Wat vond je vreemd...

Praat hier over van alles en nog wat wat niet met zwembaden te maken heeft!

Re: Wat vond je vreemd...

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor Cp Rogier » Do 05 Mrt 2015, 10:50

das een beetje vreemd
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Adidas Badpak » Di 21 Apr 2015, 16:23

Dat er zo weinig mensen meedoen in het spelletje woordslang:
woordslang-t1744.html
Gebruikers-avatar
Adidas Badpak
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor verena » Wo 22 Apr 2015, 09:33

Dat het altijd zo lang duurt als je echt naar iets uitkijkt had het gevoel dat de vorige vakantie rapper kwam dan deze paar maanden die we nog moeten overbruggen :D
verena
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Adidas Badpak » Wo 22 Apr 2015, 22:40

Dat dit bericht mijn 100e bericht op dit forum is.
Gebruikers-avatar
Adidas Badpak
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor markieanta » Za 25 Apr 2015, 13:09

Heb jij geen vriezer dan Mariëtte?
markieanta
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Adidas Badpak » Zo 26 Apr 2015, 09:44

Buienradar geeft aan dat het droog is terwijl het regent.
Gebruikers-avatar
Adidas Badpak
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor lientje1972 » Zo 26 Apr 2015, 19:52

Mariëtte schreef:Als ik 300 gr. gehakt wil hebben dit in geen enkele supermarkt meer te krijgen is. Het zijn tegenwoordig allemaal vooraf ingepakte hoeveelheden. Hier bij mijn plaatselijke supermarkt moet ik 500 gr gehakt kopen terwijl ik maar 300 gr nodig heb. Bij de ambachtelijke slager kan ik nog wel precies de hoeveelheid vlees kopen die ik wil. Ik koop dan bij hem 300 gr gehakt, precies wat ik nodig heb. Alleen ik betaal bij de slager voor 300 gr gehakt net zoveel als voor 500 gr gehakt bij de supermarkt.

Mensen zeggen dan tegen me, dan gooi je die 200gr die je over hebt toch gewoon weg? Dit vind ik echt voedselverspilling en betaal liever wat meer zodat er niks hoeft worden weggegooid.

Ik blijf het hele systeem raar vinden. Gooi maar weg want je heb er toch voor betaald en economisch gezien is dat ook zo. Maar eten weggooien? Ik ben daar echt heel erg op tegen.

Ik ben zelf vegetariër maar mijn zoon eet wel vlees, ik leer hem dat er nooit een stukje vlees weggegooit mag worden want er is wel een dier voor overleden, probeer zelf ook zo min mogelijk weg te gooien en probeer zoveel mogelijk afval te scheiden. Een betere wereld begint bij jezelf ;)
Gebruikers-avatar
lientje1972
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Cp Rogier » Di 28 Apr 2015, 16:52

Mariëtte schreef:Als ik 300 gr. gehakt wil hebben dit in geen enkele supermarkt meer te krijgen is. Het zijn tegenwoordig allemaal vooraf ingepakte hoeveelheden. Hier bij mijn plaatselijke supermarkt moet ik 500 gr gehakt kopen terwijl ik maar 300 gr nodig heb. Bij de ambachtelijke slager kan ik nog wel precies de hoeveelheid vlees kopen die ik wil. Ik koop dan bij hem 300 gr gehakt, precies wat ik nodig heb. Alleen ik betaal bij de slager voor 300 gr gehakt net zoveel als voor 500 gr gehakt bij de supermarkt.

Mensen zeggen dan tegen me, dan gooi je die 200gr die je over hebt toch gewoon weg? Dit vind ik echt voedselverspilling en betaal liever wat meer zodat er niks hoeft worden weggegooid.

Ik blijf het hele systeem raar vinden. Gooi maar weg want je heb er toch voor betaald en economisch gezien is dat ook zo. Maar eten weggooien? Ik ben daar echt heel erg op tegen.

Bij de EMTE supermarkt je vlees halen beste vers slager van Nederland en wil je een half ons dan krijg je een half ons. En de prijs is niet meer dan een andere supermarkt.
Volg Aqua Mundo Forum ook op:
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Cp Rogier
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor peer » Di 19 Mei 2015, 23:28

Dat mij opvalt dat de prijzen die Center Parcs rekent voor het huren van een huisje/hotel appartement de laatste jaren wel erg omhoog gaan
Maar dat je hier maar weinig mensen hier over hoort op het forum of ben ik/wij de enige die dat vinden?..
Gebruikers-avatar
peer
Vaste Aqua Mundo bezoeker
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Vorige

Terug naar Grabber Joe's & Grand Café

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.