Bosrijk

In dit subforum kun je al je vragen, foto's of opmerkingen kwijt die niet Center Parcs, Sunparks of Landal Greenparks gerelateerd zijn.

Re: Bosrijk

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor sanne79 » Ma 15 Apr 2013, 20:55

@Bibi31 12 1/2 jaar is zeker wel een reden om er naar toe te gaan en te vieren! Bedankt voor je tip van het Zandlied!
Maar zo te horen komen ze best vroeg aangezien je er rekening mee hield met het eten....?

@Peer, dat is zeker balen! Maar wel weer een reden om te gaan! Onze zoon is dan bijna 3 1/2 dus nog te klein voor Ravelijn denk ik...
Wij hebben de pech dat Villa Volta 2 dagen is gesloten en Droomvlucht helemaal! Maar die is van Sept tot Dec! gesloten!
2006 EP 2p Com
2008 KV 2p Com * EP 2p Com
2010 EH 2p VIP * LTF 8p Eden VIP
2011 VM 5p Pr Style
2012 EP 4p Pr * LA 6p Com
2013 HB 4p VIP * EH 2p App * EP 4p Pr * HB Jungle Lodge * HH 4p Pr
2014 EP 4p Com * BH 4p Pr * EP 4p Pr
2015 KV 4p Pr * EP 4p Pr
sanne79
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Lars » Di 16 Apr 2013, 00:12

Ik ben vrijdag in de Efteling. School betaald, iets van examen uitje ofzo xD. Moet ik nog iets nachecken voor mensen hier of?
Met vriendelijke groet,

Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
Gebruikers-avatar
Lars
Moderator
Moderator

Berichtdoor bibi31 » Di 16 Apr 2013, 13:41

Sanne79: Klaas Vaak en de zandkabouters komen op maandag, woensdag en vrijdag om 18:30 uur onder het poorthuys maar je kunt het beste 5 a 10 minuten eerder naar beneden gaan. Toen wij in december 18:25 uur naar beneden gingen, waren zij al begonnen. Jammer dat Droomvlucht dicht is, dit is mijn dochtertje der favoriete attractie, de mijne trouwens ook. Ravelijn heb ik nog niet gezien omdat onze dochter net 4 jaar is.

Lars: Verblijf je in Bosrijk of ga je een dag naar de Efteling? Een gezellige dag in ieder geval
bibi31
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor Lars » Di 16 Apr 2013, 19:41

Nee ik verblijf er niet, we gaan slechts een dagje ;).
Met vriendelijke groet,

Lars Groot
Gebruikers-avatar
Lars
Moderator
Moderator

Berichtdoor sanne79 » Wo 17 Apr 2013, 09:15

@Bibi31 Oh wat leuk! Mooie tijd ook! Nou dat gaan we ervoor zorgen dat we dan klaar staan! Wij balen ook wel van droomvlucht,
maar ja wel weer een goede reden om het jaar erop teug te gaan! We hebben (als het droog is) ook meer tijd voor dingen die we normaal overslaan, draaimolens, speeltuinen enz... ha ha. Nou ik ben aan het aftellen!

@Lars-EH heel veel plezier vrijdag! Hopelijk is het droog! Over Efteling zelf geen info nodig! Je heb ook zo'n forum en man je wil niet weten
wat voor info ze daar hebben, echt heeeeeel veel!
2006 EP 2p Com
2008 KV 2p Com * EP 2p Com
2010 EH 2p VIP * LTF 8p Eden VIP
2011 VM 5p Pr Style
2012 EP 4p Pr * LA 6p Com
2013 HB 4p VIP * EH 2p App * EP 4p Pr * HB Jungle Lodge * HH 4p Pr
2014 EP 4p Com * BH 4p Pr * EP 4p Pr
2015 KV 4p Pr * EP 4p Pr
sanne79
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Lars » Wo 17 Apr 2013, 15:57

Je mag eigen meegebrachte (alcoholische) dranken en etenswaren toch gewoon nuttigen in de wachtrijen en door het park heen (m.u.v. de cafe's en terassen) neem ik aan?
Met vriendelijke groet,

Lars Groot
Gebruikers-avatar
Lars
Moderator
Moderator

Berichtdoor Bram » Wo 17 Apr 2013, 16:10

Personen die onder invloed van alcohol en/of verdovende middelen zijn, dan wel handelen of in het bezit zijn van verdovende middelen, kan de toegang tot het park geweigerd worden en/of uit het park worden verwijderd, zonder dat dit enig recht geeft op restitutie (van een deel van de prijs) van het entreebewijs en/of andersoortige
vergoeding.

