NIEUW: Strand Resort Ouddorp Duin

Een aantal oude Center Parcs-parken zijn nu onder het beheer van Landal GreenParks, praat hier over alle zwembaden die Landal heeft gebouwd en heeft overgenomen van Center Parcs.

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Hmn » Za 13 Jun 2015, 14:44

Port Zelande krijgt er een concurrent bij...!

Nieuw: Strand Resort Ouddorp Duin

Landal GreenParks gaat uitbreiden, in de zomer van 2016 worden de eerste gasten verwacht op het nieuwe park! Dit park wordt gebouwd op een prachtige locatie in de duinen, ca. 50 meter van het Noordzeestrand, en zal 234 woningen tellen.

Aan het strand
Landal Strand Resort Ouddorp Duin komt te liggen aan het brede strand ‘t Flaauwe Werk, dichtbij het Grevelingenmeer. Dé plek dus voor de liefhebber van watersportactiviteiten. Het park ligt nabij één van Nederlands beste familiebadplaatsen.

Leuke activiteiten en uitstapjes
Vanuit het park zijn er vele fiets- en wandelmogelijkheden naar natuur(duin)gebieden zoals Middelduinen, Grevelingen en Nationaal Park Oosterschelde. Het park vormt een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan leuke steden als Brielle, Hellevoetsluis en Zierikzee.

Landal Strand Resort Ouddorp Duin
Landal Strand Resort Ouddorp Duin krijgt een grote verscheidenheid aan woningtypen voor 4, 6, 8, 10, 12 en 24 personen. De woningen liggen in een duinlandschap en passen qua architectuur uitstekend in de omgeving.Het centrumgebouw biedt o.a. een receptie, restaurant, (indoor) speelvoorzieningen en een overdekt zwembad.

Door de unieke ligging in de duinen en vlakbij het Noordzeestrand is het park een geweldige zon-, zee- en strandbestemming.

Bron: http://www.landal.nl/nl-nl/nieuws/nieuw ... duin-13341
Hmn
Golfslagbad
Golfslagbad

Re: NIEUW: Strand Resort Ouddorp Duin

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 17 Jun 2015, 15:01

Nog een concurrent, Roompot komt er ook met 7 parken.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Debbaut » Do 18 Jun 2015, 13:44

Zeven parken zo dicht op elkaar?
Ik weet trouwens niet in hoeverre Roompot echt Center Parcs concurrent is. CP blijft een uniek concept en als ze nu eens op de prijzen gingen schipperen,... ;)
Natuur en plezier voor iedereen, daar gaat Center Parcs over.
Gebruikers-avatar
Debbaut
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Hmn » Vr 31 Jul 2015, 15:25

Op zich is dit wel een concurrent. Landal biedt over het algemeen luxere vakantiewoningen, maar minder faciliteiten. Als de prijs ook stukken lager zal gaan liggen dan bij Center Parcs, kan ik me voorstellen, dat mensen op een gegeven moment kiezen voor Landal... Ben benieuwd hoe het park er verder uitkomt.

Het verbaast me overigens wel dat er toestemming gegeven wordt vanuit de gemeente. Lijkt me toch dat het op een gegeven moment een keer vol is... Overigens vind ik dat in het algemeen verbazingwekkend: een aantal jaar terug werd nog gesteld dat Nederland "vol" is wat betreft vakantieparken, maar Landal timmert er aardig op los...
Hmn
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Debbaut » Di 04 Aug 2015, 13:58

Hmn schreef:Op zich is dit wel een concurrent. Landal biedt over het algemeen luxere vakantiewoningen, maar minder faciliteiten. Als de prijs ook stukken lager zal gaan liggen dan bij Center Parcs, kan ik me voorstellen, dat mensen op een gegeven moment kiezen voor Landal... Ben benieuwd hoe het park er verder uitkomt.

Het verbaast me overigens wel dat er toestemming gegeven wordt vanuit de gemeente. Lijkt me toch dat het op een gegeven moment een keer vol is... Overigens vind ik dat in het algemeen verbazingwekkend: een aantal jaar terug werd nog gesteld dat Nederland "vol" is wat betreft vakantieparken, maar Landal timmert er aardig op los...

Daar komt verandering in aangezien alle cottages op PZ volledig worden verbouwd. Dus dan is enkel de prijs nog een hekelpunt, maar daar krijg je dan ook weer meer voor.

Dat vind ik dus ook raar.
Natuur en plezier voor iedereen, daar gaat Center Parcs over.
Gebruikers-avatar
Debbaut
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor jjvdwiel » Wo 05 Aug 2015, 08:58

Landal zelf beheert over het algemeen alleen de parken. Huisje zijn niet van Landal zelf maar van particulieren. Het is overigens niet vreemd dat Landal maar doordendert, huisjes zijn gewoon stuk moderner dan de gemiddelde parken in Nederland. Volgens mij worden ze iedere 10 jaar wel gemoderniseerd wat interieur betreft.

Jacob
jjvdwiel
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 05 Aug 2015, 10:04

Dat is dan op PZ ook zo elke 10 12 jaar alles eruit en alles nieuw erin maar dat moet ook wel. Het is dan op zeg maar.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Hmn » Ma 14 Sep 2015, 21:27

Ik heb het idee, dat op PZ de zaken wel wat ouder zijn dan 10 jaar. Die vreselijke banken stonden er in 2005 en nu nog steeds. Volgens mij stonden ze er zelfs al vóór 2005. De meeste matrassen waren in 2013 in ieder geval nog "Gran Dorado"...
Hmn
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Cp Rogier » Di 15 Sep 2015, 14:28

We hebben het dan over het nieuwe Port Zelande, als alles al verbouwd is gebeurt dat elke 10-12 jaar weer.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Terug naar Landal GreenParks

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.