Center Parcs De Huttenheugte Cottage foto's

Plaats hier in het topic alle foto's van de parken of cottages van Center Parcs

Re: Center Parcs De Huttenheugte Cottage foto's

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor miek » Do 11 Dec 2014, 23:42

wat een slap antwoord
voor de rest van de dag ben je er niet,
jij staart je blind, over iets wat er vroeger is geweest
de luxere uitvoeringen, zijn middels gerenoveerd
de comforts hoe cp ze tracht te noemen kan echt niet meer in deze tijd
west berlijn, aan de ene kant, en de meeste onderkomens van cp oost berlijn!
de bulk van het park zijn juist deze onderkomens, met overigens een zeer dure prijs
miek
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Cp Rogier » Vr 12 Dec 2014, 00:05

Denk dat je dat niet helemaal goed ziet. Elk park heeft zo zijn eigen charmes. En nee staar me niet blind op vroeger. Elk park heeft ook luxe huisjes wil je een luxe huisjes dan gewoon die boeken. Maar ik en vele andere nemen ook genoeg met een comfort en je weet wat je boekt want overal staan voldoende foto's.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Lars » Vr 12 Dec 2014, 00:08

Miek, er zijn niet voor niets premium en VIP huisjes. Daarnaast is het helemaal niet duur wat je ervoor betaalt!
Als je kijkt, een midweekje Eemhof kost 259,- met z'n vieren in een comfort cottage. Daarvoor mag je dus vrijdag, zaterdag, zondag en maandag de gehele dag zwemmen (= los al 296,-) en krijg er drie overnachtingen bij. Uiteraard is dat huisje niet het meest luxe huisje, maar het voldoet, bevat de basis benodigdheden voor een verblijf, en als er desondanks iets niet helemaal schoon is kun je de housekeeping bellen en lossen zij alle problemen binnen enkele uren op. Geef je enkele tientjes meer uit dan verblijf je in een VIP-huisje en heb je 's morgens vroeg verse broodjes, een sauna, bubbelbad/jacuzzi, luxe inrichting en meer service.

Daarbij kost het onderhouden van een Center Parcs park ook erg veel geld, alleen al alle medewerkers die er werken, alle bomen en struiken die bijgehouden moeten worden, alle facilliteiten en activiteiten, het zwembad en noem maar op. Dat is allemaal van véél hogere kwaliteit dan bijvoorbeeld Landal en Roompot, of nog erger Oostappen. Kijk maar eens naar Oostappen De Hengelhoef. Die hebben qua attracties een prima bad, maar het bad is super slecht onderhouden, op het park is amper een boom te vinden en de huisjes zijn even oud, zoniet ouder als Center Parcs. Verder is het aanbod aan activiteiten er stukken minder en zijn de openingstijden zoals die bij CP: zwembad tot 22u, supermarkt tot 20u, 365 dagen per jaar daar echt niet te vinden.

Kortom, voordat je moord en brand schreeuwt bij een prijs van een huisje wat misschien niet het meeste luxe is, kijk ook eens naar wat je ervoor krijgt in de omgeving en wat het allemaal kost om zo'n park te onderhouden. Je kunt geen appels met peren vergelijken, zoals je Walibi niet met De Efteling kunt vergelijken, Lidl niet met Albert Heijn en dus ook Landal/Roompot/Oostappen niet met Center Parcs kunt vergelijken.
Met vriendelijke groet,

Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
Gebruikers-avatar
Lars
Moderator
Moderator

Berichtdoor Tom... » Za 13 Dec 2014, 10:17

Cp Rogier schreef: ze bieden een slaapplek en das het voornaamste de rest van de dag ben je er niet.

Daar ben ik het toch ook niet mee eens. Als je een stad gaat bezoeken (citytrip), dan ben je de hele dag weg ja en heb je aan een slaapplek meer dan genoeg. In CP zijn wij echter best veel tijd in de cottage en bij het imago van CP horen cottages die in kwaliteit boven de rest staan.