Beetje krom wat er staat natuurlijk want op het park zelf kan je wel alcohol drinken. Ik zou het gewoon niet doen eigenlijk, zonder alcohol kan je toch ook lol hebben? ;)
Non alcoholische drankjes en etenswaren mag je vanzelfsprekend wel gewoon nuttigen.
Heb je een vraag, wil je een foto op origineel formaat, of heb je een nieuwtje of foto voor de site.
Stuur mij dan een pm, of stuur een E-Mailtje naar bram@aquamundoforum.nl.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor Lars » Wo 17 Apr 2013, 16:30

Ja ziet eruit als onzin inderdaad ;). Nee maar een biertje voor de gezelligheid vind ik altijd wel leuk met wat vrienden maar ik neem dan geen kratten mee hoor ;). In verhouding: 24 blikjes cola (0.33L) t.o.v. 12 flesjes (0.25L) bier; het scheelt gewoon ongelooflijk veel geld en ik neem het mee in een koelbox dus dan heb ik het lekker koel. Verder houd ik niet zo van die postmix drankjes dus daarom dat ik liever meeneem. Is overigens alleen voor mij en wat vrienden van me dus ik ga zeker niet doorverkopen maar het is opzich wel fijn als je in de wachtrij staat en je hebt dorst dat je dan een lekker koud (en met prik!) drankje kan pakken.

Bedankt voor het opzoeken overigens Bram!
Met vriendelijke groet,

Lars Groot
Gebruikers-avatar
Lars
Moderator
Moderator

Berichtdoor peer » Di 21 Okt 2014, 23:03

Filmpje van Efteling bosrijk van de bouw van nieuwe huisjes (uitbreiding)

ps het filmje is van eftel1ngfan
Gebruikers-avatar
peer
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Berichtdoor peer » Ma 09 Feb 2015, 21:25

Wij hebben ook weer geboekt voor bosrijk ,was een lastminuut en daarom gaan wij vrijdag voor een weekend naar Efteling Bosrijk
Voor ons dus dit jaar geen carnaval ,maar een weekendje Bosrijk hoop dat we een beetje plezier kunnen maken afgelopentijd was nogal heftig in de familie .
Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor Beppie » Di 10 Feb 2015, 20:17

Lijkt mij een heel leuk park,veel plezier. Hopelijk lukt het genieten,ik weet hoe het voelt,zit nu zelf ook in een heftige periode.
Beppie
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor peer » Di 10 Feb 2015, 23:55

Beppie schreef:Lijkt mij een heel leuk park,veel plezier. Hopelijk lukt het genieten,ik weet hoe het voelt,zit nu zelf ook in een heftige periode.

Sterkte Beppie en je moet maar denken "na regen komt zonneschijn" ;)

En Bosrijk is een heel leuk park (zijn er al 2keer geweest) is nu ook een rustige periode in de Efteling (geen lange wacht tijden)dus het plezier maken moet wel lukken :)
Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor Bram » Wo 11 Feb 2015, 19:53

Veel plezier Peer. Het zal vast wel rustig zijn in de Efteling. Iedereen is namelijk aan het carnavallen en de rest van Nederland zit nog op school of is aan het werk. ;)
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor peer » Di 17 Feb 2015, 19:51

Het weekend was weer top in Bosrijk ,we hadden een dorpshuisje no 224 wat erg leuk was met fijne bedden mooie huiskamer en fijn dicht bij het hoofdgebouw/poortgebouw.wij zijn ook uit wezen eten in het eethuis wat ook erg lekker was met volop keus
Ook zijn we bij de voorstelling van Klaas Vaak geweest wat erg leuk is voor wat kleinere kinderen.En het badhuis(zwembad is ook erg leuk ,wel klein maar wel erg fijn)
kortom was het weer een TOP weekend met drie dagen Efteling met een mooie licht/watershow van Tëisto als bonnes toe.

ps nog een klein nieuwtje er komt bij het Poorthuis naast de receptie een kleine winkel/supermarkt bij die ze nu nog aan het bouwen zijn ,maar wanneer die open gaat weet ik niet.misschien wel samen met de nieuwe huisjes (12 pers en 8pers vips ) die ze nu ook aan het bouwen zijn .
Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor waterpretinfo » Ma 02 Mrt 2015, 19:55

Vorig jaar zomer tijdens de wk-voetbal overnacht in Efteling Hotel. Kamer met bubbelbad allemaal vol. Ik had toen een pas gekregen waarmee ik met het treintje naar Bosrijk kon en het Badhuys kon bezoeken. Lekker bubbelbad! Maar verder een groot peuterbad en geen glijbaan en wildwaterbaan. Ben er twee keer geweest smiddags voor de wedstrijden van het NL-elftal om lekker te bubbelen in het heerlijk warme bubbelbad.
Gebruikers-avatar
waterpretinfo
Koraalbad
Koraalbad

Berichtdoor peer » Za 20 Jun 2015, 13:28

Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor peer » Zo 08 Mei 2016, 23:17

Omdat ik dit jaar 50 hoop te worden heb ik besloten om met mijn moeder en vader en mijn zusje en haar gezin naar Efteling Bosrijk te gaan en wel in het weekend als er het Midsummer festival is .in een 8pers. dorpshuisje (208)Dit kwam voor alle als een aangename verrassing vandaag boven op dat het Moederdag was. ;D
Gebruikers-avatar
peer

Berichtdoor Cp Rogier » Ma 09 Mei 2016, 11:35

super Peer, zou vast wel erg mooi worden.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Bram » Ma 09 Mei 2016, 21:32

Leuk Peer. Veel plezier alvast :)
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Vorige

Terug naar Overige Parken en (Subtropische) Zwembaden

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.