Wat wil je graag op de foto zien.
Re: Wat wil je graag op de foto zien.
Gaat er iemand binnenkort naar LTF?
Ik zou graag een foto willen zien bij het cycle center:
- prijs van gewone fiets
- prijs van e-bike
- prijs van zo'n gele kidcar
Wij gaan over 7 weken, maar wil graag een budget maken wat alles gaat kosten op het park omdat we met 8 personen zijn.
Alvast bedankt!
Ik zou graag een foto willen zien bij het cycle center:
- prijs van gewone fiets
- prijs van e-bike
- prijs van zo'n gele kidcar
Wij gaan over 7 weken, maar wil graag een budget maken wat alles gaat kosten op het park omdat we met 8 personen zijn.
Alvast bedankt!
-
Patricia1984 - Glijbaan
ik ga het aan me zus vragen die is er komende vrijdag als het meezit.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
- Cp Rogier
- Beheerder
- Bijlagen
- [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
- IMG-20150805-WA0001.jpg (118.05 KiB) 12493 keer bekeken
- Cp Rogier
- Beheerder
Bedankt Cp Rogier!
Ben blij dat je de prijzen even los getypt hebt, want op het plaatje kon ik het niet lezen haha.
Gaat wel een duur verhaal worden dan
misschien toch maar een golfcar voor 6p. nemen.
Ben blij dat je de prijzen even los getypt hebt, want op het plaatje kon ik het niet lezen haha.
Gaat wel een duur verhaal worden dan

-
Patricia1984 - Glijbaan
ja pak gewoon maar de golfkar das beter
- Cp Rogier
- Beheerder
Ik zie bijna geen enkele foto.
Bij lidmaatschap krijg je een data basic vol foto's te zien staat er omschreven.Nu ben ik lid en zie de foto's nog niet. een dier zie ik alleeen maar, is er een knopje of zowat om die foto's te kunnen zien? Kan me niet indenken dat al die foto's niet te zien zijn.De foto's zijn zowat overal weg hier. super irritant. ik ben een beetje aan het rond kijken hier maar geen enkele foto lijkt nog te zien. Veel van de cottage foto's zijn weg ook die van de sauna van portzelande en nog veel meer zie ik niet. Wat is er mis of wat doe ik fout?
Mvg, Feline
Bij lidmaatschap krijg je een data basic vol foto's te zien staat er omschreven.Nu ben ik lid en zie de foto's nog niet. een dier zie ik alleeen maar, is er een knopje of zowat om die foto's te kunnen zien? Kan me niet indenken dat al die foto's niet te zien zijn.De foto's zijn zowat overal weg hier. super irritant. ik ben een beetje aan het rond kijken hier maar geen enkele foto lijkt nog te zien. Veel van de cottage foto's zijn weg ook die van de sauna van portzelande en nog veel meer zie ik niet. Wat is er mis of wat doe ik fout?
Mvg, Feline
- Feline
- Kleuterbad
Feline,
Er is e.e.a. gebeurt met Mariëtte waardoor haar foto's helaas niet meer zichtbaar zijn. Wij kunnen er momenteel heel weinig aan doen, behalve alle foto's opspeuren en terug plaatsen maar dat is echt héél veel werk. En sinds iedereen dit forum er bij doet als vrijwilligerswerk, naast vaak een drukke baan, kun je je misschien voorstellen dat het wat lang kan duren.
Als je een verzoek hebt m.b.t. een foto dan hoor ik dat graag, zodat we even kunnen kijken of we die voor je kunnen opzoeken/plaatsen.
Er is e.e.a. gebeurt met Mariëtte waardoor haar foto's helaas niet meer zichtbaar zijn. Wij kunnen er momenteel heel weinig aan doen, behalve alle foto's opspeuren en terug plaatsen maar dat is echt héél veel werk. En sinds iedereen dit forum er bij doet als vrijwilligerswerk, naast vaak een drukke baan, kun je je misschien voorstellen dat het wat lang kan duren.
Als je een verzoek hebt m.b.t. een foto dan hoor ik dat graag, zodat we even kunnen kijken of we die voor je kunnen opzoeken/plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
-
Lars - Moderator
Ik had even tijd en heb dit topic volledig opgeruimd, ik vraag jullie begrip want het zijn voor iedereen drukke periodes.
Ik vraag ook om als je foto's hebt deze zeker met ons te delen zodat we weer een groot archief kunnen opbouwen, samen komen we er!
Ik vraag ook om als je foto's hebt deze zeker met ons te delen zodat we weer een groot archief kunnen opbouwen, samen komen we er!

Natuur en plezier voor iedereen, daar gaat Center Parcs over.
-
Debbaut - Wildwaterbaan
Zoals de 2 jongens hier boven al noemde, wordt er hard aan gewerkt. Het waren veel foto's, maar ook hele oude foto's veel cottages zijn veranderd en noem maar op. Bijna alle AM's met de sauna hebben we wel op beeld ontbreekt er 1 laat het weten en we zorgen dat die er weer op komen immers zijn de AM's ons doel.
- Cp Rogier
- Beheerder
hallo allemaal heeft er misschien iemand foto's van de achtertuin van cottage 366 op de kempervennen dat ik een indruk kan krijgen hoever het is tot aan het meer?? groetjes jeroen
- jeroen88
- Kleuterbad
Heeft iemand fotos van de 362 , 47 , 513 en 514 van de Huttenheugte?
- Sanne2014
- Koraalbad
- Cp Rogier
- Beheerder
Heeft er iemand foto's van cottage 621 op Hochsauerland of van de omgeving ervan? (Privacy achteraan?)
Wij gaan er binnenkort heen en zouden nu eens in zone 6 willen zitten
Wij gaan er binnenkort heen en zouden nu eens in zone 6 willen zitten

'09 Vossemeren - '10 Heijderbos - '11 Lac d'Ailette - '11 Kempervennen - '12 Les Trois Forets - '12 Hochsauerland - '13 Bostalsee - '15 Bostalsee - '15 Kempervennen - '16 Bispinger Heide - '17 Hochsauerland
- Krisalnin
- Kleuterbad
Heeft er misschien iemand foto,s van het huisje 132 8pers premium op de Kempervennen?
-
peer - Vaste Aqua Mundo bezoeker
Ik heb ze zo 123 alleen van de edens.
- Cp Rogier
- Beheerder
Heeft iemand toevallig foto's van het huisje 988 (4 pers. vip) op Het Heijderbos wij gaan er binnenkort heen (van de omgeving of vlakbij 988 zijn ook welkom..
-
Zal eens in het archief kijken of er iets te vinden is.
- Cp Rogier
- Beheerder
Heeft iemand toevallig foto's van de cottage 333 een 8persoons premium of van de omgeving van dit huisje ,bij voorbaat dank 

-