Virituele Tour van Le Lac d'ailette

Praat hier over de #AquaMundo van #CenterParcs die in Frankrijk liggen "Le Lac d'Ailette", "Les Hauts de Bruyères", "Les Bois-Francs", "Les Tois Forêts". "Le Bois aux Daims"

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Bram » Do 15 Jul 2010, 12:51

Zie hier de virituele tour van Le Lac d'ailette, die is gemaakt voor de opening van het park. Dit zijn dus geen foto´s, zoals de huidige virituele tour. Maar dit zijn allemaal Computer Imperessies. Het is wel leuk om dat te zien. Vooral de imperessie met de pratende franse meneer is zeer leuk om te zien. Zie de Center Parcs logo knop in ´´De Aqua Mundo´´ Rechtsboven :D! Bovendien zitten er ook allemaal leuke Film Scenes in verwerkt. Dit moeten ze met elke virituele tour doen! Er zitten zelfs Krukelkrokodillen in de glijbaan van Le Lac ;).

Zie hier de virituele tour.
Laatst gewijzigd door Bram op Do 15 Jul 2010, 12:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
Heb je een vraag, wil je een foto op origineel formaat, of heb je een nieuwtje of foto voor de site.
Stuur mij dan een pm, of stuur een E-Mailtje naar bram@aquamundoforum.nl.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Re:Virituele Tour van Le Lac d'ailette

Berichtdoor Cp Rogier » Do 15 Jul 2010, 13:07

Die is echt super gemaakt, zo mogen ze alle wel in beeld brengen, animatie met werkelijkheid.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Hexx » Do 15 Jul 2010, 13:08

Dat is inderdaad een erg oude virtuele tour die je iedereen voor moest bereiden op een nieuwe generatie aQua Mundo. Ik vind het wel knap hoe ze alles aan elkaar gezet hebben en hoe het gemonteerd is ,  gaan zeer veel uren inzitten.

Ik vind deze Virtuele Tour ook nog eens personlijk doordat je bij wijze van telkens dezelfde mensen voor bij ziet en als het ware met hun mee loopt in de nieuwe generatie aQua Mundo. Dit heeft men bij LTF totaal aan de kant en is men zich gaan richten op een algemene kijk terwijl je hier als het ware met een 'familie' mee loopt en je alles laat zien in de nieuwe aQua Mundo ... (Toen nog nieuw hé).
Gebruikers-avatar
Hexx
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Berichtdoor Cp Rogier » Do 15 Jul 2010, 13:13

LTF heeft nog niet echt een virtuele tour.

Maar deze is inderdaad wel wat ouder maar wel stukken mooier.
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Hexx » Do 15 Jul 2010, 13:17

Dat klopt; daar ben ik het mee eens hoor. Vooral het idee dat je het gevoel hebt dat je met een familie mee loopt door de nieuwe aQua Mundo en dat je daardoor het bad leert kennen, welleswaar niet in het echt maar virtueel en dat vind ik inderdaad beter als bij LTF, daar draaien ze heen en weer en lijken de mensen niet zoals men dat verwerkt heeft als bij Le Lac.

Ik denk ook dat het extra gedaan is om met een nieuwe generatie aQua Mundo kennis te laten maken, en dat men bij LTF dat niet meer deed omdat Le Lac de eerste was in het nieuwere concept.
Gebruikers-avatar
Hexx

Berichtdoor Joop » Do 15 Jul 2010, 14:49

Ik vind het af en toe wel een beetje amateurisch over komen... Vooral de introductie van het Waterplayhouse vind ik een hele leuke.
Gebruikers-avatar
Joop
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor Martin » Do 15 Jul 2010, 18:53

Ik vind hem helaas wat minder, het gaat mij niet om dat ik wat mensen zien die mij laten zien wat ik kan verwachten, ik wil een algemene kijk erop wat ik kan verwachten, daarom vind ik van LTF weer beter...
Gebruikers-avatar
Martin
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Cp Rogier » Do 15 Jul 2010, 19:26

Helaas klopt die van LTF niet met de werkelijkheid, het is namelijk nog steeds een impressie.
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Joop » Do 15 Jul 2010, 20:50

Maar dat is deze toch ook wel, of niet?
Gebruikers-avatar
Joop
Golfslagbad
Golfslagbad

Terug naar [Center Parcs] #AquaMundo's Frankrijk

© 2009-2021 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.

google-site-verification=aBfHFftLUl69Q93icIxAqnoZHQ3k4jAWE5G3oQv8NyA