Wat wil je graag op de foto zien.

Plaats hier in het topic alle foto's van de parken of cottages van Center Parcs

Re: Wat wil je graag op de foto zien.

Sponsor

Sponsor

Berichtdoor bieke34 » Zo 05 Okt 2014, 08:57

Mariëtte schreef:
bieke34 schreef:Is er misschien iemand die fotos van cottage nummer 116 voor mij heeft of zou willen maken als hij weer op erperheide is.
Kan mij ook iemand vertellen hoelang het ongeveer lopen is naar de marketdome
Alvast bedankt

Hoi Bieke34,

Ik ga eind deze maand even naar Erperheide, ik wil foto's voor je maken van de cottage, of ben je inmiddels al op vakantie geweest?

Hoi Mariette,

We zijn nog niet op vakantie geweest,gaan pas eind december
Dus als je wat foto's zou willen schieten ook van de omgeving en uitzicht zou fijn zijn
Alvast bedankt :)
bieke34
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor NaMiSe » Zo 05 Okt 2014, 12:11

Als iemand op het Meerdal komt, dan graag foto's van ( de omgeving e.d ) van cottage 626. Foto's van de cottage zelf en de inrichting zijn ook altijd welkom, alhoewel we al iets voorbij hebben zien komen op Youtube
NaMiSe
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor biancaaa » Zo 05 Okt 2014, 13:35

Hey wat een mooie foto's van huisje 608 van het Heijderbos. Volgend jaar gaan we er heen ik heb er nu al zin in, en wat een uitzicht wow. Bedankt voor het plaatsen en regelen.
biancaaa
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor bieke34 » Zo 05 Okt 2014, 16:11

Mariëtte schreef:@Bieke34,

Ik heb even een proefboeking gedaan en de cottage is bezet als ik er even ben. Ik wil zeker foto's voor je maken van de ligging en de omgeving en wil ook proberen foto's te maken van het terras en het uitzicht, mochten de bewoners er niet zijn wil ik ook foto's door het raam maken.

lientje1972 schreef:Wij zitten over 2 weken in de 109 op Erperheide dus zou eventueel ook even foto's kunnen maken

Misschien heeft lientje1972 meer geluk en is de cottage niet bezet als zij er is.

Is prima,maakt niet uit wie ze maakt hoor :)
Fotos door het raam hoeft niet perse gaat meer om de omgeving
Bedankt alvast
bieke34
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor bieke34 » Zo 05 Okt 2014, 19:23

Mariëtte schreef:Ik zal de omgeving van de cottage op de foto zetten en ik zal ook proberen het terras en het uitzicht vanaf het terras op de foto te zetten.

Oke is prima
Fijne vakantie alvast
bieke34
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor lientje1972 » Zo 05 Okt 2014, 20:52

bieke34 schreef:
Mariëtte schreef:@Bieke34,

Ik heb even een proefboeking gedaan en de cottage is bezet als ik er even ben. Ik wil zeker foto's voor je maken van de ligging en de omgeving en wil ook proberen foto's te maken van het terras en het uitzicht, mochten de bewoners er niet zijn wil ik ook foto's door het raam maken.

lientje1972 schreef:Wij zitten over 2 weken in de 109 op Erperheide dus zou eventueel ook even foto's kunnen maken

Misschien heeft lientje1972 meer geluk en is de cottage niet bezet als zij er is.

Is prima,maakt niet uit wie ze maakt hoor :)
Fotos door het raam hoeft niet perse gaat meer om de omgeving
Bedankt alvast

Wij komen op vrijdag aan en zitten vlakbij de 116 dus zal proberen om gelijk foto's te maken, mogen om 13.00 uur naar binnen dus hopelijk is de cottage dan nog niet bezet
Gebruikers-avatar
lientje1972
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor lientje1972 » Ma 06 Okt 2014, 15:27

Dank je Mariëtte, zal ze met de telefoon maken dan kan ik ze gelijk doorsturen(als het lukt ::) ) naar je mail, we gaan aftellen nog 11 dagen ;D
Gebruikers-avatar
lientje1972
Wildwaterbaan
Wildwaterbaan

Berichtdoor Cinderella » Zo 12 Okt 2014, 23:10

Ik ben op zoek naar foto's van 2p VIP nr 986 op de Vossemeren, zowel foto's van binnen (of door het raam genomen als het huisje leeg staat) of buiten/de ligging en het uitzicht achteraan het huisje zijn welkom. Als iemand deze heeft of naar de Vossemeren gaat en deze zou willen maken voor mij, alvast van harte dankjewel! ;)
Gebruikers-avatar
Cinderella
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor Beppie » Ma 13 Okt 2014, 16:32

Bovenstaande is voor mij een reden om de gordijnen te sluiten als ik niet in de cottage ben. Het feit dat jouw spulletjes op een foto op een forum staan en dat mensen brutaalweg bij jouw gehuurde cottage naar binnen staan te gluren.
Er is toch ook nog zoiets als privacy? Je zal net uit de badkamer komen en iemand staat door je schuifpui naar binnen te gluren,bah.
Beppie
Golfslagbad
Golfslagbad

