Review Sun Parcs De Haan -2013-

Ondanks dat Sunparks geminimaliseerd is door een aantal parken onder de Center Parcs-vlag te plaatsen, kun je hier nog steeds je ervaringen, foto's, plaatsen van de overige parken die onder de Sunparks vlag blijven wapperen. En nu ook weer "Sunparks De Haan aan Zee"

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Xtremerides.nl » Zo 24 Feb 2013, 13:06

Review Sun Parcs De Haan 2013

Voor Vossemeren had ik nog even Sun Parcs gedraait maar de camera was heel slecht. Ondanks dat is dit het idee voor de komende bezoeken aan zwembaden :)
Uiteraard is werderom feedback welkom!
www.Xtremerides.nl - Dat is een dagje uit op het web! Kermis, Pretparken, Zwembaden, Rodelbanen, Vuurwerk en nog veel meer!
Xtremerides.nl
Glijbaan
Glijbaan

Re: Review Sun Parcs De Haan -2013-

Berichtdoor Bram » Zo 24 Feb 2013, 13:46

Erg leuk weer hoor Ruben, je bent inderdaad vaak slecht te verstaan maar de voice-over bij het begin is erg goed gelukt!

Super leuk gedaan weer! :)

Het bad lijkt mij trouwens best wel leuk, alleen het onderhoud is wel bar slecht. Echt zonde!
Heb je een vraag, wil je een foto op origineel formaat, of heb je een nieuwtje of foto voor de site.
Stuur mij dan een pm, of stuur een E-Mailtje naar bram@aquamundoforum.nl.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor Bverwaal » Zo 24 Feb 2013, 15:32

Mooie video review, bedankt voor het plaatsen.

Het bad heeft veel potentie ook de wwb is eeuwig zonde dat deze dicht is... nu er weer een sunparks vlag wappert zie ik voorlopig niet veel veranderen.
Gebruikers-avatar
Bverwaal
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Berichtdoor centerparcs » Zo 24 Feb 2013, 20:05

Super leuk Ruben! Moet je vaker doen!
Alleen jammer dat de wind tegen zat.

Erg sonde van het bad, mijn hoofd zit weer vol ideeën om het bad weer op te knappen in cp stijl haha
Like Friday Beatz op Facebook! www.facebook.com/fridaybeatz (Voor Jongeren, door Jongeren!)
centerparcs
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor centerparcs » Zo 24 Feb 2013, 20:11

[img]http://blogimages.bloggen.be/geestigvlissegem/2106916-d9742e805a036477dafd0220b9580c03.JPG[/img]

Jammer dat het nu niet meer resort waardig is...
Like Friday Beatz op Facebook! www.facebook.com/fridaybeatz (Voor Jongeren, door Jongeren!)
centerparcs
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Xtremerides.nl » Zo 24 Feb 2013, 23:40

[quote="Mariëtte"]
Ik vind het een super goed idee!

Ook nu heb ik weer zitten genieten van je mooie video review 8).

Wist je trouwens dat je video review van De Vossemeren 2013, rond gaat op twitter?
[/quote]

Uhh nee wat dan? Heb je het getwitterd? :)
www.Xtremerides.nl - Dat is een dagje uit op het web! Kermis, Pretparken, Zwembaden, Rodelbanen, Vuurwerk en nog veel meer!
Xtremerides.nl
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Xtremerides.nl » Zo 24 Feb 2013, 23:42

[quote="centerparcs"]
[img]http://blogimages.bloggen.be/geestigvlissegem/2106916-d9742e805a036477dafd0220b9580c03.JPG[/img]

Jammer dat het nu niet meer resort waardig is...
[/quote]

Die palen staan er niet meer geloof ik :)

Maar er wordt aan gewerkt! Deze camera is te koop voor 170 euro met extra batterij. Ik ben genoodzaakt om toch weer een nieuwe te kopen :( Maar met zwembaden is het sowieso lastig omdat je geen externe mic kan gebruiken.

Ik zoek overigens nog wel een goede mic op mijn camera maar dan eentje die ook tegen wind kan. Wie er verstand van heeft mag me eeen beetje helpen als die zin heeft :)
Xtremerides.nl
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor centerparcs » Ma 25 Feb 2013, 13:38

Dat klopt idd,
In 2009 werd het zwembad gerenoveerd en het nieuwe logo toegepast. Vanaf toen zijn de palen weg gehaald, maarja het gaat om het idee.

Hoe was het centrum eigenlijk? nog steeds zo kaal?
centerparcs
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Bianca » Ma 25 Feb 2013, 14:41

Mooi duidelijk beeld zo van het zwembad. Zonde van het achterstallige onderhoud. Ik vond die golven best wel hard gaan en die banden in het water zijn ook erg leuk.
jammer van die wildwaterbaan. Kan mij we voorstellen dat het een beetje gevaarlijk is geweest misschien? Die randen zijn niet al te hoog en je hebt altijd van die mensen die even  "gek"willen "doen. Als ik dan sommige stukken zie dan lijkt mij een ongelukje snel gebuerd.
Bedankt voor de beelden ;)
Vakantieparkadvies.nl
Bianca

Berichtdoor Xtremerides.nl » Ma 25 Feb 2013, 16:03

[quote="centerparcs"]
Dat klopt idd,
In 2009 werd het zwembad gerenoveerd en het nieuwe logo toegepast. Vanaf toen zijn de palen weg gehaald, maarja het gaat om het idee.

