Vraag

Praat hier over de #AquaMundo van #CenterParcs die in Frankrijk liggen "Le Lac d'Ailette", "Les Hauts de Bruyères", "Les Bois-Francs", "Les Tois Forêts". "Le Bois aux Daims"

Vraag

Sponsor

Sponsor

Vraag

Berichtdoor T.essa... » Di 02 Mrt 2010, 18:44

In de brochure van Center Parcs Les Tois Fortes kwam ik de volgende foto's tegen, waar zijn deze foto's gemaakt?

Afbeelding

Afbeelding

[img width=436 height=480]http://img291.imageshack.us/img291/9092/aq3usv.png[/img]
Laatst gewijzigd door T.essa... op Di 02 Mrt 2010, 20:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
T.essa...
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Re:Vraag

Berichtdoor Bram » Di 02 Mrt 2010, 21:23

Die eerste en die laatste foto zijn allebei gemaakt in Erperheide volgens mij ;) Die 2e foto zou ik niet weten. Ik vind het trouwens wel raar dat ze foto's van Erperheide bij Les Tois Fortes plaatsen ???
Heb je een vraag, wil je een foto op origineel formaat, of heb je een nieuwtje of foto voor de site.
Stuur mij dan een pm, of stuur een E-Mailtje naar bram@aquamundoforum.nl.
Gebruikers-avatar
Bram
Moderator
Moderator

Berichtdoor Cp Rogier » Di 02 Mrt 2010, 21:42

Ik weet niet waar de foto's van zijn, maar denk dat ze de mooiste plaatjes voor de brochure hebben gepakt.
Ze moeten het toch een beetje mooi presenteren, want er zijn nog geen werkelijke foto's van Les Trois Forets.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Hexx » Di 02 Mrt 2010, 22:07

De tweede en de derde zijn gemaakt in Les Hautes de Bruyvers... De eerste weet ik niet, maar misschien dat we met de Virtuele Tour erachter kunnen komen?
Gebruikers-avatar
Hexx
Vaste Aqua Mundo bezoeker
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Terug naar [Center Parcs] #AquaMundo's Frankrijk

© 2009-2021 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.

google-site-verification=aBfHFftLUl69Q93icIxAqnoZHQ3k4jAWE5G3oQv8NyA