Berichtdoor sanne79 » Ma 13 Okt 2014, 21:23

Ik heb bijna nooit een foto verzoek aangezien ik hier altijd op het forum wel een antwoord kan vinden!
Echter over de 4 pers Premium huisjes op de Kempervennen vind ik niks terug!
Dit zijn er maar 3, allen verschillend. Ook oude JdBouvrie. Ik ben voornamelijk op zoek naar huisje 243! :-)
sanne79
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor sanne79 » Di 14 Okt 2014, 16:47

Ja die heb ik ook gevonden Mariëtte! Het gaat mij echt om de binnenkant!
Heb op de VM in zo'n huisje gezeten, maar ieder park is anders!
Helemaal ook omdat bij deze 3 de indeling anders is, dit moest de "beste" van de 3 zijn!
Ach het duurt nog ff hoor eer we gaan....we hebben via een "truukje" zowel in de mei als herfstvakantie kunnen boeken!
En dat terwijl wij dachten dat het na onze zoon zijn 5e verjaardag over was met CP!
Maar goed...on topic, ja de binnenkant graag! ::)
sanne79
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor sanne79 » Vr 17 Okt 2014, 21:00

Wow! Dank Mariëtte! Het is iets, doch niet héél veel....
Mocht er iemand van achteren of binnen foto's kunnen maken heel graag....
Wij hebben deze gekozen omdat de medewerkster van de KV deze van de 3 zou kiezen...
Maar ik blijf benieuwd...en anders weten we volgend jaar Mei meer!
sanne79
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor peer » Vr 17 Okt 2014, 21:21

Vraagje.. .heeft iemand toevallig foto's van het huisje 117 op de kempervennen ? of in de buurt ervan? het is een 8persoons premium ;)
Gebruikers-avatar
peer
Vaste Aqua Mundo bezoeker

Berichtdoor Cinderella » Di 04 Nov 2014, 20:27

Mariëtte schreef:Hoi Cinderella,

Eind oktober ben ik voor 1 dag en nacht op Erperheide. Ik wil op de terugweg naar huis voor je langsgaan op De Vossemeren om een aantal foto's voor je te maken van het huisje. Ik heb even een proefboeking gemaakt maar het huisje is dan wel bezet. Ik weet niet of ik dan foto's door de ramen kan maken, want dan moeten de bewoners net even weg zijn.

Foto's van de ligging, het terras en de omgeving van het huisje kan ik wel op de foto zetten. Mijn vraag aan jou is, zal ik de foto's maken aangezien ik niet kan garanderen dat het me lukt foto's door de ramen te maken. Ik hoor het graag van je.

Oh ik zie jouw berichtje nu pas, toch nog bedankt Mariëtte! Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie gehad op Erperheide. ;)
Gebruikers-avatar
Cinderella
Glijbaan
Glijbaan

Berichtdoor DutchWari » Di 11 Nov 2014, 22:11

Oeh! Huisje 128 op het heijderbos en de omgeving van dat huisje ^^ , vooral een foto van het nummer ivm foppen van moeders
DutchWari
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor DutchWari » Wo 12 Nov 2014, 12:41

Hoi!

ik heb geprobeerd maar helaas juist dat huisje is niet zichtbaar , erg jammer ben erg benieuwd. Ben de huttenheugte gewend en naar het limburgse land is helemaal nieuw en zeker heijderbos
DutchWari
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Lars » Wo 12 Nov 2014, 18:37

Ik zat dit jaar in cottage 135 (2p premium) en ik ben wel vaak langs jullie huisje gekomen. Volgensmij loopt voor jullie huisje een verhoogd voetpad en zitten tussen dat voetpad en de weg een aantal bomen en struiken. De deur zit dan aan de kant van dat voetpad, maar volgensmij was het er altijd erg rustig. Parken konden wij daar niet, maar omdat het parkeerterrein praktisch voor de cottages loopt, is het lopen naar de auto niet zo heel erg ver. Verder dicht bij de Dome en het Cycle Center en prima cottage.
Met vriendelijke groet,

Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
Gebruikers-avatar
Lars
Moderator
Moderator

Berichtdoor DutchWari » Do 13 Nov 2014, 13:38

Dankje Lars! , klinkt echt heerlijk , zeker met de kleine man van mijn zus die meegaat :) . We zaten zo te twijfelen tussen 2 verschillende nummers
DutchWari
Kleuterbad
Kleuterbad

Berichtdoor Lars » Do 13 Nov 2014, 14:06

Graag gedaan! Heel erg veel plezier alvast, en als je het wil zouden wij het erg op prijs stellen als je wat foto's wil maken en die hier met ons zou willen delen :).
Met vriendelijke groet,

Lars Groot
Moderator & website ontwikkeling Aqua Mundo Forum
Gebruikers-avatar
Lars
Moderator
Moderator

Berichtdoor peer » Za 29 Nov 2014, 15:36

peer schreef:Vraagje.. .heeft iemand toevallig foto's van het huisje 117 op de kempervennen ? of in de buurt ervan? het is een 8persoons premium ;)

Plaats het nog maar een keer ;) hoop dat ik een reactie krijg :)
Gebruikers-avatar
peer

VorigeVolgende

Terug naar Foto's Center Parcs Parken & Cottages

© 2009-2019 Aqua Mundo Forum. Alle rechten voorbehouden. Website geproduceerd door Solutsoft Internatonal
Het Aqua Mundo Forum is op geen enkele manier verbonden met Center Parcs, de Pierre & Vacances Center Parcs groep of de joint venture Center Parcs.