Center Parcs Le Bois aux Daims Aqua Mundo Ervaringen en Vragen

Praat hier over de #AquaMundo van #CenterParcs die in Frankrijk liggen "Le Lac d'Ailette", "Les Hauts de Bruyères", "Les Bois-Francs", "Les Tois Forêts". "Le Bois aux Daims"

Re: Center Parcs Le Bois aux Daims Aqua Mundo Ervaringen en Vragen

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Tom... » Ma 15 Aug 2016, 21:57

Dank je!

Maar ik kan niet echt een goed beeld ervan krijgen, is het weer zo'n smalle buis (net als die andere, die in het buitenbad eindigt) of is het een bredere buis? En eindigt deze ook in het buitenbad? Dat lijkt me sterk! Want daar was volgens mij geen plek en waar de boomerang eindigde wel. Weet iemand meer? Ik ben reuze benieuwd en hoop dat iemand een duidelijkere foto kan vinden :)

Interessant nieuwtje dit! :)
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cinderella » Ma 15 Aug 2016, 23:39

Tom... schreef:Dank je!

Maar ik kan niet echt een goed beeld ervan krijgen, is het weer zo'n smalle buis (net als die andere, die in het buitenbad eindigt) of is het een bredere buis? En eindigt deze ook in het buitenbad? Dat lijkt me sterk! Want daar was volgens mij geen plek en waar de boomerang eindigde wel. Weet iemand meer? Ik ben reuze benieuwd en hoop dat iemand een duidelijkere foto kan vinden :)

Interessant nieuwtje dit! :)

Ik ook! Wij gaan binnen 4 weekjes. Ik neem zeker foto's dan, maar zou het top vinden om er voor vertrek al te zien. Er is zo weinig te vinden over dit park door de grote afstand in vergelijking met de NL/BE parken waar je foto's en reviews genoeg van vindt.
Gebruikers-avatar
Cinderella
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Di 16 Aug 2016, 13:21

Eindigt in een skimout. Ze hebben de Boomerang weggehaald en op het begin en op het eind deze neergezet. Het is een bandenbaan met lichtgevende ringen wat weer zorgt voor het licht effect.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Tom... » Di 16 Aug 2016, 21:51

Aha, klinkt goed!

En Cinderella, als je foto's wilt maken zou dat heel tof zijn! Voor nu zou ik niet verder zoeken hoor, als je er sowieso heen gaat, is het toch veel leuker om daar verrast te worden?! Dat park is prachtig, ik wens jullie alvast heel veel plezier!
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor elenor » Za 01 Okt 2016, 23:09

Staat een filmpje op YouTube van zo'n 3 weken geleden met daarin de vernieuwde wwb en de nieuwe glijbaan.
elenor
Golfslagbad
Golfslagbad

Vorige

Terug naar [Center Parcs] #AquaMundo's Frankrijk

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.