[Sunparks Oostduinkerke aan Zee] Nieuws & Vragen

Ondanks dat Sunparks geminimaliseerd is door een aantal parken onder de Center Parcs-vlag te plaatsen, kun je hier nog steeds je ervaringen, foto's, plaatsen van de overige parken die onder de Sunparks vlag blijven wapperen. En nu ook weer "Sunparks De Haan aan Zee"

Re: [Ervaringen, vragen en ideën] Sunparks Oostduinkerke aan zee.

Sponsor

Sponsor

Re: [Ervaringen, vragen en ideën] Sunparks Oostduinkerke aan zee.

Berichtdoor apirama » Wo 20 Mrt 2013, 00:30

[quote="Anita"]
Kan me voorstellen dat dit een flinke tegenvaller is, en bij CP is het water ook weleens aan de koude kant of de omgevingstemperatuur maar zo erg als je dit hier hebt meegemaakt hoor je toch eigenlijk nooit bij CP. Dus ja in die zin kan ik me wel begrijpen dat je de vergelijk maakt tussen deze parken.
[/quote]
Toch wel, je hoort het van mij  ;D Die keer in het Meerdal was het zo koud dat we het zwembad na 45 min. gewoon verlaten hebben. En er is op dit forum zelfs een topic geweest over de temperaturen in de Aqua Mundo's. Niet omdat die bij CP overal zo in orde waren dacht ik zo  ;)
Neemt niet weg dat het natuurlijk niet zou mogen. Evenmin als de smerige stoelen...
apirama
Golfslagbad
Golfslagbad

Re: [Sunparks Oostduinkerke aan Zee] Nieuws & Vragen

Berichtdoor Bverwaal » Za 20 Jul 2013, 22:54

Ziet er goed uit, nu de cottage's van binnen nog de MD en AM en dan is het een prachtig park ;D
Gebruikers-avatar
Bverwaal
Vaste Aqua Mundo bezoeker
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Berichtdoor Cp Rogier » Di 07 Okt 2014, 09:27

Ziet er mooi uit
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Cp Rogier » Vr 15 Mei 2015, 11:20

Een sauna of een Spa, is tegenwoordig helemaal hot, dat weten ze bij Piere & Vacance Center Parcs Groupe heel goed daarom komt er bij het nieuwe park Bois aux Daims een een volledige Spa, maar zover hoef je niet af te reizen, want het complex Villa Aqua naast de Aqua Fun van Sunparks Oostduinkerke is weer in bezit van de groep en wordt binnenkort weer volledig beheert door het eigen personeel.

Een voorproefje kan je hier bekijken.

Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 08 Jul 2015, 22:02

wil je even kijken hoe het achter de schermen gaat. Kijk hier
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Vorige

Terug naar Sunparks Algemeen

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.