De verbouwingen van de oude cottages op de Franse parken, tonen dat de Bakema cottages nog lang mee kunnen, maar dan moet er wel flink in geïnvesteerd worden. Net als de rest van veel NL parken trouwens, want ook ik heb echt het gevoel dat de meeste parken stil blijven staan, terwijl andere parken wel genoeg aandacht krijgen...
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Za 13 Dec 2014, 13:46

Laatste klopt wel, maar wat ik bedoel is je weet wat je boekt je kan ook een volledig opgeknapte premium pakken in de 2 pers uitvoering. En daarbij de comfort is een stuk goedkoper. Gezelligheid kan goed zelf gemaakt worden toch.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor markieanta » Ma 22 Dec 2014, 08:58

Je kunt geen appels met peren vergelijken, zoals je Walibi niet met De Efteling kunt vergelijken, Lidl niet met Albert Heijn en dus ook Landal/Roompot/Oostappen niet met Center Parcs kunt vergelijken.

Nu wil ik even op dit zinnetje inhaken, je zegt hier namelijk dat je Centerparcs niet met Landal zou kunnen vergelijken. Is dat wel zo? De huisjes van Landal zijn tegenwoordig naar mijn idee luxer dan die van Centerparcs en zo dood als het centrum van Landal was het centrum van Les Trois Forets laatst ook. De winkels overdag dicht. Het zwembad in de avond dicht. Ik had het idee dat ik in het laagseizoen op een Landal park zat. Het enige mooie in Les Trois Forets is de natuur, maar de faciliteiten zijn net zo slecht als een Landal park.

Dat even als reactie op het appels en peren verhaal.

Nu over de twee persoons cottage, dit is de eerste cottage waar ik met mijn toenmalige vriendin heen ben gegaan in Centerparcs. Er lag toen nog vloerbedekking en ik zag dat er ondertussen al laminaat in ligt, dus dat is al een hele verbetering. Wat een grote schande vind in de comforthuisjes van Centerparcs is het aanwezig zijn van een stuk antiek als televisie. Dat kan echt niet meer in deze tijd en dat houd mij persoonlijk vaak tegen om een comfort huisje te boeken. Alleen de benaming comfort klopt niet, want bij comfort denk ik al wel een beetje richting luxe. Dit kunnen ze beter de normal huisjes noemen ofzo, want het comfort is ver te zoeken.
markieanta
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Pim1984 » Di 23 Dec 2014, 10:46

Ik ben het eens met de kritiek op de cottages van CP, met name op de Comforts.

Ik denk dat we hier op het forum best kritisch mogen zijn op wat CP doet en niet altijd alles mooi en goed hoeven te vinden. Als mensen in de jaren '90 CP niet links lieten liggen, was het milleniumconcept er destijds tenslotte ook niet gekomen.

Ik krijg (met alle respect voor alle meningen op het forum) eerlijke gezegd altijd een beetje jeuk van opmerkingen als 'je weet wat je boekt', 'het voldoet' en 'iedereen weet dat de comforts verouderd zijn ,dus je mag niet klagen'. We moeten ons wel bedenken dat wij een groepje liefhebbers zijn maar dat 90% van alle gasten bij CP uitgaat van het imago van het bedrijf, de TV commercials en de mooie foto's op de website. En terecht verwachten mensen dan meer te krijgen dan de oude meuk die CP nog durft te verhuren. Je mag als consument nu eenmaal uitgaan van een bepaalde kwaliteitsstandaard bij bepaalde merken. Ik neem zelf geen genoegen met een huisje waar ik liever niet veel wil verblijven omdat ik toch vooral in het zwembad zit... terwijl ik voor hetzelfde geld een 10x betere accommodatie kan boeken bij een andere keten.

