukker2
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Bram » Vr 09 Jan 2015, 14:52

Je bedoeld de oude Eemhof. Helaas is die afgebrand en staat er dus een geheel nieuw bad. Zwemmen in dat oude bad gaat dus niet meer lukken. Je kunt natuurlijk nog wel gewoon de nieuwe Eemhof bezoeken/boeken. Alleen het parkcentrum en zwembad zijn herbouwd. Het park is hetzelfde gebleven. ;)
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor Lars » Vr 09 Jan 2015, 17:51

Ik denk inderdaad ook dat je de oude De Eemhof bedoeld.. Ik heb even op het net wat gezocht naar foto's, misschien kun je kijken of dat echt degene is die je bedoeld. Zoja dan is het erg jammer..

http://www.mijnalbum.nl/Album=SKE7SQLW
Met vriendelijke groet,

Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
Gebruikers-avatar
Lars
Moderator
Moderator

Berichtdoor Cp Rogier » Vr 09 Jan 2015, 18:07

De splitsing is er helaas niet op De Huttenheugte of Kempervennen, maar de grot en daarna de brede afloop met de dolfijn ruggen (de bulten) die zijn er wel. Allebei doen ze het goed en gaan ze lekker snel.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beppie » Vr 09 Jan 2015, 19:29

Geweldig de foto's van het oude zwembad,was het mooiste zwembad van CP. Heimwee naar die tijd.
Beppie
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Lars » Vr 09 Jan 2015, 20:11

En nog die mooie witte vogeltjes op de ramen i.p.v. die groene vlinders die ze nu hebben.
Met vriendelijke groet,

Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
Gebruikers-avatar
Lars
Moderator
Moderator

Berichtdoor remco1977 » Ma 12 Jan 2015, 14:05

Bedankt voor jullie enthousiaste reacties allemaal!

De Eemhof oude stijl wordt inderdaad lastig als dat hem was.....;-)
Dan gaan we maar voor de Kempervennen of Huttenheugte, bedankt nogmaals!
remco1977
Kleuterbad
Kleuterbad

Terug naar [Center Parcs] #AquaMundo's Algemeen

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.