Wat doe jij vandaag/morgen? (deel4)

Praat hier over van alles en nog wat wat niet met zwembaden te maken heeft!

Re: Wat doe jij vandaag/morgen? (deel4)

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Cp Rogier » Ma 04 Apr 2016, 22:52

Hoe was het gegaan gister?
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor biancaaa » Zo 08 Mei 2016, 21:06

Morgen naar de huldiging van PSV.
biancaaa
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor DearDemy » Ma 06 Jun 2016, 21:19

Hallo Iedereen,

Even melden dit is mijn 1e post op het forum dus excuus alvast als ik niet gelijk weet hoe en wat, en in verkeerde topics wat plaats. Maar goed even verder op het topic zelf.

Ik heb vandaag weer eens gedanst Ik wil namelijk Sport en Recreatie doen (Animatieteam) en mijn familie was er gewoon weg lacherig. Ach ja vandaag dacht ik eens even lekker gek doen ik ben in een Rep mood en heb mijn Make Up zoals Rep gedaan in de parken. Vind het best goed gelukt met 40% zicht zonder bril alleen de reacties van mijn familie waren wat minder ze vonden het een beetje too much. En dat was dus dansen, en daar kwam ik dus achter dat ik het wel weer gewoon kon, met de kracht terug in een knie, waarvan ik voorheen dacht dat ik alle kracht kwijt zou zijn.

Oh wow, ik besef me net dat het berichtje te lang is geworden mijn excuus alvast, lekkere eerste indruk. :|
Laatst gewijzigd door DearDemy op Za 29 Okt 2016, 17:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
DearDemy
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Cp Rogier » Ma 06 Jun 2016, 22:58

Welkom, goed verhaal en gewoon doen waar je zelf zin in hebt. Je weg hier vindt je zeker wel.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor DearDemy » Ma 06 Jun 2016, 23:29

Cp Rogier schreef:Welkom, goed verhaal en gewoon doen waar je zelf zin in hebt. Je weg hier vindt je zeker wel.

Dankjewel!

Het deed wel ff pijn natuurlijk als je het hoort van je familie maar vrienden om je heen steunen je juist. Ik weet niet echt wat er van te denken zegmaar.
Gebruikers-avatar
DearDemy
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor verena » Wo 08 Jun 2016, 16:46

gewoon er voor gaan en doen wat je gevoel zegt de familie moet later je brood niet verdienen he
mooi gelukt trouwens je eerste poging rep ;)
verena
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor DearDemy » Di 21 Jun 2016, 19:55

verena schreef:gewoon er voor gaan en doen wat je gevoel zegt de familie moet later je brood niet verdienen he
mooi gelukt trouwens je eerste poging rep ;)

Dankjewel!

Heb zo juist gesolliciteerd voor hulpkracht entertainment/kidsclub bij De Eemhof. Spannend!
Ik zie het maar zo nee heb je en ja kun je krijgen.

Hartstikke bedankt trouwens voor het compliment, vooral omdat ik zonder mijn bril maar 40% zie en iets minder zie als ik mijn rechteroog dicht heb, daarom was het echt hopen dat het goed zou komen. :)

En nu maar hopen maar vooral heel trots op mezelf dat ik de eerste stap heb gezet.
Gebruikers-avatar
DearDemy
Kleuterbad
Kleuterbad

Vorige

Terug naar Grabber Joe's & Grand Café

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.