Ik ben laatst voor het eerst sinds jaren bij Landal geweest en ik was echt onder de indruk. De gebouwen en huisjes komen allemaal uit dezelfde periode als de CP Original parken maar alles bij Landal maakte een beter onderhouden en frissere indruk. Nieuw geasfalteerde wegen, alles strak in de verf, een klein maar perfect onderhouden zwembad en restaurant 'Woods' serveerde gewoon goed eten waar CP nog een puntje aan kan zuigen. Over de huisjes bestaat al helemaal geen twijfel: die zagen er beter uit dan de vernieuwde VIP's op CP. Nieuwe inrichting, veel ruimte, nieuwe bedden, mooie nieuwe keuken met vaatwasser en een goed inventaris (Tefal pannen etc.). Wat dat betreft moet CP niet meer de arrogantie hebben om zichzelf boven andere ketens als Landal te plaatsen. Ze kunnen niet eeuwig blijven teren op de zwembaden en market domes die inmiddels ook al 15 jaar niet meer zijn aangepakt en wat sleets beginnen te raken.

Ik heb niet de bedoeling om CP helemaal af te kraken, ik ben juist en liefhebber en gun de parken investeringen om weer te kunnen concurreren met andere accommodaties. Zeker wat CP nu met SP Ardenne en binnenkort PZ doet is gewoon erg goed. Maar ik word in ieder geval niet blij van een uitgeleefd huisje met nieuwe gordijnen en schilderijen... zeker de Comforts (maar zelfs sommige vernieuwde Premium's en VIP's) zijn in de huidige staat gewoon oude meuk die niet CP-waardig is.
Pim1984
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Do 26 Feb 2015, 11:34

erg mooie cottage is dat.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Haus01Claudia » Vr 27 Feb 2015, 15:40

Liebe Mariette,

vielen Dank für die ausführlichen Bilder :D
Entscheiden kann ich mich leider immer noch nicht :o
Haus01Claudia
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Sanne2014 » Di 03 Mrt 2015, 20:55

Hallo

Wij hebben een premium cottage gevoekt voor juni voor een week. Het betreft cottagenummer 412

Zijn er mensen die daar geweest zijn?
Hoe ziet de cottage eruit (fotos?) En is het ver lopen naar de dome?
Sanne2014
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Sanne2014 » Ma 09 Mrt 2015, 11:30

Dank je wel

10 min valt me erg mee. We zaten de vorige keer in de 6 persoons Premium serie. Dat was minimaal 20 minuten lopelopen dus namen we vaak de auto.

Qua indeling is hij niet anders vlga mij dan de 6 p premium. 6 p heeft een stapelbed waar de 5 p een 1 persoonsbed heeft meende ik.

En ernaast zit een rij VIP huisjes zag ik.

We hebben er al zin in!
Sanne2014
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor karper0012 » Ma 09 Mrt 2015, 19:20

hallo

ik had eind juli begin augustus een midweek naar het park willen gaan met het gezin en af en toe te vissen op karper!
ik heb alle materiaal dat ik nodig heb zelfs een voerboot en dieptemeter

nu zoek ik een huis 4 pers vip MET tuin die aan het water grenst zodat ik vanuit de tuin kan vissen!

welk 4pers vip cottage heeft dit?

mvg
karper0012
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Cp Rogier » Ma 09 Mrt 2015, 19:42

Nummer 336

Bekijk hem hier in detail

het is de beste cottage om te vissen

http://www.aquamundoforum.nl/forum/post ... tml#p40104
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor karper0012 » Ma 09 Mrt 2015, 20:18

hallo!

ziet er allesinds mooi uit! en gekeken en is nog vrij!
zie wel dat de foto s al enkele jaren oud zijn! zijn er mensen die er recent nog geweest zijn?
waarom is dit volgens jouw de beste cottage om te vissen?
andere voorstellen mogen ook nog steeds!

