De oude Aqua Mundo's in de toekomst

Heb je nou een topic, bv. beste #AquaMundo van #CenterParcs, of beste wildwaterbaan, dan kun je deze hier kwijt! Alleen als ze niet in de andere fora passen!

Re: De oude Aqua Mundo's in de toekomst

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Cp Rogier » Za 08 Apr 2017, 08:36

Dat is een mooie vergelijking maar klopt ook wel. CP is wel bezig met een enorme inhaalslag neem Limburgse Peel, Hochsauerland, Nordseekuste en Port Zelande, maar dat zijn de parken van andere investeerders de originals hebben juist de update nodig en erg hard ook. Maar ook daar zou het binnen afzienbare tijd weer op orde moeten zijn volgens de berichten.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Tom... » Za 08 Apr 2017, 09:15

Cp Rogier schreef:CP is wel bezig met een enorme inhaalslag

Dat vind ik gedeeltelijk waar. Ze maken een inhaalslag, maar brengen daarmee alles up-to-date. Voorop lopen doen ze er niet mee, ze brengen het alleen op de standaard, die het zou moeten zijn.

Enkele weken geleden waren wij op Port Zélande en hoe mooi de "nieuwe" huisjes ook zijn, er rammelen nog steeds genoeg dingen, kleine dingen, maar toch, ik kreeg er geen super wauw gevoel bij. Ik vrees dat die huisjes binnen een paar jaar alweer "oud" aanvoelen en niet luxe, zoals het zou moeten zijn.

Ook de Market Dome had een prima opknapbeurt gehad, maar lang niet zo revolutionair als destijds het millennium concept op de original parken. De overige parkfaciliteiten, zoals de Adventure Factory en voral de Aqua Mundo, hebben zeker nog een grootscheepse renovatie nodig om voorop te blijven lopen. Nu zal daar zeker nog iets gebeuren, dus dat is afwachten.

Ik ben heel benieuwd wat ze op Limburgse Peel van plan zijn!
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Zo 09 Apr 2017, 10:15

Ik denk dat Limburgse Peel zo het zelfde gaat worden als Port Zelande, Ik had liever gezien dat ze naar de buren zouden gaan of het 1 geheel hadden gemaakt. De mening die je hebt over Port Zelande die deel ik wel, het is mooi, wordt mooi, maar blijft het ook up to date?
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Tom... » Zo 09 Apr 2017, 10:47

Cp Rogier schreef:Limburgse Peel ... 1 geheel hadden gemaakt.

Precies! LP platgooien, daar een begin maken met het allermooiste bungalowpark in Nederland, met een parkcentrum zoals in Frankrijk ofzo en dan straks MD erbij betrekken. Maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren ;)
Ik "vrees" dat we het op LP moeten doen met een paar nieuwe stukjes hout en misschien een geschilderde glijbaan in de AM. Het is "maar" een 3 vogeltjes park, daar gaan ze denk ik nog minder moeite voor doen.
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Zo 09 Apr 2017, 14:08

Ik vrees ook het laatste, maar hoop dat de original baden zo een update krijgen dat het weer echt een uitdaging wordt om ze te bezoeken.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor biancaaa » Zo 09 Apr 2017, 19:47

Bij de LP de buiten tennis banen weg en die bijtrekken bij het zwembad dat lijkt me wel wat. Alle huisje platgooien en eden cottage bouwen ruimte genoeg daar.
biancaaa
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Tom... » Zo 09 Apr 2017, 20:02

biancaaa schreef:Bij de LP de buiten tennis banen weg en die bijtrekken bij het zwembad dat lijkt me wel wat.

Wauw ja, daar hebben ze echt ruimte genoeg om uit te breiden!
Dat zou wat zijn, als ze daar iets nieuws zouden maken. Dat ze van dit park een luxe park gaan maken, met een prachtige AM en luxe cottages!

De AM kunnen ze dan toch zeker met een water playhouse, turbo tunnel en wildwaterbaan uitbreiden ;)
Gebruikers-avatar
Tom...
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Zo 09 Apr 2017, 21:10

Met het MD naast de deur zie ik dat toch echt niet gebeuren, Het mag zeker graag zelfs maar denk het niet.
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor biancaaa » Ma 10 Apr 2017, 06:32

dromen mag altijd toch haha
biancaaa
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Cp Rogier » Di 11 Apr 2017, 07:51

Zeker dat mag altijd en ook wel zo leuk, hoe zie je dan een oude am voor ogen als je mag verbouwen naar wens?
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Jesso98 » Di 18 Jul 2017, 23:39

Inmiddels is de glijbaan van Heijderbos groen geschilderd, verder niks veranderd helaas...
Ik was vandaag in de Eemhof en die twee groene glijbanen, met name de langste mag wel een upgrade krijgen.
In het Meerdal kan makkelijk een tweede glijbaan toegevoegd worden... Misschien kunnen ze bij Huttenheugte iets
doen bij die afgesloten grotten tussen het kindergedeelte en het buitenbad... zodat dat weer toegankelijk is.
Verder zijn de overgenomen Sunparks parken als Sandur, Peel en Zandvoort nauwelijks te vergelijken met de originele CP Parken...
Jesso98
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Cp Rogier » Wo 19 Jul 2017, 10:38

Dat klopt inderdaad wel, als je kijkt wat de nieuwe parken krijgen zoals Allgäu aan glijbanen nou dan mogen ze hier in de originals wel flink aanpakken. Een mooie spectaculaire glijbaan op alle parken zou niet verkeerd zijn, maar dan niet overal dezelfde!!
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Vorige

Terug naar [Center Parcs] #AquaMundo's Algemeen

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.