Hoe was het centrum eigenlijk? nog steeds zo kaal?
[/quote]

Ja klopt, Sun Parcs stijl he :) Is toch net ietsjes anders dan CP

En Bianca ik ben helemaal niet liberaal maar op dat punt wel. Tegen domheid kan je niets beginnen. Neem de Xstream nu in Duinrell. Heeft de naam als Horror glijbaan maar mensen doen gewoon raar/stom of dom. Als je gewoon normaal doet kan er weining fout gaat. Maarja, ik zou het in elk geval een slechte reden vinden als het daarom gesloten is. Anyway nu het terug
gaat naar Sun Parcs ben ik bang dat het niet meer opgeknapt gaat worden :(
Xtremerides.nl
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Bianca » Ma 25 Feb 2013, 19:36

Is er destijds nooit een echte reden gegeven voor de sluiting van de wildwaterbaan? Misschien voldeed hij niet aan de eisen? Ik noem maar wat want dit is gewoon zonde natuurlijk....
Vakantieparkadvies.nl
Bianca

Berichtdoor Bram » Ma 25 Feb 2013, 19:40

Er waren in het verleden plannen om de wildwaterbaan weer in werking te stellen, echter is daar niet veel van gekomen, maar nu zijn ze opnieuw aan het kijken of de wildwaterbaan weer in werking kan worden gezet. De wildwaterbaan is waarschijnlijk vanwege veiligheidsredenen buiten werking gesteld.

Meer informatie is hier te lezen.
Heb je een vraag, wil je een foto op origineel formaat, of heb je een nieuwtje of foto voor de site.
Stuur mij dan een pm, of stuur een E-Mailtje naar bram@aquamundoforum.nl.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor Bianca » Ma 25 Feb 2013, 19:46

Dus wellicht toch wel om veiligheidsredenen gesloten......dat zal dan niet alleen met domheid van de gasten te maken hebben gehad want ongelukjes gebeuren overal natuurlijk ;)
Vakantieparkadvies.nl
Bianca

Berichtdoor Xtremerides.nl » Ma 25 Feb 2013, 19:56

[quote="Bianca"]
Dus wellicht toch wel om veiligheidsredenen gesloten......dat zal dan niet alleen met domheid van de gasten te maken hebben gehad want ongelukjes gebeuren overal natuurlijk ;)
[/quote]

Kan ook aan de kabels liggen of sterkte van de stroming. Ja, het kan van alles zijn. Maar het is zeker jammer! Want het hoort er eigenlijk wel bij, bij zo'n park bad. Een Wildwaterbaan! :)
Xtremerides.nl
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Bianca » Ma 25 Feb 2013, 20:01

ja, zou mooi zijn wanneer het bad een goede opknapbeurt zou krijgen incl. Wilwaterbaan. Had ik ook ooit niet ergens gelezen dat er in de buurt ook een nieuw zwembad  gebouwd zou worden of al gebouwd is?
Vakantieparkadvies.nl
Bianca

Berichtdoor Xtremerides.nl » Di 26 Feb 2013, 12:39

Goh iemand van CP zelf :) En dat terwijl ik vorig jaar nog gemaild had om foto's en video's te maken maar ze hadden proffesionele mensen in dienst. Dit werkt ook veel beter. Mensen nemen sneller een review van mij aan dan dat ze reclame kijken. En als ik dan wat feitjes opnoem en een halve promo maak. Laten we eerlijk zijn, waar ik niet graag kom zal ik niet snel naar toe gaan :)

Maar bedankt voor het delen en natuurlijk ordinair reclame maken :) Kun je zien op Aquamundoforum ;) Heel goed! Mocht ik weer ooit in contact komen zal ik dat ook melden. "Onthoud, ik ben wel lid van het Aquamundo forum" :)
Xtremerides.nl
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Remigidius » Di 26 Feb 2013, 12:52

[quote="Bianca"]
ja, zou mooi zijn wanneer het bad een goede opknapbeurt zou krijgen incl. Wilwaterbaan. Had ik ook ooit niet ergens gelezen dat er in de buurt ook een nieuw zwembad  gebouwd zou worden of al gebouwd is?
[/quote]

In de buurt (Knokke op zo'n 10 km) is een nieuw zwembad: Sportoase met golfslag, 5 glijbanen (o.a. turbo twister !!)... al open. Ook in Brugge komt een nieuw zwembad (medio 2014-15) met golfslag, stromingskreek en glijbanen. Dus hoog tijd om De Haan eens duchtig aan te passen.
Remigidius
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Cp Rogier » Di 26 Feb 2013, 13:06

Leuk gemaakt Ruben, erg goed om te zien zo krijg je een goed beeld van het bad. De wild waterbaan zijn ze inderdaad mee bezig als de plannen er door zijn dan komt het wel op Aqua Mundo Forum.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Xtremerides.nl » Di 26 Feb 2013, 19:36

[quote="Cp Rogier"]
Leuk gemaakt Ruben, erg goed om te zien zo krijg je een goed beeld van het bad. De wild waterbaan zijn ze inderdaad mee bezig als de plannen er door zijn dan komt het wel op Aqua Mundo Forum.
[/quote]

Dank je wel

Maar in dat opzicht dan zou die wildwaterbaan open moeten gaan omzich te kunnen onderscheiden want dat heeft Knokke en Brugge dan niet een wildwaterbaan. Nieuwe toren eraan poten met een 4 dubbele looping glijbaan en klaar! :)
Xtremerides.nl
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Lars » Di 26 Feb 2013, 20:07

En dat geld wou je waar vandaan halen :). Ik bedoel een glijbaan en dan een beetje een mooie en moderne kost zo tegen de miljoen euro aan, zeker 500.000. Dat kan een vakantiepark als Sunparks natuurlijk niet zomaar even er weer uithalen dus ik snap het ook wel van de directie van Sunparks hoor.
Met vriendelijke groet,

Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
Gebruikers-avatar
Lars
Moderator
Moderator

Volgende

Terug naar Sunparks Algemeen

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.