Renovatie koepel Aqua Mundo Center Parcs Het Heijderbos
88 berichten
• Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Renovatie koepel Aqua Mundo Center Parcs Het Heijderbos
Ziet er goed uit zeg!
Veel licht met de nieuwe koepel en ook het kindergedeelte is flink vooruit gegaan, top hoor.
Veel licht met de nieuwe koepel en ook het kindergedeelte is flink vooruit gegaan, top hoor.
- elenor
- Golfslagbad
Heel erg bedankt voor de vele foto's! Het ziet er wel erg mooi uit en ze hebben volgens mij met bepekte middelen, toch iets leuks ervan weten te maken.
De koepel lijkt een mooie vervanging, alleen van de buitenkant lijkt het weer zo'n koepel met van dat plastic? Welk materiaal is het eigenlijk?
Op sommige stukken vind ik het nog steeds jammer dat er niet meer gedaan is (meer natuursteen, extra attractie), maar de beelden en de nieuwe coating van de glijbaan zien er prachtig uit.
Het kindergedeelte is nog niet helemaal klaar toch? Het stuk met de wateremmer ziet er leuk uit, al is het net een beetje te plastic voor mij (moet ik misschien eens in het echt zien). Het deel voor de hele kleine kinderen ziet er voor kinderen wel een beetje eng uit of niet? Zo'n boom met 2 van die enge gezichten?! Maar goed, dat lijkt dus nog niet klaar.
Al met al een mooie verbetering en ze hebben meer gedaan dan ik verwacht had. Mooi dus!!!
Nogmaals dank voor de updates steeds!
De koepel lijkt een mooie vervanging, alleen van de buitenkant lijkt het weer zo'n koepel met van dat plastic? Welk materiaal is het eigenlijk?
Op sommige stukken vind ik het nog steeds jammer dat er niet meer gedaan is (meer natuursteen, extra attractie), maar de beelden en de nieuwe coating van de glijbaan zien er prachtig uit.
Het kindergedeelte is nog niet helemaal klaar toch? Het stuk met de wateremmer ziet er leuk uit, al is het net een beetje te plastic voor mij (moet ik misschien eens in het echt zien). Het deel voor de hele kleine kinderen ziet er voor kinderen wel een beetje eng uit of niet? Zo'n boom met 2 van die enge gezichten?! Maar goed, dat lijkt dus nog niet klaar.
Al met al een mooie verbetering en ze hebben meer gedaan dan ik verwacht had. Mooi dus!!!

Nogmaals dank voor de updates steeds!
-
Tom... - Glijbaan
Ziet er goed uit zeg, jammer dat er geen nieuwe glijbaan bij is gekomen. Wie weet komt dit ooit nog een keer, ziet er veel lichter uit.
- biancaaa
- Golfslagbad
Het ziet er zeker veel beter en mooier en lichter uit. Het luchtkussens 3 laags van de nieuwste materialen die beter isoleren, welk materiaal precies geen idee. maar het is best mooi geworden. Kindergedeelte nog niet helemaal af, misschien nu wel al. Maar ook die wordt heel leuk.
Hier nog een een filmpje
Hier nog een een filmpje
- Cp Rogier
- Beheerder
Het lijkt een hele niduwe AM! Mooi zeg!!
- Hmn
- Golfslagbad
Is mooi geworden inderdaad.
- Cp Rogier
- Beheerder
Het is erg mooi geworden ben benieuwd als wij in augustus gaan hoe het er echt uitziet ..
-
peer - Vaste Aqua Mundo bezoeker
Dan is het nog mooier peer!
- Cp Rogier
- Beheerder
88 berichten
• Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5