mvg
karper0012
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Cp Rogier » Ma 09 Mrt 2015, 20:50

Ik ben er werkzaam en deze cottage is nagenoeg nog het zelfde als op de foto, maar het wordt op het park de vis cottage genoemd, mede omdat er ook niemand achter langs kan lopen. En vanaf het terras ben je zo aan het water. 337 is ook geschikt.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor karper0012 » Ma 09 Mrt 2015, 20:55

Hallo

Ja dat wil ik wel dat ik gewoon even
Enkele uurtjes kan vissen en bij slecht weer vanuit het huisje de stokken in het oog houden samen met me zoontje
Deze lijkt me idd zeer geschikt. Daar de afstand tot het water niet ver is.
Heb je enig idee hoever de market dome etc gelegen is vanaf deze cottage?
Is de 337 ook een VIP 4pers?

Mvg
karper0012
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor karper0012 » Ma 09 Mrt 2015, 21:45

Hallo

Bedankt!
Maar zie ik dit nu goed dat er een weggetje tussen de tuin en
Het water is?

Mvg
karper0012
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor karper0012 » Ma 09 Mrt 2015, 22:04

Hallo.
Ja had het al door hoor handig dat de nummers achteraan op de cottage staan trouwens.
Nu dat pad vormt wel een probleem ik zoek een cottage waarbij de Tuin privé is.
Dus zonder pad ofzo..

Bedankt

Mvg
karper0012
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Cp Rogier » Ma 16 Mrt 2015, 22:05

Op De Huttenheugte heb je 2 cottages die afwijken van de rest. Zo is er de 6 pers VIP nummer 793 die je al terug kan vinden op ons forum, maar er is nog een heel bijzondere en erg ruime cottage namelijk een 6 pers premium nummer 653

Zie hier de volledige cottage op foto.

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (1).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (1).jpg (554.71 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (2).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (2).jpg (445.52 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (3).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (3).jpg (327.35 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (4).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (4).jpg (443.55 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (5).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (5).jpg (406.73 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (6).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (6).jpg (187.14 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (7).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (7).jpg (181.14 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (8).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (8).jpg (190.86 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (9).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (9).jpg (146.19 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (12).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (12).jpg (148.58 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (11).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (11).jpg (184.48 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (13).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (13).jpg (208.53 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (14).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (14).jpg (177.76 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (15).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (15).jpg (184.33 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (16).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (16).jpg (145.24 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (17).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (17).jpg (260.66 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (18).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (18).jpg (275.52 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (19).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (19).jpg (160.66 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (20).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (20).jpg (219.74 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (21).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (21).jpg (300.98 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (22).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (22).jpg (200.15 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (23).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (23).jpg (229.91 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (24).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (24).jpg (160.06 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (25).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (25).jpg (186.56 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (26).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (26).jpg (148.51 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (27).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (27).jpg (129.98 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (28).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (28).jpg (218.93 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (29).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (29).jpg (152.71 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (30).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (30).jpg (172.36 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (31).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (31).jpg (162.87 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (32).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (32).jpg (148.94 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (33).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (33).jpg (139.22 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (34).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (34).jpg (145.55 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (36).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (36).jpg (143.83 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (37).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (37).jpg (184.42 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (38).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (38).jpg (292.26 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (39).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (39).jpg (457.2 KiB) 4981 keer bekeken

Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (40).jpg
Center Parcs De Huttenheugte Cottage 6persoons Premium nummer 653 (40).jpg (512.36 KiB) 4981 keer bekeken

Zo dat waren ze.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Cp Rogier » Di 17 Mrt 2015, 13:08

Idd ze vallen gewoon onder de huidige types maar wel leuk om de nummers te weten. De piet Derksen woningen zijn er nu 2 maar vroeger was dat er 1 gewoon 1 hele grote met uitzicht over het meer.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

VorigeVolgende

Terug naar Foto's Center Parcs Parken & Cottages

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.