Gezocht: Lars (Kempervennen)

Praat hier over de #AquaMundo van #CenterParcs die in Nederland liggen bv "De Huttenheugte", "Het Heijderbos", "De Eemhof", etc...

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Benjamin » Ma 04 Aug 2014, 20:03

Hey, ik was vorige week op vakantie in Center Parcs "De Kempervennen" (Nederland), en een badmeester daar heette "Lars", nu ben ik op zoek naar zijn volledige naam... Kan iemand mij hierbij helpen?
Benjamin
Kleuterbad
Kleuterbad

Re: Gezocht: Lars (Kempervennen)

Berichtdoor Cp Rogier » Ma 04 Aug 2014, 21:13

Ik ken zo geen Lars van de Kempervennen, maar heel goed mogelijk dat iemand van de Kempervennen dit leest en wilt antwoorden.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Lars » Di 05 Aug 2014, 00:32

Ik neem aan dat je niet in de war bent met het park, want ik ben ook badmeester en heet Lars, maar ik werk op De Eemhof :).

Mocht de "Kempervennen Lars" het op prijs stellen om met je in contact te komen, dan zou ik even een e-mail sturen naar: fm.aqua.mundo.kv@groupepvcp.com. Dat is het e-mail adres van de floormanagers van de Aqua Mundo op De Kempervennen, misschien kan dat je helpen.

Succes!
Met vriendelijke groet,

Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
Gebruikers-avatar
Lars
Moderator
Moderator

Berichtdoor San » Zo 07 Jun 2015, 19:53

Hoi,

Ik ken wel een lars van Centerparcs kempervennen. Kan je hem misschien beschrijven en waarom ben je precies naar hem op zoek?
San
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Sharaken » Vr 14 Aug 2015, 06:38

Knowledge is very useful.
Sharaken
Kleuterbad
Kleuterbad

Terug naar [Center Parcs] #AquaMundo's Nederland

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.